jebena-zd

utorak, 31.05.2005.

kraj skole....

jos samo tako malo a jos toliko puno za odgovarati... sad vi maturanti sigurno mislite, ha luzeru mi vise nemamo skole... iskreno receno meni je drago sto sam tek sad 2. zavrsio... uzivam u mladosti! ali proci ce i ovaj najdosadniji dio skolske god. i onda nam odlaze neki fosili iz skole... izmedju ostalih i meni moj najnedrazi prof. iz povjesti, tako da ce dogodine u nasoj skoli postati normalnije, neznam jeste koji put culi za neki skandal u v. nazoru???? uglavnom biti ce napokon novih mladih razumnih prof. i mi vise necemo biti toliki poropaliteti... zadovoljni =)?
- 22:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 30.05.2005.

nesto novo...

ponovno nesto novo, posveceno mom idolu...
- 16:18 - Komentari (18) - Isprintaj - #

petak, 27.05.2005.

neki ljudi samo pilaju...

zasto se uvik mora netko nac ko ce srati o svemu sto netko napravi? uvik postoje ljudi koji npr. kazu e dobar ti je blog a postoje i oni kojice reci e blog ti je sranje... isto tako i sa sviranjem uvik ima onih koji govore da netko dobro svira a ima i onih koji govore da je netko zakurac... nije mi samo jasno zasto ja poznajem pun kurac takvih ljudi koji jako vole komentirati druge... to stvarno jebe covika u mali mozak, zasto je nekome stvarno toliko puno stalo do toga nekoga nasrati???? u cemu je fora nekoga javno obiljeziti kao kretena i non-stop ga pred drugima sramotiti...? i zasto to bas svi rade???
- 19:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.05.2005.

Zicaju me...

OK ko se sjeca prije sam reka nema besplatne reklame kod mene... ali jedna čakija ispod grla vrlo me lako nagovorila... Stara navika trazi klavijaturista!!!! Nek im se javi na njihovom forumu ili na linku koji sam stavio...
- 18:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Shiptare boys-Kosovo

E ovo morate skinut i poslusat!!!! obavezno posli javite sta mislite... uglavnom o cemu je rijec??? glupi norvezani na balkanu, tocnije na kosovu i ful im je dosadno... i sta naprave? naravno spot, koji je totalno kul... ali najbolje da pogledate sami: evo link za download Shiptare boys-Kosovo

- 10:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.05.2005.

Malo sam preuredio stranicu...

sam naslov kaze sve... i usput jeste li pogledali Episodu 3 ako ne propustili ste stvarno nesto, ja sam zaboravio napisat da sam jos u četvrtak pogladao taj najfenomenalniji film ikada...
- 18:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 21.05.2005.

MIOC

ahhh da.... tko bi rekao da nekolicina ljudi iz mioca cita ovaj blog (uglavnom nebi ni ja rekao) ali posto se uglavnom sada vec proculo da je ovo moj blog, je uglavnom porasla citanost, sto je veliki plus za mene... inace puno pozdrava svima! (znaju oni/e vec) i sto je jos ljepse svi me pitaju otkud mi onoliko love, odgovor je vrlo jednostavan jebiga ko ima ima =)!! nije nije to je bila lova za kuhinju ali je bilo fuuuuuuuuun brojati ju negdi 150 puta i bilo je tocno 14,600 kn!! i sve u svemu ja vise nemam sta pisat jer stvarno nemam pojma sta se u zadnje vvvrime dogadjalo jerbo sam bio bolestan ergo nisam upucen u nista sto se zbivalo, osim sto znam da se ovaj put dok sam bio bolestan nista u skoli skandalozno nije desilo vezano uz mene... dosada uvijek kad sam bio bolestan su po skoli pocele neke glasine kruzit o meni... uglavnom uskoro cu valjda imati materijala za nest korisno!!! ......... osim sto mi mozda mozete ocijenit ovu sliku sto sam napravio:

Zalazak sunca u Zadru
- 12:22 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>