zdravlje je bogatstvo A 1. dio

13.06.2010., nedjelja

VICEVI

- na plaži mali je Ivica otplivao predaleko, a njegova majka ga doziva:
"Ivice nemoj plivati tako daleko mogao bi te uhvatiti grč ! "

Nekoliko minuta kasnije Fata koja je ležala nekoliko metara podalje, ustane i dovikne sinu :

"Mujice ne plivaj daleko, tamo ima grčeva ! "



- Šetaju dvoje ljubavnika zimi parkom :

"Kako me zebe za ruke " reče mladić
"Predlažem da ih staviš među moje noge, tako ćeš ih najbrže zagrijati" reče djevojka
Rečeno učinjeno.

Nakon nekog vremena reče djevojka :

"A jel ti hladno za uši ?"


- "Moram ti reći da sam spavao cijelu noć sa tvojom ženom !"
"A ja sa tvojom nisam oka sklopio !"


- Natpisi na zidovima :

" Dobra vila ispunila mi je dvije želje, treći put nisam mogao."

"Jebeš zid na kojem ništa ne piše "

"Kada djevojka izlazi s jednim, misli na drugog, a živi s trećim, možete se okladiti da će s četvrtim napraviti petog !"


"Gospođice, budite ljubazni, pa se skinite, morat ću vam izmasirati leđa"
kaže doktor
Zbunjena djevojka se svuče.
Nakon nekog vremena kaže djevojka :
"Hej doktore to što masirate nisu leđa"
"Naravno, ali nije važno, nisam ni ja doktor "


U čekaonici :

"Jeste li vi za EKG ?"
Ne ja sam za SDP"



"Ne budi praznovjeran, to donosi nesreću"



"Konobar, ja bi malo pivo"
"Ma pivaj, ko ti brani"






<< Arhiva >>