žirafaBudući da Halloween kod nas još uvijek nema ono značenje kakvo ima "preko bare" ipak je rado prihvaćen, kao uostalom i u velikom dijelu svijeta. No razlozi zbog kojega ga se u nas prihvaća uglavnom se svode na dodatnu ispriku za neobuzdano opijanje i lumpovanje, dok se na zapadu (a i dalekom istoku) puno više pažnje posvećuje maštovitom maskiranju. Da vas ne bismo davili prigodnim Halloween kostimima, jer uostalom svugdje možete vidjeti maske vampira, vukodlaka, mumija, zombija i inih, za vas smo prikupili malu kolekciju kostima koje ćete izabrati samo ako javno želite poručiti svijetu da vas je napustila pamet.

čovjek mobitelZa početak tu je čovjek mobitel. Kostim dolazi iz Njemačke, što i ne čudi previše, ako znamo kakva je zaluđenost Nijemaca mobitelima, bar ako je vjerovati silnoj količini reklama za mobitele i mobilne sadržaje koji se gotovo neprestano vrte po njihovim TV stanicama. Sam po sebi, kostim nije toliko čudan, ali on umjesto vas govori svijetu: "Da, čudak sam, nemam prijatelje, a seksualni život mi je nepoznanica..."





kostimNjemačke korijene također vuče i sljedeći kostim, za koji nismo baš sigurni što predstavlja, ali djeluje kao muški kupaći kostim kakav je vjerojatno bio u modi početkom 20. stoljeća, negdje na obalama južne Francuske. Kombinacija sa slamnatim šeširom je sasvim OK, ali ovaj štap jednostavno bode u oči, kao da je iz nekog drugog vremena i druge priče. Vrlo dopadljiv kostim, koji će vam dobro doći za bezobrazno isticanje genitalija.






čovjek šaranKostim čovjeka ribe je jednostavno idiotski. Nije stvar u tome da nam se ne sviđa (a ne sviđa nam se ni malo), već u tome što ako ste se već odlučili maskirati u šarana, bilo bi dobro da ste prije toga razmislili kako ćete se u tom kostimu kretati. S druge strane, ovo bi bio idealan odabir za one koji žele ostaviti dojam čovjeka kojemu je hitno potrebna stručna pomoć (možda tako ganjaju mirovinu ili oslobođenje od vojske), a vrlo dobro može poslužiti i u situaciji u kojoj znate da nitko neće pričati ili čagati s vama, pa vam taj kostim uvijek može poslužiti kao dežuran razlog zašto je tomu tako.



čovjek majmun izraženog skrotumaKostim majmuna stiže iz Japana. S obzirom na zemlju njegova podrijetla, znamo da možemo očekivati samo ono najgore ili čak nejasno (zbog toga što je do krajnjih granica besmisleno). Za kostim je na prvi pogled jasno da je u pitanju neka jeftinjava, pa u njemu ne biste bili običan, već prije neki ofucani majmun, ali ono što nas neizmjerno veseli i zabavlja (kao uostalom i ukupan japanski smisao za detalje) je pojava ogromne mošnje i malenog spolovila na ovom kostimu. Nismo sigurni kako izgledaju majmuni u Japanu, ali ovi koje imamo prilike gledati po domaćim zoološkim vrtovima sigurno ne pate od elefantijaze testisa, pa im skrotum nije dimenzija kao i glava.


čovjek majmun čudnoga repaDruga verzija čovjeka-majmuna nešto je kvalitetnije izrade, ali zato ima nedostatak nabujalih testisa, što ju čini i manje zanimljivom (zašto bi se uopće maskirali u majmuna ako već nemate priliku nositi na kostimu privjesak enormnih dimenzija). No dolazak na ovaj popis ovaj kostim zaslužuje drugim detaljima, a to je prije svega ono što bi trebalo predstavljati rep. Uostalom, nadamo se da je to rep, jer ako nije, jedino što preostaje je to da je ovo kostim majmuna koji upravo vrši veliku nuždu, ali ima problema s tvrdom stolicom.







čovjek žoharVjerojatno je svima jasno da kostim žohara nije nimalo cool, nimalo privlačan i jedini epitet kojim bi ga mogli opisati je idiotski. Dakle, čak i ako budete u prilici nabaviti ga, NEMOJTE, takve stvari prolaze samo u Japanu.










kišobranNišta drugačiji opis ne možemo staviti ni za kostim kišobrana. Zašto bi se, pobogu, netko uopće poželio maskirati u kišobran? Zašto bi uopće netko poželio proizvesti kostim kišobrana? Postoji li stvarno kutak na Zemlji gdje je fiksacija kišobranima tako jaka, da se ljudi maskiraju u njih? Kostim kišobran? Ovaj kostim definitivno otvara previše pitanja i ne možemo dugo promišljati o njemu bez straha da nam se ne pomuti razum.







žirafaKostim žirafe vrlo je obećavajući. Obično su kostimi četveronogih životinja rezervirani za dvije osobe, ali ne i ovaj. Ovdje je dovoljno da obučete gaće s uzorkom žirafe koje na strateškom mjestu imaju izduljenje koje predstavlja vrat i naposljetku na glavu navučete kapicu koja predstavlja glavu. Vrlo inovativno i vrlo originalno. Jedina zamjerka je to što da kojim slučajem ovo nije oslikano u žirafine boje, djelovalo bi kao neka opskurna sprava kojoj je jedina namjena da vam omogući uriniranje po vlastitom licu.










bananaKostimi voća i povrća uvijek su dobrodošli, tako da ni na jednoj zabavi nećete ostati neprimijećeni ako se maskirate u artičoku ili ananas, ali ako želite biti pravi kralj Halloweena, preostaje vam samo izbor banane. Budući da slika govori tisuću riječi jasno je i zašto je tako. Osim što ćete sigurno biti jedina banana na zabavi, možete biti i u središtu društvene igre, pa tako možete organizirati bacanje obruča na strateški smješteno mjesto na vašemu kostimu.








lisicaKostim lisice nešto je što nas je na prvi pogled oduševilo. Na stranu to što tijelom podsjeća na Chewbaccu, a za Chewbaccu je poznato da je najolinjalije i najofucanije dlakavo biće koje se pojavilo u svijetu filma (a i šire), kod ovoga kostima jednostavno se teško oteti dojmu da je to baš taj "look" kakav želite za Halloween. Presvlaka za tijelo o kojoj je već dovoljno rečeno i maska za lice koja zorno dočarava liju u trenutku kad vam se sprema potamaniti kokoši. Izraz lica i pogled ove lisice je neprocjenjiv.







labudŽelite jahati na labudu, nema problema, ali pripremite se na nekoliko stvari:
- Sa zabave na kojoj se pojavite ovako maskirani, sigurno idete sami kući
- Ne očekujte da vas ljudi neće slikati i staviti vaše slike na internet
- Zaboravite na to da će se ikoje djevojče ikada više okrenuti za vama, a da to ne bude s podsmjehom
- Budite spremni na to da će svi očekivati da u skorije vrijeme "izađete iz ormara"




jahačZa razliku od jahanja labuda, koje bi teško bilo prihvatljivo i za djevojčice tinejdžerske dobi, a kamoli za muškarca koji je prošao fazu prištića, puno je prihvatljivije jahanje bikova. Pa tako ovaj kostim daje dijametralno suprotnu sliku od prethodnoga. Ovaj kostim jahača bika, ne samo da nije idiotski kao prethodni, već ulijeva i određenu dozu muževnosti u vas. Ako želite da se svekoliki ženski svijet na zabavi okreće za vama, ovo je kostim s kojim sigurno nećete pogriješiti.





bikerAko vam kostim kojim jasno dajete do znanja da ste među nogama ukrotili bika ne daje dovoljno samopouzdanja, tu je nešto još jače, nešto za prave bikere. Ako je jahanje divlje živine nešto što djeluje kao muževno, onda ćete prerušeni u jahača opake dvokotačne (u ovom slučaju dvonožne) pile biti prava testosteronska bomba. Pokažite svima da vam ništa nije sveto. Pokažite da nemate ni malo obraza. Pokažite da se ne libite čvrsto primiti upravljač koji na krajevima ima crvene trakice i uspjeh u životu vam je zajamčen.
GG
29.10.2008. u 18:39 • 2 KomentaraPrint#
Nemo'š vjerovat': Najlonke za muškarce!Istražujete svoju spolnost, niste dobili dovoljno batina dok ste odrastali, fan ste mode i volite se izdvajati u gužvi makar izgledali kao kompletna budala ili vam jednostavno nije dobro, navucite najnoviji modni dodatak za muškarce – NAJLONKE! Da, dobro ste pročitali, upravo su najlonke za muškarce proizvod koji se promovira preko sajta www.e-mancipate.net gdje se silno trude uvjeriti posjetitelje stranice da najlonske čarape nisu samo za žene te da su, pazite dobro, muževne. Iskreno, nama izgledaju i više nego smiješno, pogotovo razne varijante ženskastih boja i pomalo debilnih uzoraka u kojima bi i neki kečer izgledao poput balerine.
Muževne plave najlonke

Kao i na TV-prodaji, na stranici se mogu naći brojna svjedočanstva zadovoljnih korisnika među kojima se spominje kako profesionalni vozači rado koriste muške najlonke što ih spašava od problema uzorokovanih lošom cirkulacijom. Tako 32-godišnji vozač kamiona, sretno oženjen otac dvoje djece, siguran u svoju spolnost, rado nosi najlonke zadnjih nekoliko mjeseci što mu olakšava sjedenje za volanom duže od 11 sati dnevno. Dok se naš emancipirani junak za cirkulaciju u nogama pobrinuo najlonkama, možda bi se policija mogla pozabaviti njegovim svjedočanstvom jer je vožnja kamiona od 11+ sati dnevno zakonom zabranjena.

Veseli uzorci za mcho frajere

"I am wearing pantyhose, it's macho", samo je jedna od parola kojima se privlače macho muškarčine u svijet najlonki, a stručnjaci iz e-mancipatea kažu da najlonke nisu neudobne niti izazivaju svrab čak i kod najdlakavijih mužjaka, odabere li se pravi model i veličina. Suradnja s potencijalnim korisnicima otišla je tako daleko da je moguće ponuditi vlastiti dizajn, uzorak, boju ili neku drugu novotariju koja će biti uvedena u najnoviju kolekciju najlonki za muškarce.

U svakom slučaju, u konzervativnoj, poluseoskoj sredini, kao što je Hrvatska, najlonke se neće viđati na muškim nogama. Nađe li se netko dovoljno hrabar, ili blesav, da navuče najlonke na rutave muške noge, zasigurno će podletjeti pod noge nekome na ulici. Ako ništa drugo, onda zato što je drugačiji. Koliko je zapad spreman na muške najlonke, nije poznato, ali kocepcija je dovoljno uvrnuta i neprivlačna da ju odbiju i liberalnim zemljama. Tko zna, možda se najlonke uvuku pod rifle vozača kamiona zabrinutih oko cirkulacije, a da će ih netko ponosno isticati, čisto sumnjamo.
Janko
28.10.2008. u 23:59 • 6 KomentaraPrint#
La PrairieŽelite dobro brinuti o sebi, mislite da zaslužujete ljepotu i možete si priuštiti luksuz? Onda svakako morate probati proizvode kozmetičke kuće La Prairie. Naime, to nije samo jedan u nizu kozmetičkih brandova - La Praire je među prvima donio novitete koji su zauvijek promijenili znanost o njezi kože. Primjerice, jedno od najznačajnih dostignuća je lansiranje Celular kompleksa, kojemu je svrha usporavanje starenja kože ili upotreba AHA kiselina. Osim toga La Prairie je izbacio niz noviteta koji su jedinstveni sami sebe, kao što je upotreba ekstrakta kavijara u kozmetici. Dobro ste pročitali, kavijar već odavno nije samo hrana za dokone bogataše, nego se koristi i u druge svrhe, a za vas smo izdvojili ekslukzivnu Caviar kolekciju. Ona, osim ekstrakta kavijara, sadrži i morske proteine koji, prema riječima proizvođača, koži pružaju potpunu njegu, štite od ubrzanog starenja te smanjuju neujednačnost pigmentacije kože.

Proizvod na gornjoj slici, Skin Caviar, koži bi trebao vratiti svježinu i blistavost, poboljšati tonus i fiksirati šminku. Glavni je sastojak kreme, kao što smo već rekli, ekstrakt kavijara koji se nalazi u obliku perlica, a nanosi se ujutro poslije čišćenja lica - jednu žličicu perlica potrebno je istresti na krpicu, oblikovati zavežljajčić i istisnuti tako da perlice puknu i ispuste sastojke.

La Prairie ampule
Za one koje žele kožu zaštiti od starenja, smanjiti duboke i sitne bore te mrlje namijenjene su Skin Caviar ampule. Riječ je o tretmanu koji traje šest tjedana, a, osim kavijara, sadrži i biljne ekstrakte, vitamin C te kompleks za izbjeljivanje, a može se koristiti četiri puta godišnje.

Ukoliko ste zainteresirani, imate viška novaca i smatrate da bi baš kavijar mogao biti čudo prirode koje odgađa ili usporava starenje kože, posegnite duboko u novčanik jer ovaj luksuz, kao i svaki drugi, itekako košta.
NN
24.10.2008. u 13:32 • 1 KomentaraPrint#
Paula BeguonU moru reklama za razne kozmetičke preparate, moru oprečnih mišljenja o tome što je dobro za kožu, a što nije, u posljednje se vrijeme izdvojila madam Paula Beguon kojoj je 25-godišnji staž u proučavanju i analiziranju sastojaka kozmetičkih preparata dao za pravo da kritizira i hvali različite proizvode, od najjeftinijih do najskupljih. Naravno, to je rezultiralo i lansiranjem vlastite kozmetičke linije, pa se tako 1995. godine na tržištu pojavio "Paula's Choice". Njeni proizvodi ne sadržavaju umjetne boje, parfeme ili iritirajuće sastojke, a Paula ističe kako dokazano pomažu koži. Mnogi dvoje je li tu riječ samo o marketinškom triku kako bi Paula prodala što više svojih proizvoda ili su oni uistinu različiti od ostalih na tržištu, ali jedno je sigurno - njene recenzije uglavnom stoje na mjestu, jer na prvo mjesto stavlja sastojke proizvoda, a ne cijenu, ime ili lijepu ambalažu. Zbog toga izdvajamo nekoliko mitova o njezi kože koje Paula Beguon uspješno pobija.


Mit prvi: Na tržištu postoje proizvodi koji imaju bolje djelovanje od, primjerice, Botoxa.Činjenica

BotoxU posljednjih nekoliko godina pojedine kozmetičke tvrtke tvrde kako njihovi proizvodi mogu nadmašiti kozmetičke zahvate poput Botoxa. U reklamama se navodi koliko su opasne injekcije Botoxa, ali Paula tvrdi suprotno - istraživanja su pokazala da je siguran (izuzmemo li botulizam) i ima izvrsne rezultate u mnogim primjenama. S druge strane, nijedno istraživanje nije pokazalo da ijedan kozmetički proizvod može imati iole približne rezultate kao Botox, bez obzira na inovativne sastojke. Čak ni sam Botox ne djeluje ukoliko ga se samo namaže po koži, nego ga se mora ubrizgati u mišiće. Vjerovanje da neki kozmetički preparat može imati isto djelovanje, puko je bacanje novca.


Mit drugi: Kozmetički se proizvodi trebaju birati ovisno o dobi
Činjenica

Zrela kožaNa mnogim proizvodima stoji kako su samo za određenu dobnu skupinu, primjerice, za zrelu dob, što obično znači za osobe iznad 50 godina. Međutim, zašto te proizvode ne bi koristili oni s 40 ili 45 godina, a zašto bi te iste proizvode koristila osoba od 80 godina, iako ima potpuno drugačiju kožu? Paula navodi kako proizvode za kožu treba birati ovisno o tipu, a ne o dobi - njega kože ovisi o tome koliko je suha, oštećena suncem, masna, osjetljiva, tanka, normalna... A sve to nema nikakve veze s dobi. Također, treba obratiti pažnju i na alergije, psorijazu i druge probleme kožom, što, također, nema veze s godinama. Jedino je univerzalno pravilo to da svaka koža treba dobru zaštitu od sunca, kožu se ne smije iritirati, treba koristiti proizvode krcate antioksidansima te se ne smije puštiti. Kada žena navrši 50 godina, ne znači da joj se koža suši i da zbog toga mora korisititi proizvode za zrelu kožu, koji su uglavnom napravljeni za suhu kožu. Također, za mnoge žene koje navrše pedeset godina ne znači da je bitka s bubuljicama gotova.


Mit treći: Proizvodi označeni kao "hipoalergijski" najbolji su za osjetljivu kožuČinjenica

Hipoalergijski proizvodi"Hipoalergijski" upućuje na to da je manje vjerojatno da će proizvod izazvati alergijsku reakciju i stoga je bolji za osjetljivu ili problematičnu kožu. Međutim, ukoliko nešto samo "upućuje", ne znači da taj proizvod uistinu to i radi, a Paula tvrdi kako je takvi proizvodi ni u kom slučaju nisu bolji za osjetljivu kožu! Naime, ne postoje prihvaćene metode testiranja, ograničavanja sastojaka, pravila ili procedura koje bi odredile da je jedan proizvod hipoalergijski, a drugi ne. Kozmetička tvrtka može obilježiti jedan proizvod kao hipoalergijski samo zato što nema odredbe koja joj to može zabraniti. Mnogi hipoalergijski proizvodi čak sadrže sastojke koji mogu potaknuti alergijsku reakciju, stoga oznaka "hipoalergijski" ne daje nikakvo saznanje o tome što zapravo stavljate na kožu.


Mit četvrti: Žene "prerastu" akne i ne bi ih trebale imati nakon dvadesete godineČinjenica

AkneDa je to istina, mnoge žene u dvadesetima, tridesetima, četrdesetima, pa čak i pedesetima ne bi se morale boriti s aknama. Nije istina da će kod svake osobe, koja je imala akne kao tinedjžer, one nestati s vremenom, a, također, akne se mogu pojaviti i u kasnijoj dobi, primjerice, za vrijeme menopauze. Istina je da muškarci češće "prerastu" akne zbog toga što im se nakon puberteta hormoni normaliziraju dok kod žena razina hormona oscilira kroz godine.





Mit peti: Akne uzrokuje unošenje krive hrane u organizamČinjenica

Akne i hranaOvaj je mit i istinit i lažan. Naime, najčešće se misli kako čokolada ili masna hrana uzorkuju pojavu bubuljica, što nijedno istraživanje nije dokazalo. Međutim, određena hrana može izazvati alergijsku reakciju koja potiče stvaranje akni, poput hrane koja sadrži jod, primjerice, školjke. Također, mlijeko, posebice obrano, može povećati rizik od pojave akni. Također, prehrana puna ugljikohidratima i s visokim glikemijskim indeksom može stvoriti akne, dok hrana s nižim indeksom može smanjiti mogućnost njihove pojave.

MiB
23.10.2008. u 16:01 • 2 KomentaraPrint#

">Joga kao stil života

srijeda, 22.10.2008.
JogaUrbani način života dio je današnje svakodnevnice u kojemu želja za uspjehom, novcem prevladava u svijetu, što znači ujedno i mnogo odricanja, a ujedno i stresa. Voljeti i prihvaćati sebe težnja je skladnog života koji donosi mir i sreću i zbog toga mnogi traže spas u jogi. Zapadni svijet poznaje jogu kao tjelovježbu koja pomaže zdravlju, međutim, joga nije samo vježbanje tijela, ona teži i mentalnim, spiritualnim ciljevima, a još je važnije to da je joga stil života.
Joga je sklad tijela, uma i duše. Sama riječ "joga" potječe iz sanskrta te znači sjediniti, povezati se. Pojavljuje se u Indiji prije nekoliko tisuća godina, a spominje se još u vedskim tekstovima. Postoji 18 pravaca joge, ali su četiri temeljna - Bhakti Joga, Karma Joga, Raja Joga i Gjana Joga.

Joga
Mnoga je pitanja uz jogu vezano uz prehranu jer jogiji smatraju da zdrava prehrana iznimno bitna i zbog toga mnogi ne koriste proizvode životinjskog porijekla. Važno je također na koji se način priprema hrana, primjerice, ako se kuha u tjeskobi ili bijesu, ne može biti zdrava, jer je pripremljena s negativnim emocijama. Jogiji smatraju da će osobe koje žive u duhu joge biti vitke, vitalne, zdrave, odnosno, bit će ispunjene sobom. Iako mnogi ne prakticiraju jogu zbog vjerskog uvjerenja, mnogi studiji joge nude nešto sasvim drugo - prakticiranje joge bez religije i mistike, uz znansveni pristup i uvažavanje klasične medicine .Na ovaj je način omogućeno vježbanje joge svima koji žele to učinuti isključivo iz zdravstvenih razloga, a pomaže kod nesanice, bolova u kralježnici, visokog tlaka, problemima s probavom, cirkulacijom itd.
Na kraju izdvajamo jedan citat koji je izrekao majstor joge i zbog kojeg bi trebali znati razliku između prihvaćenja joge kao stila života i joge kao vjerskog uvjerenja: "Možeš biti duhovan iako nisi vjernik, ali možeš biti i vjernik ali ne i duhovan. Umjetnost je duhovnost bez religije. Joga je poput umjetnosti".
NN
22.10.2008. u 10:17 • 1 KomentaraPrint#
RbG naočaleSvi oni koji su bili primorani kupiti dipotrijske naočale svakako su se našli u nedoumici koji okvir odabrati. Mnogi bi rado posegnuli za nešto ekstravagantnijim modelima, ali su svjesni da takvi ne funkcioniraju dobro u svim životnim situacijama, stoga najčešće biraju što običniji okvir. Ukoliko niste Tarik Filipović i ne posjedujete dovoljno naočala da biste ih mogli uskladiti sa svakom kravatom koju imate, svidjet će vam se rješenje koje je osmislio portugalski dizajner Luís Porém. Riječ je o tzv. "Rainbow glasses" iliti Duginim naočalama - kao što i sam naziv govori, vlasnik ovog para moći će mijenjati boju okvira kada god želi u koji god boju odabere.
RbG naočale
Pravi naziv ovih naočala je RbG, što je skraćenica od Rainbow Glasses. Porem ih je načinio kao projekt za Opus Awards natjecanje, a njegovo je rješenje vrlo neobično, a opet tako jednostavno - okvir naočala je proziran i šupalj, stoga se u njega ulije tinta u boji i okvir poprimi nijansu koju vlasnik poželi. Riječ je o tinti na bazi vode, a vlasnik naočala u kratkom vremenu može promijeniti boju svog para od crne preko zanimljive crvene i pomalo "funky" žute do neobične zelene. Tinta se lako ispire kako prijašnja boja ne bi "zamrljala" iduću koju vlasnik RbG-a odabere. Naravno, boje se mogu i miješati kako bi se stvorila unikatna nijansa. Jedino se ne može mijenjati oblik okvira, ali vjerujemo da će, uz ovakvu prednost, to samo rijetkima zasmetati...

MiB
21.10.2008. u 14:45 • 1 KomentaraPrint#
Audrey HepburnUtjecaj modne ikone Audrey Hepburn danas je od iznimne važnosti, ne samo za filmsku industriju, već i za modni svijet. Lik Holly Golithly u filmu Doručak kod Tiffanyja zauvijek je promijenio značenje crne haljine. Crna je haljina postala simbolom vječne elegancije i ukusa, a to potvrđuje činjenica da je upravo ta haljina pomogla siromašnim stanovnicima Indije. Naime, haljina je prodana za nevjerojatnih 900.000 dolara, a cjelokupni je iznos doniran humanitarnoj organizaciji City of Joy Aid.

Iduće je godine ružičasta koktel-haljina, koju Audrey također nosi u već spomenutom filmu, prodana za 192.000 dolara. Mnogi će se sjetiti Audrey u sceni kada dolazi kući s partyja u navedenoj haljini s prekrasnom ružičastom tijarom. Mljac.

Audrey Hepburn
Prodajom haljina nastavljen je rad Audrey koja je bila posebna humanitarka za UNICEF. Naime, Audrey je uvijek govorila da ne mari za modu i da svaka žena može izgledati poput nje s velikim sunčanim naočalima, u crnoj haljini bez rukava.Upravo su jednostavnost i gracioznost značenje njezinog modnog izričaja jer je naizgled jednostavne kreacije učinila ženstvenijim i, što je najvažnije, smatrala je da svaka žena može postići isto. Naravno, za njezin je izgled zadužen Hubert de Givenchy koji je smatrao Audrey Hepburn svojom muzom .

Modna kuća Gap je za svoju najnoviju kolekciju našla inspiraciju upravo u Audrey Hepburn, stoga pogledajte reklamu u kojoj ova modna ikona pleše uz pjesmu AC/DC Back in Black.


NN
17.10.2008. u 12:50 • 2 KomentaraPrint#
polyvore.comSvi smo se već milijun puta (barem ženski dio populacije) našli u situaciji da ne znamo što ćemo obući, da ne možemo odlučiti što sa čime kombinirati ili da ne znamo idu li baš one cipele iz izloga s određenom haljinom u našem ormaru... Međutim, postoji vrlo jednostavno, ali vrlo zabavno (i zarazno, rekli bi neki) rješenje - polyvore.com! Riječ je o neprestano rastućoj bazi modnih predmeta - odjeće, cipela, modnih dodataka, parfema, make-upa i koječega još, a korisnici mogu kombinirati odjevne predmete koji su već ponuđeni ili mogu uploadati neke svoje. Predmetima se može mijenjati veličina, mjesto u setu, a uz dobru pozadinu, usklađenost i malo kreativnosti neki setovi izgledaju poput malih remek-djela. Slike modnih predmeta vode na stranice s kojih su preuzete, na njima stoje informacije o proizvodu, a mnoge je moguće odmah i kupiti, stoga je kreacije lako složiti i u stvarnome životu.
polyvore.comPolyvore je osnovao bivši zaposlenik Yahooa, Pasha Sandri, a koliko je njegova ideja bila originalna i prepoznata govori podatak da je broj modnih setova čak premašio milijun! Osim slaganja odjevnih kombinacija, polyvore nudi i niz drugih mogućnosti - komentiranje, ocjenjivanje, dijeljenje, postavljanje setova na druge internetske stranice, blogove, forume... Kao u svakoj drugoj društvenoj mreži, i korisnici polyvorea imaju mogućnost stvaranja virtualnih prijatelja, a ukoliko netko u svom setu koristi predmet predmet koji je netko drugi spremio, "vlasnik" predmeta dobiva statusne bodove. Također, česta su i natjecanja, a postoji polyvore blog, forum pa, naravno, i Facebook aplikacija.

polyvore.comStoga, dosta gužvanja oko ormara! Skratite si vrijeme i muke kombinirajući odjevne predmete na virtualan način... Odnosno, skratite si muke, jer ćete, kako iskusni kažu, na polyvoreu provesti mnogo, mnogo vremena...




MiB
14.10.2008. u 11:53 • 2 KomentaraPrint#

">Ulična moda - Helsinki

nedjelja, 12.10.2008.
Iako se naizgled čini da velike modne kući i kreatori diktiraju modu, situacija je upravo obrnuta. Naime, sve se više traži inspiracija na ulicama, a tzv. ulična moda iliti "streetstyle" postao je glavni utjecaj na modne trendove. U uličnoj modi može se naići na apsolutno sve - šarenilo, jednobojnost, originalnost, naizgled nespojive kombinacije, skupi dizajnerski komadi odjeće, krpice iz trgovina rabljenom robom, odjeće koju su nosili roditelji, bake, djedovi, samostalno sašiveni predmeti... Recept je naizgled vrlo jednostavan - danas na ulici, sutra na modnim pistama, dan kasnije u trgovačkim centrima i ponovno na ulicama, no ovaj put u daleko masovnijem obliku. Zbog toga pogledajmo što bi se već iduće godine moglo naći u vašim ormarima...
Predstavljamo vam uličnu modu Helsinkija, glavnog grada Finske! Prema galerijama slika toga grada, posebice na internetskoj stranici www.hel-looks.com, čini se kako je tamo dopušteno apsolutno sve, pa i, primjerice, provesti dan u odjeći Teletubbiesa. Dobar dio osoba čija je odjevna kombinacija zabiljeđena na spomenutoj internetskoj stranici ne opterećuje se modnim markama, nego većinu odjeće dobije na poklon, sašije ili nosi rabljenu odjeću. Pogledajmo neke od najzanimljivije odjevenih stanara Helsinkija...

Tiia i Emma, hel-looks.comTiia, 16 godina i Emma, 17 godina
Tiia i Emma kažu kako su prvo počele slušati japansku glazbu, a zatim su se počele i odijevati u"sweet lolita" stilu. Ove su haljine same napravile jer su željele imati lolita odjeću s keceljama. Najdraži su im dizajneri Maki i Asuka koji rade za robnu marku Angelic Pretty. I same se žele baviti dizajniranjem, a kao poseban uzor navode japanski bend Kokusyoku Sumire.






Elina, hel-looks.comElina, 15 godina
Elina je promijenila svoj stil odijevanja prije godinu i pol jer joj je dosadila obična odjeća. Kaže kako je dosadno kada svi jednako izgledaju. Izbjegava crno-bijele kombinacije i voli kada njena odjeća izazove osmijeh na licima ljudi. Nosi stare hlače svoje majke, Maimekko majicu, šal koji je sama napravila i torbu koju je sašila njena majka. Šnalu za kosu ima od djetinjstva.






Antton, hel-looks.comAntton, 18 godina
Njega inspirira tzv. snobovski punk - klasični stil sa stavom. Odijeva se samo za sebe, a umjetnici koji su u sedamdesetim i osamdesetim godinama živjeli u Londonu i New Yorku glavna su mu inspiracija. Odjeću nabavlja u trgovinama rabljenom robom i ostalim buticima.







Mai, hel-looks.comMai, 28 godina
Mai nosi haljinu, cipele i torbu dizajnerice Hanne Sarén, koja je kreirala i majicu za marku Seppälä. Voli materijale koje koristi Hanne Sarén, a smatra kako je njena odjeća udobna te joj se sviđa što pravi slatke predmete poput torbi. Navodi kako u stilu odijevanja nema idole, a neprestano mijenja najdraže dizajnere. Trenutno je inspirirana putem u Japan koji je posjetila prije mjesec dana.


MiB
Fotografije preuzete s: www.hel-looks.com
12.10.2008. u 19:16 • 0 KomentaraPrint#