The Godfathers

četvrtak, 14.09.2006.

Whatta fuck?

naravno..odlučih napisati post i na ovom blogu..iako to nista nevrijedi..najrađe više ništ nigdje nebi pisao..ali ajde..evo danas sam se probudio ranije nego inače..i sad mi je dosadno..svi ili su u školi ili uče ili šta ti ja znam šta rade..pa nemogu nigdje otic prije skole, a i neam šta radit..jos mi danas bogte škola počinje u 2 : 50..(nije da se meni žuri ic u skolu, ali doma je dosadno, a kad sam u školi brže vrijeme prode ako ništa drugo)i što je najgore od svega u kuci nema kruha, a meni se neda ic u ducan iako izgleda da cu morat..gubim se u vremenu i prostoru..al sad sam vidio da je danas četvrtak..i iako sam rekao da vise nebudem pio (alkohoL)..subota se bliži...a meni je teško reci ne..još i juric ima rođendan, pa tako da je stvar zaključena..al stvarno...pit cu sam kad budu nekakvi rođendani a ovak za bezveze nebudem..probat cu se držat bar toga..I tako ode meni p0ol posta na alkohol..a šta`š ta današnja djeca (ja) tako ti je to..kad ce završit ta školaa???....katastrofa...boli..jučer sam na tjelesnom ili nogometu šta ja znam gdje sjebo prepunu na desnoj nozi..pa sad boliii..i tako..sad kad sam pročitao novine i sve sad i nemam šta radit..pa idem ipak u krvavi ducan kupit nešt za jest..da mi vrijeme brže prođe..ajd zz...

p.n: eh da..za prosli post samo 2 komentara???krasno..nikad nisam molio za te komentare, ali ovo tu je stvarno tužno..dođe mi da zaplačem kad vidim to...nemojte to radit...


Ovim se gasi žeđ!
by: Crni
- 11:42 - Komentiši` (8) - Oslikaj - #

<< Arhiva >>