The Godfathers

srijeda, 16.08.2006.

FHM

evo nas opet..sjedimo kod crnoga, i buljimo u monitor..Izvana naravno dopiru zvuci auta koju pokušavaju paliti gume(Davnic)..kad smo vec kod njega, neki dan slagali smo mu auspuh na civicu, i nakon 2 sata zujanja i rondanja..stiže rujko(rujko - smrdljivi seljak, pijanac, i sav u kurcu) na svom "skuteru"...i počinje nam srat..da ce nas nagurat u bačvu i lupat po njoj 2 sata...na to smo se nasmijali, i poterali ga ko zadnjeg cucka doma!..evo bas sam izjurio marjana i crnog van, kako bih u miru drkao, zato jer sam našao na crnovom kompu dosta sadrzaja za "odrasle"...no došao je glupi zubpatac, pa nisam ništa uspio napravit..majku mu jebem..eh da, jučer sam bijo na utakmici u rači, nakon koje smo išli na kram..Pobijedili smo Raču 2:1...ja sam naravno sjedio na klupi, no u drugom poluvremenu kada me je UŠKE ubacio u igru, igra je živnula naravno i metnuo sam ga (zabio gol) kao kurac u pičku..sad cemo ic do grad da dignemo platu, ja i crni...Nemoram govoriti šta ce bit u subotu povodom toga!..bit ce samoubica...evo imam i jedan oglas:
Tražim pičku-(žemsku) za mog kolegu maxa....sve zainteresovane nek se jave, na mejl ili blog!!
Stižu i ova dvojica, pa cu ja post prvesti kraju i nastaviti čitanje FHM-a.
.to bi ja ćio jebat..
..ajd uzivajte i aj zz
by: Brix
- 15:23 - Komentiši` (18) - Oslikaj - #

<< Arhiva >>