srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: gega33 Komentari On/Off

Opis bloga

Dora&Ines&RHCP
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Postava:
Anthony Kiedis:vokal
Flea:bas
John Frusciante:gitara
Chad Smith:bubnjevi

Privremeni bivši članovi:
Hillel Slovak:gitara
Jack Irons:bubnjevi
Jack Sherman:gitara
Cliff Martinez:bas
Arik Marshall:gitara
Jessie Tobias:gitara
Dave Navarro:gitara

Diskografija:
Red Hot Chili Peppers,1984.
Freaky Styley,1985.
The Uplift Moto Party Plan,1987.
The Abbey Road EP,1988.
Mothers Milk,1989.
Blood Sugar Sex Magic,1991.
Greatest Hits,1994.
Soul To Squeeze EP,1994.
One Hot Minute,1995.
Best Of,1998.
Californication,1999.
By The Way,2002.
Stadium Arcadium,2006.

DVD/VHS:
Funky Monks,1991.
Off The Map,2001.

Roćkasi naših najdražih:
5.3.1970.John Frusciante
13.4.1962.Hillel Slovak
16.10.1962.Flea
25.10.1961.Chad Smith
1.11.1962.Anthony Kiedis

RRare
HHairy
CConfused
PPowerful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


POZOR!!!!
Govori se da 97,3% ljudi umire od slušanja NARODNJAKA!!Zato vas molim,cijenjeni narode hrvatski,NEMOJTE slušati narodnjake,jer to nije dobro za zdravlje i mentalni razvoj!!Radije slušajte RHCP!!!
HVALA NA PAŽNJI!!!


Naša RHCP abeceda!!!!
A-Animal Bar
B-By The Way
C-Californication
D-Dani California
E-Especially In Michigan
F-Fortune Faded
G-Give It Away
H-Higher Ground
I-I Could Have Lied
J-Johnny Kick A Hole I The Sky
K-Knock Me Down
L-Leverage Of Space
M-My Friends
N-Nevermind
O-Otherside
P-Parallel Universe
R-Rollercoaster Of Love
S-She Looks To Me
T-Tearjerker
U-Under The Bridge
V-Venice Queen
W-Wet Sand
Y-Yertle The Turtle
Z-Zephyr Song

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
RedHotChiliPeppers.com
Google.com
Yahoo.com
YouTube.com-JuBiTo 4 ever!!
Imeem.com
Pipsići-Obavezno pogledati!!Odlična stranica i odličan bend!!
Adastra-Odličan zagrebački bend koji mi je odgovorio na mail!!Obavezno posjetite i poslušajte!!
Nika-Simpa cura koja je zapustila blog!!
Martina
Erika
Ella&Ana-Super curke,obavezno pogledajte!!
DORA-Da mi se ne bi žalila da nije u linkovima!!Sorry,zbrisala sam te slučajno!!Pogledajte ovaj blog,ta cura je mraak i nenormalna je!Ona je moja best frendica!I volim je najviše!!
Vita-Obavezno pogledajte!!Odličan blog,pametni i umjetnički postovi!!Pa si vi mislite kolko Vitač ima godina!!
Hana-Ona je zapustila blog!!!
Vertigo-Super tip koji veli da sam među popularnim blogovima.Zna puno o glazbi i obavezno posjetite!!!
Animalbar-Tak se prije zvao moj blog!!Sad je to blog od jedne super cure koja voli Pepperse i bila je na koncertu!!Obavezno posjetite ako volite RHCP!!!
Nata-Simpa emo-girl!!Baš su slatki ti emači!!Pogledajte!!


Animal Bar Lyrics


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com


She Looks To Me Lyrics


Otherside Lyrics


So Much I Lyrics














Ne%u0161 o Ines:
Ime:Ines
Hobi:tenis i japanski
Datum ro%u0111enja:3.1.1992.
Po horoskopu:jarac
Visina:165
Boja kose i o%u010Diju:sme%u0111a,sme%u0111e
Naj frendice:DORA,Martina,Vita,Paula,Dalida,Sarah,Sonja,Lorena,Franka,Mia V,Hana
Naj frendovi:Trx,Adam,Pavao,Ivan,Jura S
Slu%u0161am:RHCP,Police,Aerosmith,My Chemical Romance,Pink Floyed,Led Zeppelin,Spandau Ballet,Human League,Duran Duran,U2,Guns n Roses,Busted,TOTO,Swirl 360,Muse,Orson,Billy Talent,Breaking Benjamin,Mayday Parade,Grbage,Cranberries,Yeah Yeah Yeahs,Travis,Sixpence None The Richer,Cardigans,Killers,Green Day,The Doors,The Who,Talking Heads,B-52s,Depeche Mode,Nirvana,Metalicca,R.E.M.,Level 42,Azra,Prljavo kazali%u0161te,Parni valjak,Idoli,Haustor,Patrola
Gledam:Bitange i princeze,Na%u0161a mala klinika,Bibin svijet,Kazali%u0161te u ku%u0107i,Princ iz Bel-Aira,Pod istim krovom,Puna ku%u0107a,Tree Hill,Odmori se zaslu%u017Eio si,O.C.,Mu%u0107ke,Allo Allo
Naj film:Charlijevi an%u0111eli,Nikad se nisam poljubila,Zapravo ljubav,Dnevnik Briget Jones,%u0160to je mu%u0161karac bez brkova,Kad jaganjci utihnu,De ja vu,Zelena milja,No%u0107na po%u0161iljka,Blagajnica ho%u0107e i%u0107i na more
Naj knjiga:Sumrak,Forrest Gump,Da Vincijev kod,Dnevnik Nicka Twispa(hehe)
Volim:DORU,humoristi%u010Dne serije,zezanje na telefon,RHCP,odanost i iskrenost,otkačenost,ZKM,glazbu(moja najveća ljubav)....
Mrzim:licemjerje,zle ljude,Lord of the rings,Tokio Hotel,US5
Ne%u0161 o sebi:djetinjasta,tvrdoglava,dru%u0161tvena,pri%u010Dljiva,ambiciozna
Naj sporta%u0161:Eduardo Da Silva
Klub:jedan jedini,DINAMO ZAGREB
%u017Divim u:Zagrebu
Naj glumice:Drew Berrimore,Cameron Diaz,Reese Whiterspoon,Alicia Silverstone,Mila Elegovi%u0107,Zrinka Cvite%u0161i%u0107.Jadranka %u0110oki%u0107
Naj glumci:Anthony Hopkins,Tom Hanks,Owen Wilson,Paul Rudd,Rene Bitorajac,Leon Lu%u010Dev,Jura&Valdo
Kao što znate,ja sam Ines.Ja sam frik pomalo.Neš ću reć o sebi.Kažu da sam malo luckasta i da imam muda za sve,zbog čega me neki smatraju luđakinjom.Doru volim najviše na svijetu.Ona je moja srodna duša i uvijek me razumije i podržava.Poslije nje volim glazbu.Obožavam je.Ja stvarno svašta slušam i glazba je dio mog života.Bez nje ne mogu živit.Tata me je cijeli život učio o glazbi jer je on bio dobar glazbenik.Nisam neki talent za pjevanje(to zvuči strašno),ali doista volim glazbu.Volim glumu i ZKM u koji sam se upisala.Ja sam neka vrsta umjetničkog tipa.Ne znam lijepo crtat i pjevat,ali kažu da prekrasno pišem.Obožavam pisat.To me usrećuje.I volim glumit,zato sam se upisala u ZKM.Mama i tata se vesele kaj sam se tam upisala i velika su mi podrška.To cijenim.Mrzim kad mi se neko preserava,pametuje i bahati se.Volim sanjare,rokere i umjetnike.Volim zelene oči.Volim svoje Peppersiće!Teško mi je reć koja mi je najdraža pjesma jel ih ima jako puno.I svaki bend volim na svoj način i lakše bi mi bilo odabrat najdražu pjesmu od svakog benda,nego općenito!Mrzim film Lord of the rings.Mrzim US5 i Tokio hotel.I to bi bilo sve o meni.Pusa:)

O Dori:
Pošto Dora ima nekih problema s ovim blogom,ja ću napisat neš o njoj.Kao prvo,Dora je moja najbolja frendica.Dobra je,uvijek me najbolje razumije i uvijek je dobra podrška.Nekad me živcira sa svojim depresijama,ali ja sam uvijek tu da je utješim.Jako je volim.Rođena je 05.05.1993.u horoskopskom znaku-bik.Visoka je 165 kao i ja.Ne trebam opisivat izgled jer imate slike na slideu.Naj frendice su joj:JA(naravno),Vita,Ana Dominika,Nika,Lucija,itd.A najbolji frend joj je Lovro.Sluša većinom emo bendove i rock.Da,zaboravih vam reć da je Dora emo!!Voli Mayday Parade,Breaking Benjamin,Muse,30 Seconds To Mars,My Chemical Romance,Panic!At The Disco,Yeah Yeah Yeahs,Billy Talent,Taking Back Sunday i naravno Red Hot Chili Peppers!!!!Voli gledati humoristične serije i hororce.Najdraža knjiga joj je Sumrak jer govori o vampirima.Voli frendove,emo dečke,dugu crnu kosu,vampire,gitaru i mene.Što se tiče ljubavnog života,o tome neću govorit,sam ću reć da ima nekog na umu!!Hihi.Mrzi US5 i Tokio Hotel.licemjerje,dvoličnost,zle ljude i nepravdu.Živcira me kaj uvijek misli da ju neko mrzi i kaj je stalno u depresiji.Najdraža pjesma joj je Miserable At Best od Mayday Paradea s kojom me stalno zlostavlja da je moram slušat.Voli još Every Breath You Take i Nothing Else Matters.To bi bilo sve!!

petak, 13.07.2007.

Post posvećen Dori!!!

Ovaj post posvećujem svojoj best frendici DORI s kojom pišem blog!!!Dora hvala ti na svemu!!Hvala ti što si mi tako odana i iskrena frendica!!!Nikad ti to neću zaboravit!!!Cijeli život tražim frendicu poput tebe i konačno sam je našla!!!Od srca hvala i ne znam kak da ti se odužim!!!Ljudi morate je upoznat,je bolje frendice u žovotu nisam upoznala!!!!Eto,ja se vratih s mora!!!Tak mi je dosadno i ne znam kaj da pametnog radim!!!Neću vidit svoju Doricu!!!Dora je fakat moja srodna duša i jako je voojjim!!!Na moru je s Dorom bilo zakon,sve dok nisu došli jedni "frendovi" koje neću imenovat i spominjat,al zna ta cura ko je i poručujem joj samo da ništa na svijetu nemre uništit moje i Dorino prijateljstvo jer je ono jače od ičega na svijetu!!!!To bi bilo sve od mene!!Šaljem vvvvvveeeeelliku pusu svom najdražem muceku,Dori!!!Voli te tvoja INJES!!!mahkiss

|00:13| Komentari 2| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.