FUNBOX


Go to ImageShack® to Create your own Slideshow








Na blolgu je :
site statistics


Get your own Poll!




nedjelja, 30.12.2007.

Modrić ostaje u Dinamu !!!

"Svih pet engleskih klubova željeli su ga odmah. Nijedna ponuda nije bila manja od 50 milijuna eura, ja vam to jamčim. Zašto smo donijeli takvu odluku? Ja sam se Božjom providnošću probudio u Manchesteru i zaključio kako bi bilo divno Dinamovim navijačima, sebi, svojoj obitelji, mojoj djeci, da donesemo još jedan pokušaj za prezimljavanje u Europi", rekao je nadahnuti Maminjo nutludzujo u prekrcanoj, a sablasno tihoj prostoriji i nastavio: "Rekao sam Zoranu, on je bio šokiran. Nazvao sam predsjednika Barišića koji je bio oduševljen. Nitko nije imao pojma o ovoj odluci. Modrić ima obavezu sa suigračima učiniti sve da s Dinamom dočeka proljeće 2009. u Europi. Luka je dobro podnio tu odluku, čak i više od naših očekivanja. Nije bio šokiran, bio je dobro raspoložen, ali zbunjen", rekao je izvršni dopredsjednik. Što ako se u međuvremenu pojavi ponuda koja se ne može odbiti...
"Jamčim pred hrvatskom javnošću, da ako dođe takva ponuda, makar i od sto milijuna eura, ja neću staviti potpis na ispisnicu. To će morati učiniti netko drugi. I ovdje vam jamčim da će Luka Modrić 2009. godinu dočekati u Dinamovom dresu". I tako je gazda našem Modriću o(ne)mogućio daljni razvoj.
Rezultati naše ankete : Koji klub je najbolji za Modrića ?
Dinamo - 35%
Arsenal - 28%
Barcelona - 14%
Milan - 11%
Bayern = Chelsea - 6%



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kontakt
ZagrebCityHooligans@hotmail.com
-za sve što vas zanima o ZCH-u i kako postati naš član. Slobodno pitajte na mail.
msn:
ninjax6r@hotmail.com

LINKOVI

Dnevnik.hr
Blog.hr
connect
Lana_Jurčević
Izvankontrole.com
Dinamo.hr

PLAVE VIJESTI
Soldo novi trener !!!
Branko Ivanković više nije mogao trpjeti Mamićeva vrijeđanja i podnio je neopozivu ostavku. Njegov zamjenik postao je Zvonimir Soldo dosadašnji trener juniora.
____________
Mamić o odnosima s Duduom. Jednostavno na ovo nemam komentara pa vam stavljam Mamićev govor:"Ne želim se spuštati na razinu tog balavca kojega sam doveo do Arsenala! Ne želim govoriti kako sam ga oslobodio okova brazilskog menadžera Suzana, što me koštalo 500.000 (nije napomenuo čega op.a.), kako sam njegovoj mami kupio kuću u Brazilu i koliko sam platio njegove operacije. Nakon ovakvih njegovih riječi mogu reći da je bolestan i deformiran, ali kad se sretnemo, ja ću ga opet zagrliti!"
____________
Etto najvjerojatnije u Borussiji iz Dortmunda za 2 milijuna eura i to već ovoga tjedna !!!
____________
Zašto Dudu i Mamić nisu u dobrim odnosima tj. zašto ga Mamić nije ni nazvao kad je bio u Engleskoj. Prva Mamićeva izjava nakon prodaje Eduarda bila je da je klub zaradio 20 milijuna eura a Dudu 4. To je oko 6 milijuna manje od onog što su napisali englseki mediji. Pa gdje je onda nestalo tih 6 milja. A vjerojatno u Mamićevu duboku džepu. (cigane) btw slične stvari su se događale i prije recimo Balaban , Leko...
_____________
Mamić najavio otkaze i krv. Branko Ivanković će ostati trener Dinama još najmanje godinu dana. Ako ne uspije u misiji Dinamovog prezimljavanja u drugom pokušaju dobit će otkaz. Maminjo je također rekao da će uvesti stroži režim te da će igrači s treninga odlaziti ''krvavi''. Što mu je možda i pametan potez jer su se neki malo previše opustili.
______________
Luika Modrić ostaje u Dinamu !!!
______________
Dinamo je na klupskom rejtingu napredovao za 6 mjesta i sada je na 118 mjestu sa koeficijentom 17.836 , dok prvi Milan ima 118.150 , a 181. Hajduk 6.836
______________
Koch : '' Neznam hoću li ostati u Dinamu.'' Ako Mamić dovede Šubašića to bi značilo da Koch gotovo sigurno napušta Maksimir. Koch je izjavio da će ostati u Dinamu jedino ako će i dalje igrati , a ne grijati klupu.
______________
lud Maminjo opet nastupa: "Oni su naučili samo uzimati, a kada nešto treba učiniti za sponzore, od kojih živimo, ili za navijače, te obveze pokušavaju eskivirati. I zato ću u Novoj godini uzeti bič, pa ako treba i fizički ću se s njima obračunavati. Moj trener je fantastičan i studiozan, ali je predobar je i premekan čovjek. Da sam s njim na klupi i u svlačionici, bili bismo europski prvaci, jer jedino ja znam kako treba postupati s tom bandom!'' Rekao je za svoje igrače.
_______________
Milan Bandić obećao : ''Vratit ću Niku Kranjčara u Dinamo ! ''
laze
_______________
Rennes - Dinamo : 1 - 1
_______________
Tomislav Mikulić ,''bivši'' igrač Belgijskog Genka i Hrvatski reprezentativac potpisao za Dinamo! Nosit će dres sa brojem 5.
_______________
Maminjo nije prosviro !!!
Prema nalazu sudskog vještaka Maminjo je duševno zdrava osoba , prosječne inteligencije. Nije ovisnik o drogama , marljiv je i ambiciozan , ali i emocionalno vrlo osjetljiv. Također je utvrđeno da ima miješani poremečaj osobnosti te da je sklon riziku. headbang