................KEKE DREKE.............


evo mene opet..ma znam da je naslov glup,ali kaj mogu..nemam inspiraciju..hahaha..evo ovak..ovaj vikend mi je bilo super,išla sam s škvadrom iz razreda na biljar..i jel možete vjerovat da smo mi cure dobile dečke..hahaha..da,da i dečki su bili ljuti..e koje smo mi gluposti radili po trgu..derali smo se,pjevali,skakali..ma ljudi su nas gledali koda da smo ludi..i pjevali smo pjesmu vrapče je moj dom (to smo izmislili)...ma bilo je superpartysmokinthumbupparty..e sad što se tiče škole današnji dan mi je bio najgori..e ova ženska iz engleskog nije normalna,nju treba stavit u vrapče...pazi sad ovo meni i nikol je dala 1 zato što sam se ja okrenula prema nikol da ju pitam jel ima minu...ma ženska nije normalaheadbangburninmadlud..e svima nam je skoro podjelila jedinice,ali iz čiste gluposti..već smo se žalili raski i ona će razgovarat s njom..ali ono kaj je dobro je to da sam dobila 5 iz povijesti,kad nas je pitao....to je super.coolpartybang.da vdim kaj je još bilo ovih dana?ma neznam..e da sutra moja cijela škola ide na izlet..jeeeee.idemo u krapinu..hvala bogu zato što srijedom inače imamo najgore predmete i imamo 8 sati..tak da sutra nećemo ići u školu...jee..pa zamisli kad nas 500 učenika iz škole dođe u krapinu..pa krapine više neće bit,više neće niti jedan čovjek stat u krapinu..hahahasmokinwavethumbuprofl..ok skužila sam počela sam pisati gluposti,..tak da bi to bilo to za danas...neću više pisat da nebi...ma uglavnom nadam se da ne mislite da sam luda...e da i još jedamput
HVALA VAM SVIMA NA KOMENTARIMA!!SVE VAS PUNO VOLI VAŠA ZBUNJENAA!hahaha...ajde pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzpartysmokinparty


19.09.2006. u 20:05 | K | 33 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


ah..neznam kaj da napišem...pisat ću vam o svom sjebanom životu i o svojim problemima









mene shiva ljubi



ja i sara


kikica-meni jako draga osoba,luda cura


sera i chupa-ovo su dvije najluđe osobe koje znam,obožavam ih


sara-moja sestrična a i best frendica,preluda cura





Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Myspace layouts

Myspace layouts


NEŠTO O MENI
zovem se:Antonela
živim:u Zagrebu
nadimak:zbunjena,
pegla,ludača,
rođena:05.06.1991 što znači da sam blizanac
škola:klasična gimnazija (ubite me)
naj boja:zelena i crna
volim:svoje društvo i svog brata,a najviše od svega volim SPAVATI....volim svoje poderane starke i majicu od led zeppelina i bob marleya
mrzim:svoje starce i mrzim kad ne netko probudi...mrzim narodnjake i rozu boju

ŽIVIM ZA:
BOB MARLEYA
LED ZEPPELIN
GUNS N`ROSES



SLUŠAM.:
DEEP PURPLE
NIRVANU
AC/DC
PSIHOMODOPOP
RAMONES
JIMI HENDRIX
ROLLING STONES
PEARL JAM
BOB DYLAN
PINK FLOYD
THE BEATLES
IRON MAIDEN
DIRE STRATIS
BJELO DUGME
JURU STUBILIĆA
OPĆU OPASNOST
DALEKU OBALU
AZRU


Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog



layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



Customize your blog

Customize your blog



Friendster

Friendster



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



MySpace

MySpace

design by Spuky