počelo je ludilo!!!!!!!!!!!!!


ej ljudovi evo danas sam bila u svojoj školi i upoznala sam svoj razred...idem u 1.c i razred je fakat odličan...najbolje od svega u razredu sam se odmah skompala s neke dvoje cure koje slušaju bob marleya i punk i rockpartythumbupnjami...hehehe..to je zakon..ima i jako puno dečkiju..dečkiju ima 20 a cura ima 8...hehehe...osim mene i ove dvije cure s kojima sam se skompala imamo jednu metalkinju,a sve ostale su šminkerice =(.....buuuuuuuuuuu....no zato ima jako puno rokera to je dobrosmijehsmijeh...raska mi je neka ženska iz HRVATSKOG.... a ja hrvatski inače MRZIMheadbangheadbang!...tak da je to koma...no sve u svemu škola je ok!
samo največi problem je što kao i u svakoj školi i kod nas prevladavaju šminkerice...odvratno..danas su mi se hodnikom šetale u nekim majicama na dekolte i sva se šminka cjedila s njih...azto mi se i čene da su deči bolji...e koje sam ja sreće...to ima puno rokera...ha,ha,ha...no dobro ljudi to bi bilo sve od mene..moram se još psihićki pripremit za školu zato što od sad počinje ludilo...kad se sjetim svih onih kontrolnih i ispitivanja..kosa mi se digne na glavi (makar nemam baš puno kose...hehehe)
javim vam se sutra...čao svima i ljudi DRŽITE SE!!!!!!!!!
POZZZZZZZZZZZZZZZZZ partythumbupparty


04.09.2006. u 18:28 | K | 22 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


ah..neznam kaj da napišem...pisat ću vam o svom sjebanom životu i o svojim problemima









mene shiva ljubi



ja i sara


kikica-meni jako draga osoba,luda cura


sera i chupa-ovo su dvije najluđe osobe koje znam,obožavam ih


sara-moja sestrična a i best frendica,preluda cura





Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Myspace layouts

Myspace layouts


NEŠTO O MENI
zovem se:Antonela
živim:u Zagrebu
nadimak:zbunjena,
pegla,ludača,
rođena:05.06.1991 što znači da sam blizanac
škola:klasična gimnazija (ubite me)
naj boja:zelena i crna
volim:svoje društvo i svog brata,a najviše od svega volim SPAVATI....volim svoje poderane starke i majicu od led zeppelina i bob marleya
mrzim:svoje starce i mrzim kad ne netko probudi...mrzim narodnjake i rozu boju

ŽIVIM ZA:
BOB MARLEYA
LED ZEPPELIN
GUNS N`ROSES



SLUŠAM.:
DEEP PURPLE
NIRVANU
AC/DC
PSIHOMODOPOP
RAMONES
JIMI HENDRIX
ROLLING STONES
PEARL JAM
BOB DYLAN
PINK FLOYD
THE BEATLES
IRON MAIDEN
DIRE STRATIS
BJELO DUGME
JURU STUBILIĆA
OPĆU OPASNOST
DALEKU OBALU
AZRU


Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog



layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



Customize your blog

Customize your blog



Friendster

Friendster



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



MySpace

MySpace

design by Spuky