petak | 02.12.2005.

Al su SE ZaPiLiiii....!!!?

Evo mene malo.....Uglavnom htio sam vam reci da sam bio na koncertu.....
Image Hosted by ImageShack.us
Škoro naravno...i mogu vam rec da je bilo fuuuuuuuuuuul dopro....mislio sam da ce biti glupo jer neznam bas sve stvari sa novog cd-a ali pjevao je samo hitove i bilo je taakoooo doproooo.....sreo sam mnoooge ljudeee.....ful je bilo puno poznatih.....ekipa sa treninga....frendovi iz skole....ekipa sa DRenove.....ma bilo je suuper....malo smo i pili...sta je,je,.....ma nisam se bash ubio ali....bilo je....svega.....na pocetku sam mislio da cu se morat Spojit na Šank...ali ne...nene....samo smo pjevali cijelu noc....btw...upoznao sam neku curku....frendicu od frendice.....i tak....mislim...nemoram vam nis govoriti....=)......ovu subotu idemo opet nva....najvjerojatnije do NINE ako nas od frenda stari uspije ubacit unutra....malo na cajke...a ako ne onda u BUDU.....malo se zapit za sankom....i tak...ma valja ic van....to je dopro za zdravlje....moram napomenuti da sam buyao nove tene...pumice....iako sam rekao da necu ali ipak...crnee.....i vlasnik ducana mi je za poklo jer kupujem kod njega dao loptu(šprinter)....a i njegov si nje sa mnom u razredu....=)))....ACO LEGENDO LALALALALA....MARKO PEDERCINA ŠALALALALA.......i tak...imam neki problema ali jebiga...tako je to....nervira me Rajka mutava....profa iz tjelesnog....nes smo se gadno zakacili.....ljubo je pobijedio a ancica cekam da zavrsi i tak....to je otprilike sve.....ajde ljudi/nacijo/ekipo/ljudovi/covjekovi/narode itd.....pozdrafff......=)
Evo sta se pije....
naaravno dopra,stara zuja...
Image Hosted by ImageShack.us
a ovo kada se nema para...
Image Hosted by ImageShack.us
hm...elita...kada se ide do grada i tako to...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
a ovo je razbijacina...
Image Hosted by ImageShack.us
i dopri stari jack...!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
i na kraju...muahha.....ovo sam morao stavit...ludilo...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>