utorak | 29.11.2005.

ZajEBAno JE to SVe...!!!("ma zajebi sve"...)...

Evo mene opet...neznam odakle da pocnem.....toliko stvari se izdogadalo...neam pojma...ali ajmo redom....kao prvo FriEnD mi ima novi...mmm...kako se to kaze...??! ah novi dizajn i tak...pogledajte to...fora je....kao drugo...sada je u diru ova nova godina i to.....sve se polako vec organizira....skupljaju se pare..muljaju se starcii tak....e pa tako je i u DRZAVI DRENOVI...ah zajebano je to....uglavnom obje ekipice na Drenovi bi isle svaka u svoj stan...i tako moja ekipa je nasla neku kucu u nekom zabitnom selu iza učke..no uglavnom sve to organizira ludi -KOVA- i ja neznam....kuca dođe po svakome 300 kn???!!WTFFFF???!!!mislim da je to malo previse...!!!ali ajde...a onda jos negdje oko 100 kn za cugu....ajoooojj....neam pojma kako ce sve to zavrsit ali glavno je da ja namuljam staru da cu ic negdje i tako da prodam spiku i to ti to jer me nebi pustoila da joj kazem gdje idem...iako neznam zasto ali tako je to......pod 3...moram kupit tene....FUCKIN Jebene tene....ove su mi pukel i sad nosim stare neko govno i tak....ali nda mi se vise puma kupovat....malo mi je sug vec.....svi to imaju.....i tako trazim ja i nigdje za nac neke smelerske tene da lice na nesto...ali vidio sam jedne u VTC-u na Viškovu ali nema broja pa moram cekat....i tak...curu nemam....a jebiga,neznam sta se to dogadja ali slabo sve u zadnje vrijeme....ima jedna na DRenovi tu koja mi se svidja...i nitko za to nezna pa tako da naravno necu ni vama rec....ma boli me rac...reci cu joj na novu pa kako bilo da biloFree Image Hosting at www.ImageShack.us.....i tak....ima tu jos mnogo stvari ali neeeeda mi se pisati....ajme majko mila...kako mi se neda...jos mi stara sere..ali sad tamo gleda taj jebeni/fuckin/sugavo/smece/jadni BIG bROTHER pa sam malo upalio komp da vam se javim...ali evo skoro pa ce bigy zavrsit pa moram ic.....a kako mi samo sere ovih zadnjih 2-3 tjedna...stalno uci ovo uci ono....ja sam luuuuuddd.....ali ima pravo ali neda mi seee...ajme...a u skoli me ekipa sve vise nervira....ima ih par doprih ali ovo drugo..razmisljam o preseljenju u drugu skolu....ali mislim da nista od toga.....ajde ljudi znam da vam se neda citat i zato pooooozdraffffffFFFF....... ONA,ona,ona mi je srce slomilaaaa..ona,ona,ona me u crno zavilaaa,ona,ona...papap...tralalal.....ajme ove cajke su zakoon....ajd bok.......evo jos malo slicica....
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>