utorak | 22.11.2005.

NevJeRovatno....sranjeee....(Zzzzz...)...?!

Image Hosted by ImageShack.us
E ljudi...neveroVatno(ili nevjeroJatno...booo..neam pojma ali nije bitno...)....pokvario mi se mob...moja sugava NOKIA 6600...Free Image Hosting at www.ImageShack.us i tako...nevjerovatno je kako je covjek u kurcu bez moba....ja sam u kurcu....ne kuzim....kao da mi stalno nesto fali....stalno trpam ruke u dzepove nebih li ga nasao ali njega naravno nema jer ga ne mogu upaliti...i sada moram cekati sugavi servis....svasta....ali ajde bar mi komp radi...pa mogu malo slusati ziku i gledati sa ima novog i sta se pise po blogovima....ajme a da mi se i komp pokvari...pa jeb...ja neznam sta bi sa sobom radio cijeli boziji dan....meni je zika jedno od najvaznijih stvari u zivotu...neznam sto bih bez nje....evo...da mi nije nogometa-izlazaka-i glazbe...ja bih bio luuuuuuud....obozavam slusat ziku....kad si u bedu slusas ju...kada si happy slusas ju..ma stalno ju slusas....neznam kako vi ali tako je kod mene....no preferiram(zipa loma ovu rijec...=)...) vise tuzne pjesme..od cajki do pop glazbe.....vise volim malo laganije/sporije/tuznije....ne volim bas one veselice-one su mi vise kada se s ekipom izbijes a onda kada svi pjevaju i to...ali ebeno najjaca ZIKA je HOUSE Music......kad god upalim neki dopar house(DAVID GUETA_the world is mine--npr....ali umixani...) uvijek me digne....i onda sam luuuuuuuuuud....i tako to...a kako vi s glazbom i to....mislim je volite i dali vam sta znaci ili ne bas.....?!!!.......Free Image Hosting at www.ImageShack.us.....i da da vam jos kazem....danas mi se na odmoru ukocio sugavi vrat i nemogu glavu pomaknut jebeno bolii...(ali sam bar otiso sa zadnja 4 sata....hahaha...).....uf....mati mi dala neke tablete i mala masaza i nadam se da ce mi proc...(a i trebao sam danas pisat geografiju pa nisam....MUAHAHAH...)....ajde ljudi cao i....mmmm....ovaj.....hmmm....ma nis...ajd pozdraf.....=) a u meduvremenu,naci cu joj zamjenu,druge ce poludjeti....tralalalalla...param papa.....tada....

P.S.-pozdraf jednoj curi sa DRENOVE....ajme....kada sazna za ovo....uh....drzite mi fige....

<< Arhiva >>