četvrtak | 17.11.2005.

ŠUGavA ŠKolA.....(grrrrrr...)---cenzura na 'fuckin'...=)

Image Hosted by ImageShack.us
OVako ce izgledati moja skola za jedno mjesec dana....na Novu godinu....pa ce ispast kao slucajno jer su se djeca gadala petardama.....Muahahahahhaha......
Ta FUCKIN skola.....
pod broj 1.-svi ali skoro svi fuckin profesori me mrze u ovoj fuckin skoli.....uvijek KArlo ovo KArlo ono....Aco ono,Aco ovo....i tako jos par frendova i uvijek mi krivi za sve.....
2.svi mi fuckin spustaju ocjene.....mater im jeb....
3.ravnatelj mi fuckin zagorcava zivot.....jooooj.....
4.u srijedu ekipa od njih 15 iz razreda skupa sa mnom odluci da ode ca sa zadnja 2 sata(nekima 3 jer su imali informatiku)....i naravno neke fuckin pickice zeznu i ode nas oko 10-ak....i odemo mi u Meduzu na cugu i na biljar a kad ono ove picke sto su fuckin ostale nam javljaju da smo svi fuckin dobili fuckin komade iz zalaganja(sta se to uopce smije ako nisi prisutan na satu...svasta....fuckin svasta...)....i da je fuckin profa zvala ravnatelja i tak.....i dobro....u cetvrtak dodje ravnatelj i kaze da se svi nakon 3 sata pojavimo u njegovom fuckin uredu te da cemo od njega morati zvati roditelje i reci im sto smo napravili....ajmeeeeeeeeeeeeeeee koja fuckin skola.....ajmeeeee....
PA STOKO JEDNA SUGAVA TO SU SAMO DVA FUCKINNNNN SATAAAAA.........?????!!!!
i tako.....pozdraf...

<< Arhiva >>