SoullesS

ponedjeljak, 23.04.2007.

Brzdejs RULZ !

Hehe ko što naslov reče ... naš frend Pinta (aka Munja,Fleš,Filozof) je proslavio svoj 18. rođoš u sub roflsmijehparty a bilo je već i vrijeme s obzirom da se rodio na 1. april ... hahaha mouthwashnut
Ugl, bilo je PREDORO ... našli se svi mangupi na trgu: @nD, Šerlok, Šakla, kasnije došo Šapina, Pinta, još dvojica višnjevčana i ja ... , i lagano do tvrđe u Beckers ... eh ... počeli smo lagano sa 4 runde tekilica roflrolleyes A doro, neki su samo pivo pili , al im je i to bilo dosta hehe thumbup
I da ne zaboravim , tamo sam sreo svoju partnericu za tancanje hehe, pa ju eto pozdravljam mahsmijeh
Poslije tog svratili u Big Ben, skontali da nema baš mjesta za ovake kršne momke (lolčina) i ošli do Sounda , dolje u pivnicu ... partysmokin Eh, počele stizat krigle ... a mi Bavarci duhom , pa udri!!! deadnut
I tak ... sreli još dosta ljudi ... PozZ svima redom : Prdeti, Hrci, Draletu, Srkiu, Nevenu, Mei, Dajani, Zolji, Rumenoj,Ana-Mariji ... itd itd ... mahmouthwash

I sad slikice wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovako je počelo ... KRIGLA FTW ! party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MI BAVARCI !!! partyrofl Pinta, Šerlok i @nD sa novom FENSI frizuricom ... hihihi cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naša prinova - Šapica ... i Šaban pozer naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Et mene sa slavljenikom našim ... fala još jednom što si tolke pare potrošio na nas ... hehe kiss blabla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šerlok i @nD ... Bavarci ... ljubav na prvi pogled cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aj i ovo zlo je imalo čast da se slika samnom ... hehehe ... Ma moja najdraža susjeda Zolja i moja malenkost ... nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BULING !! eek Mea i Zolja zlostavljaju Šabana ... a i Šapica i Šerlok su se iza utrpali isto ... blabla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aj da mi se ovo malo zlo ne buni što ju nisam stavio ... Dajana i Šaban ... reko bi da su slatki ,al ono .. de budimo realni ... haha roflmouthwash

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moro sam se sagnit da se slikam sa Meicom , al eto i nas ... šećeri na kraju ... loly wink naughty



Aj nek sam i s tim svršio više , jbte neda mi se više ... Sad sam bar 2 tjedna miran headbanglud PozZ do onda ... thumbup

smokin Fixx smokin