zbrbljalica

nedjelja, 14.05.2006.

Jupi,prosla mi je Krizma,Dinamo je po osmi put osvojio naslov prvaka!!!!!Jos mjesec dana skole....dosla sam tek tako ovdje samo da nesto napisem da se vidi da sam donekle pismena,jucer sam se zezala sa ovima Kikijem i Vedranom ja na jednoj strani a oni na drugoj....ajme dosla sam tek tako a na mom blogu stavit cu vam slike sa Krizme,ajme kako sam lijepa bila,zgodna,i najbolje naj fora ful sam se zezala na misi a sta cte netko i to mora,a mi cure smo u atletici druge,a decki su prvi......bas mi je drago to za njih mozda stavim neku i sliku sa atletike,pa pogledajte pod moj blog-link....eto to bi bilo to vise toga sta pisem citajte na mom blogu,jer je totalno bolji blog...ajde pozdrav svima koje poznajem!!!!!!!!!!!!!

- 11:27 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr



    Evo ukratko ja!!!!!
    Zovem se Iva,zivim u Rijeci,
    Po horoskoru sam Lavica...
    Slusam-Boba Marleya,Coldplay,Azru,u2,
    Tara Perdidu,Hladno pivo,Let3,Prljavce.....itd..
    Navijam za DINAMO!!! i RIJEKU!!
    Volim nogomet,dinamo,rijeku,zagreb,moj komp,
    moj mp3 player....Brasil,rukomet,tenis...
    rock,Razanac......
    I tako namjeram ici u ekonomsku,prije ljeta staviti par
    dredloksa,uzivati u zivotu...


    MOJ e-mail u slucaju da mi zelite pisati
    je-Slancica@net.hr



    Na telki pratim-o.c.,three hill
    mislim kada je na telki,
    Pod istim krovom,Dvornikove
    8 jednostavnih pra.
    Moja obitalj,Izgubljene....itd..itd
    Genjalce,Bitange i princeze..


    Zivot mi ide brzo,i ide super ....