zbrbljalica

petak, 20.01.2006.

BBBBBBBBBBOOOOOOOOOKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo me ljudi!!!!!!Bilo mi je dosadno pa sam odlucila napraviti jos jedan blog.
MOj prvi blog vam je Nowomannocry.blog i tako...
Slusam Bob Marleya,Coldplay,u2,Azru,Taru Perdidu,.................a od domaceg Let3,Hladno pivo,Prljavce sorryte Azra je domace....itd...itd...danas su mi dosli caki(stari) i big brother..
sva sam sretna ...
Dan mi je prosao prilicno normalno...iako mi je tjelesni bio odlican ali stvarno.
Cure iz mog razreda radile su neku koreografiju za nase nogometase iz skole tako nesto u biti..samo znam da sam umirala od smijeha ...sve okej ,sve je hajkacool.Ajde pozdrav do sljedeceg pisanja....

- 20:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr



    Evo ukratko ja!!!!!
    Zovem se Iva,zivim u Rijeci,
    Po horoskoru sam Lavica...
    Slusam-Boba Marleya,Coldplay,Azru,u2,
    Tara Perdidu,Hladno pivo,Let3,Prljavce.....itd..
    Navijam za DINAMO!!! i RIJEKU!!
    Volim nogomet,dinamo,rijeku,zagreb,moj komp,
    moj mp3 player....Brasil,rukomet,tenis...
    rock,Razanac......
    I tako namjeram ici u ekonomsku,prije ljeta staviti par
    dredloksa,uzivati u zivotu...


    MOJ e-mail u slucaju da mi zelite pisati
    je-Slancica@net.hr



    Na telki pratim-o.c.,three hill
    mislim kada je na telki,
    Pod istim krovom,Dvornikove
    8 jednostavnih pra.
    Moja obitalj,Izgubljene....itd..itd
    Genjalce,Bitange i princeze..


    Zivot mi ide brzo,i ide super ....