Image Hosted by ImageShack.us
antisve... - Otpor stoko.... - Blog.hr

Otpor stoko....

16.07.2007., ponedjeljak

antisve...

eto da napišem jedan post o sebi... kakav sam šta volim šta ne... al imam osjećaj da mi se neće dat pisat pa nećete puno toga saznati... evo da krenem... što se tiče nacionalizma i to fore ja sam velik ustaša itd... ajde da je to neki lik koji je bio u ratu itd... pa ima onu bolest kak se zove PTSP pa ajde... al kad dođe meni netko mojih godina pa mi počne srat neke fore daj molim te samo se makni od mene... i kada počne srat nekom ko nije hrvat (naših godina) pa jel on kriv što se nije rodio u hrvatskoj??? onda rasizam isti kurac... šta je on drugačiji od nas? samo boja ? pa nije on kriv jer je žut crn ili kakav već... mrzim politiku... to mi je nešto najgore... političare ne podnosim... takve kretenčine... ne podnosim bogate ljude.... samo se kurče s tim parama... ma daj odjebite... mrzim sve primitivne ljude sa predrasudima.... (vidi vidi ovog čupavog sigurno je metalac ajmo ga razbit) ne podnosim takve stvari... obožavam dobar zvuk... uglavnom sve od rok en rola... a kada čujem dobar punk jednostavno poludim uživam u tome... (preporuka poslušajte dobar punk) vjerovatno da sam u nekom večem gradu drugačije bi izgledo...(oblačio) ali u ovom gradu punom primitivizma jako je to teško... u boga ne vjerujem... prije svega crkvu ne podnosim jer je puna laži i lopova... te sve fore... bog bi htio da tu ubacite pare da si pop može kupit novi auto, mobitel ili možda zvati hotline... ako nešto i postoji gore na nebu to nema veze s crkvom... volim staročeško pivo... neznam zašto ali stalno ga pijem... i tako nešto sam rekao o sebi... dosta nisam... ali neda mi se više... pozdrav svima koji me poznaju i vama u studiju i režiji...
- 15:54 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Hit Counter
Free Hit Counter
Otpor stoko....

Linkovi

Muzika...

lyrics...