09

četvrtak

srpanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA




Dobra večer dragi ljudi wavewavewavecerekcerek

kaj da vam kažem nego svijet je mali haa haa haa .Danas je PRST SUDBINE odredio moj put, i ništa nije slučajno.Dakle , danas mi je došla moja draga prijateljica na kavu i družile smo se bome finih 3 sata jer se nismo dugo vidjele.Kada je došao trenutak da ona treba ići ja sam rekla da isto trebam odjuriti u LIDL po kruh i mlijeko a i moj sin je naručio sladoled koji ima samo tamo . Dakle ,sjela sam na motor , odjurila u Lidl uzela 1 l mlijeka umjesto 2 jer sam se sjetila da kam ću sa svim tim jer mi je ruksak premali.
Ok, došla doma ostavila sve to i prošlo mi kroz glavu aj ti mala prošetaj ipak još i do konzuma jer nećeš stići kasnije ništa kupiti jer se kasno vraćam doma. I tako ja lijepo na noge ponovno do tog drugog dućana uzela još 1 l mlijeka i još neke stvarčice(naravno nut) meni stalno nekaj treba jer sam zaboravna ha ha ha .
Lijepo ja stanem u red i uočim zgodnu žensku ispred mene u crnoj tunici,crna kosa sprema stvari u vrećice i BLJESNE MI ; ISUSE TO JE 100% TEUTA

Pustila sam je da lagano spremi svoje stvari ,dotle je blagajnica moje izblokirala i dala da si odmah sa trake spremam u svoju vrećicu. Dok sam plaćala ta divna dama je izašla van. Izjurila sam i ja a kad ona nestala zujozujopogledam ravno nema je ,desno - nema je ,zajurim se do ćoška dućana a kad vidim nju ona lagano korača uz parkić .Reko sad ću zaviknut TEUTA i ako se okrene TO JE TO ...
Čim sam zaviknula mala se okrenula i gleda tko je to zove..smijehsmijehsmijeh
Pomaknula sam se da me snimi i mahnula i onda odjurila do nje -pitala me ti si ona.. ti si ona.. a ja zablokirala nisam se sjetila da kažem ;DA JA SAM VAŽNO DA SI ŽIVA nego sam rekla - Da ja sam GOGA ,a ona opet- pa ti si ona ŽIVA??? ja velim ; DA ; DA ta sam ja !!! ljudi moji izgrlile se ,izljubile pa to je doista bilo veliko veselje s obje stranecerekcerekcerek

I da - ljudi dragi ona je zgodna ženska ,sa predivnim osmijehom . Morski bOME ZNAŠ KAJ JE PRAVA ŽENSKA.sLIKE NE LAŽU, PREDIVNA JE.KAVA SLIJEDI SVAKAKOcerekcerek

DAKLE ČUVAJTE SE MENE BLOGERI , ja vas IZGLEDA NE svijesno lovim haaa haaa haaa


mahmahmahmah

ostajte mi zdravi i veselicerekcerekcerek

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.