28

četvrtak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće dragi ljudi wavewavewave


Danas sam doživjela trenutak koji mi je lomio utrobu . Naime suprug i ja smo popodne krenuli našim dragim prijateljima u lijepo ZAGORJE- mjesto Belec .
Bili sretni što idemo k njima u goste jer ih nismo vidjeli skoro 3 mjeseca zbog situacije zvane kORONA. Moj suprug vozi hvala bogu laganini jer volimo promatrati prirodu oko nas ,lijepo uređena dvorišta,predivne kuće i tako svašta nešto.Vozeći ulazili smo u ZLATAR BISTRICU i čovjek u autu ispred nas udario je mačku i nastavio voziti .... moj suprug je odlično reagirao i na vrijeme s lakoćom stao na način da je autom zaštitimo od ostalih prijevoznih sredstava.Izjurila sam iz auta i to jadno mače primila i prenijela na sigurno mjesto pločnika..Možda će netko od vas pomisliti kako sam glupa,luda ali ja vam ne znam to objasniti - ja ne bih mogla ostaviti bespomočno stvorenje a da ga ne odnesem veterinaru da pomogne da ga spasi ili da ga uspava da se ne muči ...
Meni su suze išle i išle jer me tako gledala nemoćno - sad sam opet s bolom u trbuhu i knedlom u grlu dok ovo pišem . To je strašan prizor... Jednostavno ja nisam mogla otići dok je nisam zbrinula.Koga god sam zaustavila nitko ne zna gdje i kuda dok nije naišla jedna starija gđa i rekla da dolje desno ima veterinarska ambulanta.Moj suprug je odjurio autom do tamo a ja sam bila uz nju i mazila je po glavici koja je bila u šoku raširenih ustiju ...Na žalost nije radila ta ambulanta ali je naišla druga gđa koja je rekla da 5 km niže postoji još jedna ambulanta. Uzela sam Ikeinu vreću i stavila mačku u nju i u autu držala je u krilu dok smo tražili gdje je ta druga ambulanta.Skrenuli u jednu ulicu stali do ljudi koji su bili na cesti da nam pomognu s informacijama kamo da idemo.Za ne vjerovati iza nas u autu Veterinarka koju je gospodin zaustavio i žena nam dala broj mobitela od privatnog veterinara koji je par km dalje.Zvala sam ga i zamolila da nas primi i da pomogne da zbrinemo mačku kod njega-hvala bogu rekao nam je svoju adresu i dovezli smo je k njemu. Pregledao je to unesrećeno stvorenje dao joj 2 injekcije i rekao da mu je poznata jer je ne tipična narančasta i ako se pokaže da nema unutarnje velike ozljede da će naći vlasnika .Gospodin veterinar se zove Goran i učinio je predivno djelo zadržavši to stvorenje . Jako sam žalosna a i sretna ako sam joj uspjela spasiti život ...To sve je trajalo punih sat i pol,već su se naši prijatelji zabrinuli gdje smo ali kada sam objasnila što se dogodilo naše kašnjenje je oprošteno .Sutra ću nazvati tog gospodina da mi kaže kako je ta mačkica ...

oprostite mi ali tako mi je to teško jer i sama kao što znate imam dvije udomljene mačke koje su dio nas ...

Hvala svim ljudima koji vole svoje kućne ljubimce cerekcerek

Pozdravljam vas i nadam se da ću čuti sutra lijepe vijesti od veterinara u zagorskim bregima mahmah

- odmah sam ih izljubila čim smo došli doma




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.