27

srijeda

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dragi ljudi wavewavewave


Kako neki tako i ja imam problema sa svojom glavom ha h ha - hvala bogu pa nisam svaki puta svjesna svojih falinga pa si sprobušim padobran da se prizemljim smijehsmijehsmijeh( ponekad mi i promakne ) ali toliko je njih oko mene da svatko od njih kad mi jednom skrene pažnju i da sam najluđa morala bih čuti i skužiti ha ha ha .

Ponekad sam toliko osjetljiva da me zaboli prezentacija riječi i samo mi se skupi grlo i suze same štrcaju kao da me netko natankao vodom i probušio ko švicarski sir nut - od mojih suza i parket bi se mogao dići pa mi je najbolje stat negdje gdje su pločice ha ha ha

Onda druga krajnost- kako imam posla sa zaboravljanjem toliko sam se puta ulovila kako se nešto dogodilo a ja se toga uopće nisam mogla sjetiti.Moj mozak je otvorio novi folder ,spremio kao da nikada nije bilo pa dok ja sve foldere pročeprkam onda skužim da sam falila u nekim stvarima headbang

Dalje..,ponekad tako jako želim pomoći da se krivo protumači jer ljudi su se odučili da to postoji -onda te čudno gledaju i misle si da ti u stvari i nisi baš normalan .

Sve u svemu ja si pročitam = MALOG PRINCA = meni je to ludo dobro za podsjetnik




... NE POSTOJE TRGOVCI PRIJATELJIMA
...GOVOR JE IZVOR SVIH NESPORAZUMA
...BITNO JE OČIMA NEVIDLJIVO
...ČOVJEK JE USAMLJEN I MEĐU LJUDIMA
...ONO ŠTO PUSTINJU ČINI LIJEPOM JE SPOZNAJA DA SE NEGDJE U NJOJ SKRIVA IZVOR
...I BAOBABI SU MALENI DOK NE NARASTU
...TREBA PODNIJETI DVIJE TRI GUSJENICE AKO ŽELIŠ UPOZNATI LEPTIRE



Tako je sve jasno da ništa nejasno ne bi trebalo biti cerekcerekcerek
Budite mi sretni i zdravi mahmahmah



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.