26

utorak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dragi ljudi wavewavewave

Stigli smo u nedjelju doma ali nikako da se odmorim nedostaje mi morska klima .
Prvi dan smo klopali hobotnicu s krumpirima ispod peke a onda odjurili s malom Miom na more voziti se brodom- Ostala sam šokirana zbog te male ,nevjerojatna je ,prava ribarica nema šta. Dečki su naravno išli skakati s broda u more i bilo je vrištanja od hladnoće ali nećete vjerovati kad ih je Mia vidjela počela se skidati i nije bilo mira dok i ona nije završila u moru bez da trepne - mi svi u šoku ,mala se smije a ovi se tresu ha ha ha .Taj dan nije bilo bure pa je sunce pržilo 100 na sat .Plovili brodom gledali delfine kako veselo skakuću po moru- nema ljudi zbog korone i delfini uživaju ,bome ih je bilo jedno desetak što sam ja vidjela. Nakon toga išli u lov na GIRICE i doma ispeći ih za večeru bome ukusno da ti pamet stane ,.nekako smo si to odredili kao neki običaj kad dođemo da idu u lov s mrežom na ta mala čuda.
Drugi dan je krenula bura ali to nas nije spriječilo da odemo u Lopar do pješčane plaže i nakon šetnje iako nas je šamarala skroz na vidikovac na kamenjar. Restoran je još uvijek bio zatvoren...ma što da vam kažem iz dana u dan samo uživancija-Mia raste i dalje u veselju i plesu ništa se promijenilo nije- ona je doista čudo od djeteta.Prava mala morska sirena....




Evo sad hrpica cerekcerekcerek










Na kraju smo im malo uredili balkon da neznaju smijehsmijehsmijehsmijeh


Došli u Karlovac riješiti frizure biljkama



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.