04

ponedjeljak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dragi ljudi !!!!wavewavewavewave

Evo me pokušavam uloviti korak ,kako smo u izolaciji pa nas je više doma onda je i veća aktivnost ali kako situacija ide ne bude to još potrajalo.
Sve će se vratiti u normalu iako idu glasine da će nas stisnuti u jednom trenutku još jači val tog virusa. Ne znam kako ste vi prošli s potresom ali kod mene je bilo fino spontano njihanje zgrade gdje nismo znali što se događa.U stvari kako ja pijem tablete za spavanje mene ni nije probudio potres nego moj grlati muž. On je skočio iz kreveta i počeo vikati ; ŠTA JE TO!!!ŠTA JE TO!!! da se ja u stvari nisam prepala potresa nego njega- koji bog viče , šta mu je ??!! onda sam i ja iskočila iz kreveta i vidim sve se njiše i sve pada i našli smo se sa sinom u predsoblju on isto skočio sad ne znam da li zbog potresa ili vike mog muža, uglavnom pogledali smo se i prvo sam odjurila u bakinu sobu da vidim kaj je s njom. Ona ništa nije osjetila hvala bogu pa sam je lagano digla i rekla joj da se treba brzo obući i taman onaj drugi potresnut Brzo sam odjurila u boravak da vidim kaj mi je s Mašom i Zvonkom , prepala sam se da od straha nisu skočili s balkona -pretražili smo cijeli stan njih nigdje- vraćam se u kupaonu da vidim da li je baka gotova a ona ne zna kaj treba uopće napraviti, zablokirala je od potresa kojeg je osjetila. Brzo sam je raspremila i obukla i rekla mužu da lagano oko nje i da ne viče a sin i ja u piđamama otrčali van da nađemo mačke i u međuvremenu zvala svu ostalu našu djecu jesu li svi dobro i na sigurnom, mužu sam rekla da zove svoje roditelje ,ja svoju sestru- ma ludnica nut.Kod mene je odlična stvar što ja nisam paničar pa sve hendlam super kad je nekaj napeto, a sad sam vidjela i kak moj muž regira tako da jednu stvar u životu više znam ha ha ha trebam imat čepiće za uha naughty
Sva sreća pa su mi odmah svi bili dostupni pa sam brzo dobivala povratne info da su svi ok.
Okolo zgrade smo jurili tražeći naše mačke, nazivali ih, gledali ima li ispod balkona krvi- ništa...Iako je bilo zima ja ništa nisam osjetila onak u piđami i šlapama, bitni su mi bili Zvonko i Maša. U jednom trenu moj sin je rekao da ide opet tražiti gore po stanu iako smo svaki ćošak pregledali. Ja ostala vani obilazila grmlje a on odjurio u stan i našao ih... zvoni mi mob i zovu me u stan. Maša je spasila život Zvonku cerekcerek
Kako ona stalno radi neke mačje pizdarije i kad ju naganjam ona pobjegne na balkon iza jedne drvene kutije -( to je dugačka uska kutija i na tom držim
cvijeće a unutra neke stvari) - tamo se sakrije i ja ne mogu do nje. I onda ona tamo čuči dok ne vidi da je opasnost od mene prošla ha ha ha -koza-zna da je napravila štetu i kad skuži da može dođe do mene kao ništa nije bilo i mazi mi se jooooj nekada bi je torpedirala a onda za minutu joj sve oprostim...
Tako je i tog jutra odjurila tamo i očito Zvonku pokazala put i on za njom jer on NIKADA nije išao iza jer je velik i to nije njegov stil. Ja uopće nisam ni skužila da ta kutija ima raspon dna od poda nekih 30 cm i Maša je bez problema bila ispod jer je mala a Zvonko je jadan bio raskrečen kao da ga netko spljoštio, nije se mogao pomaknuti. Tada smo odmaknuli kutiju i izvadili ih oboje - to su bili djelići sekundi kako se to brzo odvijalo, dok smo nas dvoje njih tražili i vadili dotle je moj muž izveo baku iz zgrade i oni su bili vani.. Ja sam se u miru obukla, mačke stavila na sigurno i tek onda izašla sa sinom van .
Kako je to sve bilo na brzinu ja nisam ni znala da je to 6h ujutro ,ja sam mislila da je oko 9h-pola 10 -mozak pa-pa.. Došli natrag u stan nakon nekog vremena pogledam na sat a ono tek 9.

EVO OVE BIJELE KRALljiCE -drvena kutija



I MAŠE SPASITELJCE ZVONKA cerekcerek




eh od tada počele su karantene i čuda kod nas


Sve vas pozdravljam i želim puno zdravlja i bez stresnih situacijacerekcerekmahmahmahmah

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.