06

petak

prosinac

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Lijepi pozdrav dragi moji ljudiwavewavewavecerekcerekcerek

Uspjela sam se spasiti od herpesa koji me napao i moj imunitet mi je govorio da imam problem … i da imam ga . Malo sam tužna ali proći će - moram na hitni MR i slijedi mi opet operacija . Najljepši dio godine za mene, a to je -Božić- taj naj divniji blagdan koji postoji mene blagoslovi i daje mi novi izazov.
Nekako se uvijek poklopi da to ide na parnu godinu ...Jako Volim te parne godine ...
2020 divan broj i divna godina- nadam se da će i ona biti moja prijateljica koja će imati puno divnih dana za mene.

Dragi ljudi cerekcerekcerek... slijedi moja pauza i borba sama sa sobom , sa svojom ja..
Želim vam svima od srca predivne predstojeće blagdane, da ih dočekate u zdravlju i sreći te da uđete sretni i puna srca u Novu 2020g i neka uz vas
budu dobri ljudi uz koje ste sretni.

Umorna sam ,totalno ne dekoncentrirana za išta ali biti će opet pisanja i čitanja vaših predivnih riječi samo mi treba još malo vremena da si posložim dijelove u mojoj getribi -cerekcerekcerek

Dragi moj Eum -hvala ti od srca na pjesmi... hvala
ti...
cerekcerekcerekpomogao mi med,luk i lovor smijeh



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.