11

utorak

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dragi moji ljudi wavewavewave


ova pržiona od dana me izmoždila . Bome gori i iz zraka i iz zemlje- ali ja sam odradila onkologa i jedna briga nek ide na spavanje jedno vrijeme ha ha ha a , jako me pohvalila kako grde situacije odlično odrađujem i da je jako sretna zbog mene jer sam prošla to teško razdoblje operacija i sad oporavak …njena preporuka; nema fizikalija već samo šetanje, čitanje i ako mogu na more onda nek odem - stresove izbjegavati i tako...puno toga je ona meni lijepog rekla - divna žena stvarno imam sreće što me je zapala .
Na žalost ne mogu na MR dokle god ne obavim i ovu drugu operaciju- MR ide 2020-te g . Nalazi pokazuju da sam OK - a u jetri je hemangiom od 7mm kaj god to bilo mogu biti mirna. Zato trebam koristiti -silimarin- muž mi je rekao da je super "CIKAVICA" kupi se u BIO-BIO dućanu- nemam poima koja je to biljka ali navodno da super obnavlja jetru jer to koristi neki njegov poznanik sa posla pa ću probati ,i još par tih bombona sam dobila nutnutza svašta nešto, ah dobro....uz fini sladoled i to bum zgrmila … prekosutra plastičarka i onda subota ROČKAS od našeg BAKUTANERA - moja cura bu napunila 94 godinice cerekcerek, joooj opet bum joj napravila tortu, ona tako jako voli sve slatkiše -naročito čokoladu i sladoled …. ima da proslavimo taj ročkas kak bog zapoveda , uz pjesmu i veselje …


PROŠLI ROČKAS OD NAŠEG BAKUTANERA- svaki je dernek ,a 100-ti bude bio DERNEK NA KVADRAT ha ha ha, ma tko je nebi volio??? pa pogledajte kako se divna....





DAMN UND HERREN !!! 6-ti mjesec završavam u veselju jer za kraj mjeseca je PRVI ROĐENDAAAAN od moje male pikulice JUUUPIIIII!!!!! - frajerica izašla u časopisu... cerekcerekcerek




Ja sam duhom već kod njih i puzim skup s njom po podu ha ha ha
trne mi ruka...hm.. ova vrućina mi super daje do znanja kako mi je prije bilo lijepo s mojim limfama koje sad nemam naughtynaughty


Ako niste poslušali novu pjesmu od "URBANA" -ISKRA- svim srcem svima preporučam da je poslušate;, zažmirite i slušajte riječi ...cerekcerekcerekISKRA




Sve vas pozdravljam i puuuno tekućine i ne hodajte bez nekakvih kapica po ovom suncu !!!mahmahmah



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.