22

četvrtak

studeni

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOBAR DAN wavewave

Evo da se javim da sam danas bolje i nemam temperaturu koja me jučer bogovski izmučila. Došla ja čak do 40 stupnjeva na večer ,u stvari to je već bilo jutro jer je prošla ponoć . Nagutala se C vitamina , Aspirina, hrpu tableta protiv bolova jer otkako je došlo hladno mene opasno bole ruke, rezovi i te vrećice u meni..kad izađem na balkon po nešto točno osjetim kako se stežu u meni, užasan osjećaj i još k tome bolno je to.Isusek !!!! kaj ak mi se ta voda u meni smrzne ???haa haaa haaa ,samo trebam kupit viski i pometat čaše po sebi nek se hladi, kockice leda ionako razvodnjavaju cugu haaa haa haaaa il nek me stave na balkon da budem frižider prek zime.Rupu sa strane imam pa manji paketić faširanog i pomfrita bi stalo haaa haaa haaaa U svakom slučaju prebrodih jučerašnji dan i noć.
Herpes nije bio stres zbog moje bolesti koja me prati to sam već odavno otplakala i izherpesirala , već zbog nečega što je jako povezano sa mnom a nije se kontaktiralo prije odluke mogu li ja i kako sam... Tako da me jako pogađaju postupci ljudi koji imaju dosta godina u nogama i onda se upitaš nakon takvog nečeg da li je njima uopće stalo jer pokazuju kao da JE...
a onda postupkom pokaže se da u stvari nije bitno mogu li psihički, fizički … Nisam si ja naručila karcinome Ja sam imala drugačije planove u životu, ni na kraj pameti da ću se tako jako razboljet tko si to želi ???? Ljudi ne razmišljaju da sam se puno toga odrekla i puno toga dobrog učinila i da ako im je stalo imalo do mene trebaju u ovoj situaciji shvatiti da sam još sviježa od svega i da gutam hrpu tableta svaki dan da bih mogla funkcionirati i ne dovoditi me u stresne situacije koje su mom zdravlju najveći neprijatelj jer zbog stresova koje sam kroz život prolazila - sada i jesam tu gdje jesam... a meni je na žalost sad najteže u svim smjerovima... Ali šutim, … dajem 1000% od sebe što ne radi nitko u mom stanju, ostatak se posveti samo sebi i obilaze sve živo da uspiju od bioenergetičara, psihijatara, do udruga i hrpu svega i ne misle ni na što drugo osim na način k ozdravljenju a ja umjesto da se bavim sobom i svojom psihom i obavljam sve što i ostali za SEBE- ja sam svoj psihijatar, svoj bioenergetičar. Umjesto da me usmjeravaju na sve to i špotaju me da dok ne riješim svoje stanje da je sve ostalo na 2 mjestu...
Da... rečenicu je prvi rekao MOJ NAJMLAĐI SIN ,: MAMA,TI SI NA PRVOM MJESTU SADA ,I SVE TREBA BIT PODREĐENO DA OZDRAVIŠ,OSTATAK JE NEBITAN JER SU SVI OKO TEBE ZDRAVI ,ODREČI ČU SE SVIH LJUDI KOJI ČE TI RADIT STRES DOKLE GOD NE OZDRAVIŠ, PA BIO TO I NETKO IZ NAŠE OBITELJI, AKO ČU MORATI BIRATI -TI SI MI NA PRVOM MJESTU A OSTATAK NE... crycrycrycrycry ubila sam se od plakanja na te njegove riječi... ne misle ljudi tako kao on sa tek navršenih 20 g
Ah... dosta o tome....headbangheadbang

Sada ću o lijepim događajima... taj isti dan nakon ružnog šoka uz hrpu tableta koje moram pit svaki dan popila sam i par zelenih da me umire fino jer to popodne je bio plan da muž i ja radosno dočekamo njegovu djecu koju obožavam pojedemo fini ručak i podružimo se. Hvala bogu oni su mi potjerali negativnu energiju i misli sa svojim smijehom ,pozitivom, lijepim riječima i stvarno nam je bilo divno i hvala bogu da uvijek sve loše mogu gurnut negdje u kutak mozga i dočekat dobro koje mi je taj dan došlo a to su ovaj put bila ta naša divna djeca. Lea ima 17g-prvi puta me je vidjela nakon dugog vremena i nije znala s čim se borim jer sam molila Tonija da ne govori nikome pa ni njoj jer je imala napetih obaveza u toj svojoj srednjoj školi i nismo se viđali s njom zbog pre gustog rasporeda obaveza na sve strane, .tako da su joj se zasuzile oči kad me ugledala ne očekujući me takvu kako sad izgledam, jako zagrlila i sretna sam a Toni ima 12g nevjerojatan mali dječarac strašno velike inteligencije i divnih emocija- OBOŽAVAM IH !!!! a i sva moja djeca također ih jako vole. Čista srca s jedne i druge strane se nalaze, s obzirom da su moji ipak svi punoljetni s još više pažnje im se obraćaju i to me jako veseli.
Ajmo dalje---
Moram vam pokazati fotku moje Maše kako je čekala da dođem u boravak smijehsmijehsmijeh da je netko stran kod mene i da vidi ovo čudo, brijem da bi od straha ostao u sobi cijeli dan smijehsmijeh




A sad dame i gospodo.... iako me trese zimica a HERPES je postojan i dalje- ovo je MOJA fotka za JOSIPU S RABA koja se također bori s karcinomom da vidi kako sam ČUPAVA od zadnji put kad me je vidjela cerekcerek
BOOOOK JOSIPAAAAA!!!!!! cerekcerekcerekcerekcerek






NEDAJ SE DRAGA - IDEMO DALJE U NOVE POBJEDE- MORAMO KAVICU POPIT U TVOM SUNCEM OBASJANOM GRADU OVAJ PUT JA SA KOSOM cerekcerekcerek



Sve vas volim, sve vas pozdravljam i svima se zahvaljujem na savjetima ,brizi i lijepim riječima - uz moju obitelj i vas- sve to mi daje snage... bez obzira što mi se događa da padam- svi vi dobri ljudi koji me niti ne poznajete dajete mi ruku da ustanem.... hvala na svakoj vašoj pruženoj ruci koja me podigne..... cerekcerekcerekcrycrycry

idemo dalje..... BRAVE HEART !!!!! wavewavewave








Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.