13

utorak

studeni

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA



Dobar dan wavewavewavewave

Kao prvo svima vama se zahvaljujem od srca cerekcerekcerekcerek na lijepim čestitkama povodom mog rođendana koji je bio tako divan i ne zaboravan i veseo .. još uvijek sam pod dojmom kako je sve to bilo fenomenalno od 20h pa sve do 03 ujutro .Bilo je smijeha na izvoz, plesa ,klope ma luuudilooo, netko sa strane da je promatrao mislio bi da slavimo Novu Godinu smijehsmijeh- realno- za mene to i je bila Nova Godina jer sam uspjela za sad doći do nje naughty









OVO JE SAMO JEDAN DIO LUDILA ŠTO MOGU POKAZATI smijehsmijeh DINO DVORNIK , JACKSON I MI smijehsmijeh smijehsmijehsmijehludlud



https://drive.google.com/open?id=1QqZs1AKjS0BxZjVBQcFDMe0zycG2koD1




OVDJE SE SVI DIVIMO MOM PRVOM POKLONU OD MOJE KĆERI I ZETA S RABA cerekcerek




ATMOSFERA -DUBAVA U POTRESU- smijehsmijehsmijehsmijeh





Naš LEO želi biti u toku događanja na internetu naughtysmijehsmijeh


I MOJ NOVI KUĆNI LJUBIMAC -DODO- smijehsmijehsmijehsmijeh




Moj rođendan je doslovno bio ROĐENDAN - prilika življenja br 2thumbup cerekcerek smijehsmijehsmijeh

Ne znam da li ste primjetili da je bilo samo nas troje staraca a da su ostatak bila djeca- dvoje mojih (mlađi sin koji je čagao kao lud i mlađa kćer ) jer oni su mogli doći i ovaj ostatak djece što dolaze na naša druženja i kad nisu neke proslave , koja su sa velikim srcima došla da proslavimo moj novi početak

NEKAK SI MISLIM DA ME VOLE cerekcerekfino A BOME I JA NJIH... DIVNA,DIVNA DJECA - svaki roditelj bi trebao biti ponosan na takve potomke čistih srca


Puno ZDRAVLJA, LJEPOTE ŽIVLJENJA ŽELIM VAM SVIMA OD SRCA cerekcerekcerek

čitamo se finocerekcerek wavewavewave



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.