19

petak

listopad

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar danwavewave


Evo da se javim na kratko jer mi je stigla moja mala princeza koju ja mogu čak i držati. Nakljukam se ketonalima i ne boli niš samo malo zatežu te plastične vrećice u meni smijehsmijeh
Da odgovorim zašto je VIOLINA bijela... pa zato jer je moj stambeni brlog sivo - bijel i mrvu ima pastelno ljubičaste u jednom hodniku i ja sam ljubitelj tih kombinacija u svom prostoru. Ujedno jako je uništena violina bila.. ipak je to bilo negdje 1940 kad je nabavljena i ja sam na njoj napravila dekupaž da sakrijem ogrebotine. Jednostavno smeđe nije moja boja što se tiče ukrasa niti boja, jer sam djetinjstvo bila previše u toj boji i mrzim mračne prostore. Kod nas je sve u velikim prozorima i sve u svjetlosti sunca ( posljedice od djetinjstva )nutnut

EVO TOG ZIDA




za cure koje interesira što sam radila je ; dekupaž balerina- slika , sjenilo od lampe srebrni vjenčić na tom zidu i uređenje violine.














Dok moja kćer i zet idu na svadbu ….njaminjami




Ujo, deda i baka čuvaju malu mišicu cerekcerekcerek




Eto, volim vas sve i šaljem puse- lijepo provedite vikend.. budite mi zdravi i sretni cerekcerekwavewave

čitamo se finofino

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.