06

subota

listopad

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobro veće wavewave


Ne znam što da kažem osim VEEELIKO -HVALA- na vašim reakcijama podrške i savjeta zbog mojih događaja koji nikako da stanu. Bila sam jučer ujutro u 08h u bolnici ,hvala bogu profesor koji mi je preporučila moja ginekologica je radio , sestri sam dala papir s Onkologije i od moje ginekologice i zamolila da pokaže to profesoru zbog termina koji mije brzo potreban radi daljnjeg onkološkog liječenja. Hvala bogu i ta sestra je bila dobra i to je i učinila iako je sve više nastajala gužva u hodniku za pregled kod njega. U glavnom nije prošlo ni 30 min čekanja mog supruga i mene, prozvali su me u ordinaciju. Naravno očekivala sam starijeg gospodina no međutim to je mlađi muškarac koji vas dočeka lijepim pogledom i blagim glasom. Mislila sam da će mi reći par riječi i dati termin za pregled...no međutim taj GOSPODIN je pokazao da je prvenstveno čovjek i rekao da će mi odmah napraviti pregled unutarnjim ultrazvukom da on to dobro pogleda . Dugo je sve to uz komentare s asistenticom pregledavao i rekao -citiram- ; Slušajte.... to je u stvari za operaciju kako to izgleda ali s obzirom da ste friško operirani na onkologiji i još ni blizu oporavka, da vas još dodatno i mi odmah ne režemo stavit ćemo Vas na brzi postupak struganja maternice ,što bi značilo odmah sad u utorak jer je ponedjeljak neradni . Dođite na tašte u 08h i napravit ću Vam to pod lokalnom anestezijom..- ovo mi se nije moglo dogoditi ni u mojim najljepšim snovima da neću morat moliti za anesteziju i općenito sve što sam doživjela taj dan u toj bolnici... suze sretnice crycrycry pa postoje dobri ljudi mnogo vas i svih ostalih koji su nam blizu nas a da ni ne znamo .
Koliko sam uplašena i zabrinuta nono toliko sam i zahvalna cerekcerek tom gore na nebu što mi daje takve ljude kojima je stalo da mi pomognu . Dakle on me pregledao preko reda i još nam izašle u susret doktorice i sestre iz prizemlja s ENDOKRINOLOGIJE jer primaju pacijente samo do 09 a bilo je već 09,40 da mi izvade krv zbog tih nekih hormona da se vidi još 100 čuda iz te moje krvi... dakle ja sam bez teksta.... i u svoj toj nesreći prati me dobri duh koji mi na ovaj način pomaže i daje da imam sreću s dobrim ljudima koji imaju dušu. Zatim smo brzo morali juriti u drugu bolnicu na sasvim drugi kraj grada kod moje plastičarke da mi injekcijom ubrizga u ekspandere određenu količinu fiziološke u obje strane . Prvo je pogledala nalaze ginekologa i moje onkologice i naravno dala riječi podrške i ohrabrenja i isto tako s obzirom da će mi to raditi u utorak ginekološki također uviđavno je rekla da me neće onda sad odmah u petak naručit kod nje nego 15.10. da se malo stabiliziram jer sve to u paketu je doista koma. Jučer sam od sveg stresa cijeli dan bila u krevetu ..spavala-pa se probudim i tako cijeli dan tresla me groznica i boljelo me to sve iziritirana po cijelom tijelu to me sve skršilo tako da mi ni danas dan u stvari nije drugačije prošao dan . U 12,30 mi suprug pomogao da ustanem , pojela nešto i opet u boravku do 19h sam bila mrtva,,

Dobila sam tramal tablete da poslije zahvata kad dođem doma to popijem svakih 8 sati .. i eto opet je sve u božjim rukama što će se pokazati na nalazima...


Moja starija kćer sa svojom obitelji mene čeka da bi krstila našu malu Miu - crycrycry teško mi je što zbog mene sve je u zraku i duša mi puca a opet tako sam i ponosna da značim toj našoj djeci koja sa svojom obitelji pokazuje da sam dio kockice koja treba biti tamo i popuniti tu malu rupicu da bi bilo sve kompletno u potpunoj sreći . cerekcerekcerekcrycrycry

NAŠA LJUBAV RASTE BRZINOM MUNJE cerekcerekcerekcerek





Puno vas sve pozdravljam, lijepo se odmorite ,volite se , budite zdravi i dobri … Voli vas sve JA - idemo dalje ...cerekcerekcerekwavewavewave


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.