21

petak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA




DOBAR DAN DRAGI MOJI...wavewavewavewave

Prvo što vam želim reći je da je NALAZ BIOPSIJE LIMFNIH ČVOROVA NEGATIVAN thumbupthumbup i kemoterapija je bila 100% pogođena i pobila je sve metastaze i nisu se uspjele zadržati niti probiti na limfe .smijehsmijeh
Izvađeni su mi šavovi i vjerujte mi da nisam doma pred sam polazak popila dva ketonala duo i 1 normabel garantirano bih se onesvijestila od boli . To je neviđena bol bila puknucupuknucu moj suprug je bio sa mnom dok su mi to vadili i on je fakat ljudina od stotke i totalno imun na bol, ali kad je ovo vidio kako je dr morala iskoristiti svu svoju snagu da to iščupa jer su veliki rezovi- stresla je i njega jeza i mislio je da ću se onesvijestiti 100%. Na sreću nisam se onesvijestila ..trebalo mi je neko vrijeme da dođem do daha od boli i kad sam došla k sebi - na preporuku sestre od dr popila sam još jedan ketonal protiv bolova jer drhtiš ko prut i želiš umrijet kako je to teško izdržat…- bože moj dragi smiluj mi se više....

Toliko su obzirni u bolnici da uopće nisam trebala čekati red nego su me odmah prvu primili ...hm ..čudno da se to događa a da nemaš vezu, ali kako god bilo zahvalna sam do neba i natrag na tome. Kada su bili sigurni da se nakon vađenja šavova ne budem onesvijestila i da sam došla malo k sebi uputila me moja dr da se odem naručiti na Onkologiju da odluče slijed daljnjeg mog liječenja . Odnijeli papire na Rebro ( nalaz biopsije i ispisan tijek operacije) i sad čekam da me moja draga primarijus nazove i da mi odredi termin da se dogovorimo što i kako dalje. Vjerujte mi doista sam jako zahvalna Bogu što mi je dao još jednu šansu i što su mi nalazi stvarno odlični.... Na žalost, ipak sam samo žensko biče koje nema gornji dio tijela kojim se sve žene ipak smatramo ženama u potpunosti, tako da moram taj dio isplakati danas i nadati se da ću to s vremenom prevazići crycrycrycry pišem i plačem od sreće i od šoka kako to izgleda -ali kako bi moji rekli- VAŽNO DA SI ŽIVA-
Postoje ljudi koji su PSIHOLOZI i u krajnjem slučaju ako me ti moji hormoni prehite na NE dobro razmišljanje i depresiju
koji su na žalost uslijed kemoterapije u velikoj borbi u mom tijelu sa tabletama koje ih moraju umrtviti potražit ću pomoć da prebrodim i to.. Sada slijedi ili zračenje pa nakon 4 mjeseca opet operacija ili se Bog smiluje pa me poštedi zračenja i nakon 1,5 ili 2 mjeseca opet slijedi ista operacija i tada bi to do nove godine bio kraj mog bolnog puta....


S obzirom da sam vam sve iskreno pisala i tijek operacije, pa tijek pred operacije i nakon - tako ću vam i sad pokazati sliku nakon vađenja šavova jer puno žena i muškaraca također se bori sa svojim izgledom kada ga rak ne poštedi već vas želi ako ne može uništiti onda bar unakaziti …. i sa tim se treba znati boriti i izboriti da ne prolupaš...Takve slike poput ove moje su na zidovima odjela za plastičnu kirurgiju i vjerujte mi, klanjam se svima koji su izdržali do kraja taj put.






Puno vas pozdravljam... bježite od stresa i sveg što vam ga nešto želi prouzročit- jer meni je ovo učinio -ON- STRES...
Volite se, poštujte svoje tijelo i onda ste napravili više od pola puta da uživate u svakom danu koji nam je svima pružen.

Od srca vam svima hvala ..wavewave … idemo dalje , čitamo se....








Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.