19

srijeda

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


DOBAR DAN wavewavewave

Eto nam još jednog dana koji je na izmaku. Dragi moji hvala vam na riječima koje mi upućujete.. doista pokrećete svako moje crveno krvno zrnce u meni koje putuje put sreće. Sinoć sam skinula pancirku da je stavim prati i mogu vam reći da nije bilo lijepo spavanje u komadu nego sam se budila jer doista fali taj osjećaj stisnutosti tih izrezanih dijelova tijela a i šavove jako osjećam jer se sve više izgleda suše i sve jale zatežu tako da ta moja famozna pancirka doista ima važnu ulogu u oporavku.
Moj mlađi sin me ujutro digao ,pomogao oko gornjeg dijela tijela da obavim što sama ne mogu i instalirao tu moju pancirku nakon čega sam prodisala hvala bogu nutnut Petak mi visi nad glavom,,, sad više ne brojim dane nego sate do skidanja famoznih šavova i saznanje rezultata od limfnih čvorova da li ću morati na zračenje ili će se ti limfni čvorovi pokazati ljudine i poštedjeti me tog. K vragu stalno me prati neko iščekivanje i tihi strah... blablablabla PETAK!!! UF....

Opet poslije svog posla došla mi moja Kristina -od milja KRISTINKA- i ta dva i pol sata prošla su u hipu. Kroz 1000 tema od sveg po malo pa do mojih ljubimaca (mačke) koja ponekad ima izljeve nepodopština koje mi priušti, uz smijeh kako je zeznuta i znatiželjna ta naša MAŠA - ode u smijehu mojoj Kristinki i meni vrijeme samo tako ...


Moja dobra vila KRISTINKA sa mojom mlađom vrtirepkom u krilu smijehsmijeh




Lijepo mi spavajte i probudite se sretni i puni elana cerekcerekwavewave do sutra.....


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.