12

srijeda

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA



Dobar dan svima wavewavewave


Evo i današnji dan se odradio što se previjanja i još nekih obveza bolničkih tehnikalija tiče. Moja cimerica i ja smo danas bile relativno napete jer danas nam je bio dan D biti ili ne biti za doma. Malo smo se i iz prestrašile jer smo čule koje su posljedice ako se prerano makne dren blablablabla Njoj su danas skinuli, meni ne …. ako bi to kod mene ipak se krenulo manje cijedit onda sutra 99% da ću ići kući, Spomenka također . Hm... nadam se da nas neće zadesiti kao ovu ženu koja je izašla iz naše sobe prije tjedan dana da procuri to sve jer se stvorila vrećica puna te krvi koju joj je morao njen dr opće prakse to istiskati i na kraju svejedno opet mora sutra doći da joj tu u bolnici to izdreniraju...kooomaaa...Jaaaako bih bila zahvalna da mi se to ne dogodi inače ću vrištati!!!!! Dobile smo papir s vježbama koje ćemo trebati raditi da to sve što može oživiti da oživi . Meni su s lijeve strane odstranili cijeli jedan red limfnih čvorova jer je taj kreten od raka jako zahvatio a na desnoj su mi izvadili jedan tako da sad čekam nalaze jer o njihovom stanju ovisi da li ću još morati i na zračenje .. Joooj kako bi bilo lijepo da ne moram već kad su mi sve odrezali barem da me tog poštede . Stalno me prolazi ta glupa jeza tako da me to dodatno zeza- taj osjećaj. Sve je napeto em moja operacija em moj suprug kojeg sad svi nekako zovu da im radi namještaj po mjeri … sve se događa brzom brzinom . Mislim, hvala bogu da je tako , nadam se da će uspjet odvojit vremena da odemo nekako kupiti taj famozni grudnjak koji je užasno skup a koji ne pokriva HZZO a koji trebaš imat da te stegne i da se formiraju ti dispanzeri u nama i da imamo manje podražaje na potkošulje - odjeću s tim izrezotinama. Hm.. nikad kraja... sve je skupo od tih lijekova do tih pomagala .. i sada ona famozna rečenica; VAŽNO DA SI ŽIVA!!! smijehsmijehsmijeh
moram se za sutra psihički pripremiti za vađenje drenova ako dođe do tog, jer ova prva dva što su mi čupali me boljelo ko sam vrag- sad znam kak boli pa me još malo više trta, ali sam ujedno i sretna jer me i ti drenovi u meni sad već jako bole i peku tako da iako je bolan taj postupak vađenja jedva čekam da to ne visi više iz mene. JOOOOOJ kako sam se danas ugodno iznenadila- bože moj dragiiiii !!!!!! cerekcerekcerek Nenajavljeno mi banuo moj DIIIVAN SVEKAR !!! Tako sam bila sretna, nisam ni pod razno mislila da će doći netko u vrijeme ne posjeta. Baš mi je uljepšao to jutro , kad me izgrlio pogledao me i kaže : Čuj pa ti skroz dobro zgledaš ha ha ha ja kažem ; Pa malo sam se našminkala da nisam baš ko akrap ha ha ha a veli on; Hm... zakaj ja imam osjećaj da sam već grlio ovu pidžamu? ja velim bogme jeste jer Vam je to pidžama od Vaše žene koju mi je poslala ha ha ha . Zapamtil sam taj dezen jer sam tu pidžamu ja njoj kupio dok je ona bila u bolnici- kaže on …..ha ha ha TKO kaže da muški niš ne kuže i ne pamte????!!!! evo dokaza da sve prate ha ha ha .

Eto to bi za danas bilo to a držite mi fige da sutra idem doma ako bude sve u redu .

Voli vas puno žena bez cica !!!!!cerekcerek wavewave hm... ali VAŽNO DA SAM ŽIVA !!!smijehsmijeh smijehjavim sutra ishod blablablablablabla

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.