07

petak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan dragi moji svi wavewavewave


Bome sam imala napetu noć nutnut . Mislila sam da će me pomaziti sa super spavanjem i sva happy ušuškala se na tom bolničkom krevetu na meni nemogućoj poziciji spavanja na LEĐIMA ali sestre su meni obećale koktel injekciju . Ta injekcija mi je zvučala kao naj naj bolja prijateljica jerbo em je u njoj dijamantni serum protiv bolova pomiješan sa safirnim serumom za spavanje bez buđenja barem 7 sati thumbup . Pa tko bi poželio nešto drugo u ovom bolnom stanju?? da mi je netko sinoć ponudio GOSPODARA PRSTENOVA (AUDI) naughty ili taj serum -ja bih ni ne trepnuvši odabrala serum ko iz topa.
Uglavnom ,teta u plavoj kuti je došla i rekla mi ;ajmo draga okrenite se na bok koliko možete da dobijete pikicu sreće . Ja sva sretna polako se okrenula punih par centimetara smijehsmijeh da mi zapikne taj eliksir u debelo meso . Kad me ubola skoro su mi oči ispale od bola - pa muku mu ljutu ( kako bi rekao moj muž) tražila sam nekaj protiv bolova a ne još dodatnih bolova headbangheadbangheadbang . Pa sad više ne znam što me jače boli- rit ili ove rane od izrezanih mi cica.blablablablablabla
Ok.. ajd boljelo je par minuta reko sad ću spavati kao top napokon nakon 10 mjeseci. Taj koktel će me skršit i probudit ću se nakon 7 odličnih sati spavanja. I ja zaspala smijehsmijehsmijeh i probudila se nakon 45 fucking minuta !!!!puknucupuknucu pa kakav je to mrtvi koktel madre mia ??? pa to nije ni K od koktela bio . Dobila to u 23h i probudila se u 23,45 i ljudi moji do 05h ko riba gledam i slušam cimericu kako lagano pili a treća nema sreće kao ni ja i gleda film na svom laptopu. Uspjela zadrijemati u 05,30 kad u 06h tete u plavom jurišaju u sobu i guraju nam na čelo toplomjere, tlakomjere... ooo životeeee !!!! Jedva ustanem, nakon nekoliko pokušaja i odgegam se u bolovima do toaleta. Vratim se, kad pipnem krevet a krevet mokar od mojih šugavih valunga. Ne znam kaj je jače mokro, krevet ili jastuk..pas mater pa nemrem na to leć … i tako ja odsjedila dobrih sat vremena u bolovima dok nije došla opet horda od sestara koje mijenjaju posteljinu . Ajd i to sam odradila, reko sad ću malo gledat ispod kapka kad ubrzo prva vizita, pa druga vizita pa doručak bangbang
Ok... sve prošlo napokon , pola 10 eh sad ću probat malo ubit oko, kad uletava sestra da mi mora promijeniti jednu od 4 flašica jer se - ISPUHALA- kaj god to značilo...oooooo pa koji vrag je to danas?! pitam hoće li me to boljeti ona odgovara ; ma neee!!! to samo ovu cjevčicu odšerafim i zašerafim novu s novom flašicom- ok pomislim u sebi ajd bar to , kad kaže ona : čujte ja sam sad to namjestila i sad moram uključiti tu flašicu da povuče vakum tu nečistu krv to će bit malo neugodno. MALO NEUGODNO????!!!! MALO NEUGODNO ??? pa oči su mi ispale kad je to povuklo iz rane i krv i kičmu mi, i pluća, jebate pa cijelo tijelo mi je ušlo u tu flašicu headbangheadbangheadbangheadbang I tako od tad sam u nesnosnim bolovima lijeve strane a šećer na kraju je bio nakon sat vremena kad je došla moja dr PLASTIKUS i rekla ; eto draga,, znam da vas još jako boli ali super to ide kod vas i sad će vas sestra previti.... NEEEEEEEEE !!!!! NEEEEEEEEEEE!!! samo mi je to zvonilo u glavi blablablablablabla zakaj još i to danas pa sad više nemrem niš koliko sam bolna. I naravno digli me odveli u prostoriju za previjanje i tamo sam vidjela uz prijašnje zvijezde i mjesec i sve planete i vraga kak mi se podmuklo smije i trlja ruke govoreći; JOŠ ĆEŠ TI DOBIT OD MENE !!! kreten bezobrazni headbangheadbang


Danas sam bila malo duža ali što ću kad me sve to snašlo nutnutnut

Sada izgledam ko ELIEN 7-mi dio , iz mene stotinu cijevi viri..blablablablablabla






Ali nadam se da ćemo moja KRALJICA BAKA ( ima punih 93 godinice ) i ja opet ovako u šetnju sretne i sretne i sretne...

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.