31

petak

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOOOOBROOOOO JUUUTROOOOO!!!!!! AAAHAAAAAA!!!! našla sam vasnaughtynaughtysmijehsmijehsmijehsmijeh S obzirom da sam budna-budna i da me ubijaju zglobovi, ustala sam umjesto da ležim i pišem li ga pišem naughtysmijehsmijehsmijehsmijeh


S OBZIROM DA PIŠEM PRETEŽNO SAMO O MOJOJ BOLESTInutnutnut
Ajmo sad malo NE o meni smijehsmijehsmijehsmijeh

Sin je riješio policu osiguranja i registraciju. Čelić ( NJEGOV PRIJATELJ) mu našao tu plastičnu prednju stjenku-vezni lim-(hvala ti Josipe cerekcerekcerek) koji smo prvo on, pa onda ja razvalili, tako da je sad auto u voznom stanju nakon 2 mjeseca . Bome je to bio šok za njeganonononononononono - prva NJEGOVA nezgoda koja je super prošla hvala bogu - u sudaru s rinzolom. Bio je to četvrti ili peti mjesec ove godine. Išli smo SRETNI UZ NEKU STRANU PERTIJANERSKU MUZIKU ,HMC,HMC,HMCnaughtysmijehsmijehsmijeh to iako oblačno jutro starija kćer koja nam je došla u posjet s RABA on i ja u city centar i kako je sipila glupa kišica uletio je u zavoj koji je doista velik a koji ne pozna i proklizali smo na kontra stranu i nabili se u rinzol headbangheadbangheadbang koji je ko za vraga tako nesvakidašnje visok nonoeekeek. Hvala bogu da nije bilo auta s kontra strane koji bi tada skupa s nama nadrapao jer bi to bio neizbježan DIREKT headbangheadbangheadbang. Uglavnom, sreća u nesreći- dobro je to što mu se dogodilo s nama a ne s nekim od društva jer tko zna kako bi onda reagirao u manevriranju u tom trenutku blablablablablabla .Sav je problijedio i bio pod užasnim stresom kad je vidio skršen kotač i odvaljen prednji štosdenfer bangbangheadbangheadbang.Mi smo ga utješile jer ni jedna od nas nije paničarka - nazvale smo to skoro pa uspješno -DRIFTANJE-naughtynaughtynutnutnut i tako ga umirile uz još 1000 pošalica na naš račun smijehsmijehsmijehsmijeh. Pozvao je HAK koji ga je odšlepao kod Čurka da ga on popravi (hvala ti Petre cerekcerekcerek). Uspjele smo ga nagovoriti da odemo doma po naš auto i nastavimo tamo gdje smo stali-nema predaje .DOBRO POBJEĐUJE ZLO-točka!- cerekcerekcerek i otišli u šoping kao u prvotnom planu,. Oš neš moram reći ; VAŽNO DA SMO ŽIVI !!! smijehsmijehsmijehsmijeh FUČKAŠ LIM Super smo prošli i to je najbitnije. Kad je to njegov prijatelj Čurko nekako sklepao, nakon pa ne znam…. možda mjesec dana?? ja uzela auto jer sam trebala ići nešto obaviti i sve super i došla ispred naše zgrade i samo sam se trebala sparkirati. HAAA HAA HAA koja munja od žene MENEMEE!!!!nutnutnut madre mia.. kako je bilo vruće i opalio me valung burninmadburninmadburninmad –curi mi voda s glave po očima, KAPLJE ljudi moji, DOSLOVNO zujozujozujo i vručina mi bubnula u glavu od tog sranja - ja snimim parkirno mjesto u hladu i još fakat lagano ulazim s nosom na parkirno mjesto jer je ispred staza i klupica na kojoj su sjedili jedna bakica i gospodin… i tako ja laaagaanini prema rubu rinzola kad najednom se čulo RRRRRrr. A joooj!!!! blablablablablablablabla Pao mi mrak na oči .Previsok rinzol majku ti milosnu!!!headbangheadbang zapela sam s prednjim štosdenferom za njega i sad da nisam bila iznenađena- KAK???- najvjerojatnije bi ostala na mjestu i onda bi čekala dečke da ga izvuku nekak s tog, ali ja guska u rikverc i PA-PA štosdefer, mahmahmahbilo mi je dragoooo!!!ludludlud ,ali lijepo sam te otkinula s kvačica i polomila do kraja što je sin načeo ( taj plastični nutarnji vezni lim )madmadmad . Joooj koji grč u želucu…kako reči sinu da nemre više vozit svoj auto jer sam ga ja fino dokrajčila??crycrycry .Ajd, skupim hrabrosti blablablablablabla i nazovem ja njega i kažem mu što sam napravila s knedlom u grlu samo kaj se ne rasplačem headbangheadbangheadbang.Prvo je mislio da je to nekaj malo eekeek i da se to odmah može složit no međutim kad je došao doma bila je to druga slika namcornamcor haa haa haa Ali zahvaljujući njegovim divnim prijateljima cerekcerekcerekkoji su mu to pomogli naći i složiti sad je opet u voznom stanju do opet nekog DUUUUBOKOG parkiranja smijehsmijehsmijehsmijeh dabog da slova pregrizlaludludlud Bogami je i meni falio taj auto,cerekcerekcerek .. volim ga tu i tam ponekad provozat ,forica jecerekcerekcerek . Sad je sređen zahvaljujući sinovim prijateljima što su mu pomogli riješit taj dio kojeg nigdje nije mogao naći i zlatnim rukama Čurka koji ga je složio cerekcerekcerek…..(hvala ti PETRE 1000 puta cerekcerekcerek).


SUDIONICI U DRIFTANJU ( MOJI ANĐELI NAJDIVNIJIcerekcerekcerek ) I GLAVNI GLUMAC NJEGOVO VISOČANSTVO PUNTO





Eto , taman mi alarm zvonio za popit šaku tableta naughty,juhica je već kuhana i možemo u nove pobjede smijehsmijehsmijehsmijeh pjevapjevapjeva JOOOJ ŽIVOTE KAKO LI SI LIJEP !!!!cerekcerekcerek

Ljudi vooooolim vas sveeeeecerekcerekcerek i ako bog da sutra se čitamo iovo-nanovo !!!wavewavewavewave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.