30

četvrtak

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA



DOBAAAR DAAAANcerekcerekcerekcerekcerek, !!!!!!
Tko kaže da me nema??? ma ovdje sam samo imam malu gužvu jer od jutra nešto obavljamnutnutnut. Tako i sad - pišem i po kući prčkam, kuham.. hm danas mi ne bude zagorjelo ništa- totalka sam ušpićena na lonac smijehsmijehsmijeh


Da puno ne dužim još par datuma me dijele od sadašnjih i onda ako bog da nastavljam fakat po ps-u. Još me malo potrpite roflroflrofl još imam jakoooo malooo tog zakašnjenja thumbup

10.08.2018.
Danas su me zvali iz Nove bolnice da odgađaju termin opercije i da će operacija biti u devetom mjesecu jer nemaju ekspanzera . Dobro,..to mi je par dana više naughtyyesyes. Dosta me bole kosti i ti nokti na nogama-mislim da ove promjene vremena to izazivaju… samo čekam kada će mi ta kopita otpasti blablablablablabla, jedino što je dobro je da su mi počele rasti trepavice, obrve i kosa..thumbup meni to ide polako a ostali kažu da baš-baš raste... ne znam... ja sam sebi još ćelava u glavi i ne vidim još uvijek ono što bi htjela na sebi. Izgledam ko stari picek koji je preživio bombu u Hirošimi haa haa haa - paperje na glavi, ispijena faca .... Osjećam se da se u stvari ne osjećam - ni klila ni klun smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh . I dalje me prolazi uredno jeza po cijelom tijelu, ali kao da mi više ne trnu prsti na nogama i lijevoj ruci...što je super ali i dalje me oblijeva znoj kad je valung i ostajem bez zraka i ne mogu spavati i kronično sam umorna…Da bar 3 sata mogu u komadu odspavat,,, barem 3 sata…nutnut A o zubnom mesu da ne pričam.. Katastrofa u što mi se to pretvorilo i kako boli mouthwashmouthwashmouthwashmouthwash. Ne znam više tko sam, elien ili neka životinja tu zemaljska, ja sebi izgledam očajno i samo mi knedla u grlu stoji kad se vidim..nononono… sve je otišlo k vragu, ja sam ko retardirani picek koji vuče nogu i traži spas da sve to nestane preko noći da mogu ispočetka u život kao da ništa nije bilo zujozujozujo
15.08.2018. VELIKA GOSPA s obzirom kako meni baka skoro svako jutro za vrijeme kave nešto ispriča, tako mi je jednom prilikom rekla da nikada nije bila u Mariji Bistrici i eto-sad smo joj i to ostvarili sa njenih punih 93 godine. Jako joj se dopalo sve tamo i bome smo je se naslikali haa haa haa ,čuj daj me tu slikaj ,pa daj me tu slikaj i tu i tu!!! hi hi hi bome zna baka znanje ha ha ha . Žena je zmaj... genijalka majke mi.smijehsmijehsmijehsmijeh Bivša meteorologinja koja mi svako jutro daje prognozu kakav će biti dan smijehsmijeh

Mene već par dana opasno boli lijeva ruka i pazuh. Teška mi je ruka jednu tonu i fino me pika - bogovska nelagoda i ne možeš ignorirat bolove madmadmad. Obavila sam MR u bolnici i nalazi su za tjedan dana a 20.08. imam i rendgen pluća i srca...
Majko isusova kakvi su mi noktiiiii !!!!headbangheadbangheadbang užaaaaassss!!! nemam poima zakaj sam si sad pogledala nokte na rukama.... fuj!!!nonorolleyes sad sam se sjetila kakvi su mi i na nogama ludludlud. .katastrofa al nema veze ;kako bi moja Sarah rekla VAŽNO DA SI ŽIVA !!! haaa haa haaa .. ah znam zakaj sam pogledala, pa zato kaj me bole šake i prsti haaaa haaa sva sam rahitična namcornamcor





Budite mi svi lijepi ,zdravi i veseli - volim vas , sutra sam opet tu wavewavewavewavecerek


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.