29

srijeda

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOOOBAR DAAAAN smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh, prestala sam pokušavati uhvatiti jutro jer mi očito baš i ne ide za rukom . Majko mila ne mogu uhvatit jutro da napišem to nešto a ne spavam , što bi tek bilo da mogu spavati smijehsmijehsmijehsmijehnutnutnut



Ajmo sad malo šarati po datumima bez mojih podstanara u ovom textu naughtynaughtypjevapjevapjeva

19.07.Fičo i moja mala su otišli na more. Krenuli su kao i prošle godine obilaziti njegovu familiju. Na tom putovanju je opet izgubila torbicu.... majko isusova najbolje da si je čavlima zakuca za sebe , a što je najjače opet ju je našla sa svim stvarima, novcima i dokumentima i to tek drugi ili treći dan cijeli Split je očito tražio od te moje male smotakuše tu opaku torbicu-nevjerojatno.... Mi smo otišli u KA, treba kositi i zaželjeli smo se prirode i njene tišine daleko od vreve autiju koje stalno slušamo ovdje u Zagrebu. Poslijepodne došao je mlađi sin sa svojom družinom spremnom za klopat roštilj i uživat u čarima godišnjeg odmora- ubili smo se od smijeha i igrica. Igrali smo pikado i tko od njih izgubi kao par piju malu rakiju 03 na ex partypartyi bilo je tu bome svega, izurlali smo se . Onda smo krenuli na super igru s kartama i pogađanjem. Ta igra je trajala do 5 ujutro koliko je to zabavno.
Pantomima, objašnjavanje ili crtanje i uvijek te nešto od toga zapadne .Treba nacrtat zadatak koji te karta traži haaa haa haa ,ili obavit pantomimu a bogami ni objašnjavanje okolo na okolo nikako nije lako .Ma ne znam tko ili što je bilo smiješnije .Ti dečki su otkačeni sto na sat-ne sjećam se kad sam se toliko vremenski konstantno smijala kao sada s njima – lalovka mi utrnula od smijeha. U ponedjeljak ujutro ta super družina je s mojim sinom otišla na more u Vodice a mi za Zg. Nezaboravan vikend i zabava- hvala djeco moja divna
. Ponedjeljak 23.07. >opet sranje----: Maša nam se ozlijedila ujutro… ja doista ne razumijem kako ni zašto!!! jadna moja mačka sva u krvi i jako natučena .Ništa ne jede jer ju boli u ustima, izgleda da joj se nepce ozlijedilo od udarca,,, sirota moja , pa ova godina nas sve želi potamaniti očito.


25.07. Starija kćer je išla s Miom na prvu pravu kontrolu- Mia je sad teška 3,650 i 51 cm duga… znači dobila je 1kg i narasla 5 cm…nutnut nevjerojatna mala . Od one mrvuljice nastala je MICHELINKA.smijehsmijehsmijehsmijehMali požderuhnjaminjaminjami
29.07 Moj sin se vraća s mora, i njemu je bilo super, obilazili su sve destinacije oko Vodica gdje god im je bio neki prijatelj ili prijateljica išli su navečer do njih i družili se, i obavezno su nazdravljali sa tim prijateljima malom rakijom kad su se našli ( Karlovac je ostavio svoj trag )nutnutnut. Tako da su vidjeli i ostala mjesta na moru . Genijalna ideja, toliko im je bilo super da će najvjerojatnije i iduću godinu to ponoviti,,thumbupthumbup divni su ti dečki, stvarno ih sve volim kao da su dio naše obitelji tako se i oni odnose prema nama . Rijetkost je da dečki u tim ranim dvadesetim godinama tako razumno i lijepo žive a nadasve odgovorno .Ekipa od šest mladića, tko bi rekao da će se to prijateljstvo u današnje vrijeme sačuvati od osnovne škole pa do danas. Sretnici su što imaju jedni druge jer doista pomažu i brinu jedni o drugima. Baš sam ponosna na mog sina i njih.cerekcerekcerekcerek




Prošao je još jedan dan... moji dani lete kao ludi. Nadam se da to nije znak za nešto kaj mi baš sad ne bi pasalonutnutnut Dragi moji... sutra je novi dan pjevapjeva
Ajmo ga dočekati sretni pa-pa -pjevapjeva
sutra se opet družimo, tnx ...volim vas wavewavewavewave





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.