28

utorak

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobro jutrooo !!!! Ali fakat je jutro sada smijehsmijehsmijeh 10,20 h ali to što sam ja spora to je drugi dio priče .nutnut
Ajme majko, sjedim za stolićem pišem i imam zdjelicu natrpanu s kornfleksom - tako tipkam i žvačem naughtynaughty kad taman da bum stavila žlicu toga u usta i ugledam u svijećnjaku( koji je podebel,sjajan i srebrne boje ) svoj iskrivljen odraz rolleyesrolleyes madre mia izgledam ko 15 čudovišta u jednom eekeekKako su krenule ove sviježe noći i sviježa jutra meni osobno je laknulo. Ja se nebum plakala za onim danima kad je bilo toliko vruće da bi naj radije ugradila zip na sebe skinula svoju kožu i prebacila prek štrika haaa haa haa – ovo je možda posljedica dugogodišnjih gledanja trilera haa haa haa


Jučer sam pisala o mom boravku na Rabu a danas ću o povratku u Zg smijehsmijehsmijeh

U Zg nas je čekalo ludilo,15.07. svjetsko prvenstvo u nogometu HRVATSKA-FRANCUSKA . Naši su osvojili drugo mjesto i Hrvatska je poludjela od sreće. Gledali smo tekmu kod nas sa Travnom - Kristinom i Marijanom ( mama i brat od Fiće), bilo je super. Psovale smo 100 na sat-to je bilo predinfarktno stanje za sve u stanu ( nas 8 )Napeto-adrenalin nas je sve potuko . Iz boravka trčali na balkon pa vrištali i obrnuto, navijali , ljutili se na suca, na igrače , na muhe, ma sve je bilo krivo za svaki promašaj i sve kaj ide uz tekmu. smijehsmijehsmijeh Od svega toga osvojili smo divno drugo mjesto JEEESSS!!!
Uglavnom ,sretni smo jer smo SREBRNI.To je bila kolona auta ovdje kod nas - ljudi su se vozili i trubili, mahali zastavama, pjevali … ma luuudiilooooo od genijalne atmosfere i tako do 5 sati iza ponoći.thumbupthumbup

Amo sad malo o meni, dosta je bilo o mom autusmijehsmijehsmijeh
Na žalost nisam se spasila od otpadanja noktiju na nogama,19.07- otpao mi je nokat sa desnog palca i boli ko sam vrag ,s time da nije skroz…držao se za lijevu stranu prsta i to sam slučajno skužila da mi je nešto čudno jer dan prije nije uopće bio strgan jer bi primijetila kod tuširanja, samo neki čudan osjećaj u čarapi i čudna bol, kad sam otišla u kupaonicu poslijepodne da vidim koji bog , imala sam što i vidjet,,,, sranje i onda sam morala nekako škaricama to do kraja odrezat da mi se ne raskrvari ako zapnem za nešto.Ali nema veze -VAŽNO DA SAM ŽIVA-smijehsmijeh Uglavnom bolno za hodat i bolno za obut cipelu, sad moram paziti da se ne inficira a i ovi na lijevoj strani su crni tako da očekujem i tu sranje s otpadanjem- Kad me hoće onda me hoće bangbangTko zna što će mi još otpast ?? moj muž bi bio sretan da je u igri moj jeziknaughtysmijehsmijehsmijehsmijeh ali nije te sreće . Morat će uživat u čarima mog laprdanja u prazno, pa vikanja koje mi super ležismijehsmijehsmijeh- to mi je valjda usađen čip odmah pri rođenju..Volim se ja puno smijati ali bogumi volim i puno vikati ludludlud. Ali kako se kaže; pas koji laje taj ne ujeda!! takva sam i sama , ja samo lajem, lajem i lajem a nitko kosku da mi bacismijehsmijehsmijehsmijehsmijeh ali -VAŽNO DA SAM ŽIVA-cerekcerekcerek


Danas sam turbo kratka jer me ujelo za srce jedno od mojih potomaka...a oni super ujedaju jer imaju sve zdrave zube i svi su im na brojueekeekeek ali nema veze -VAŽNO DA SAM ŽIVA- i da mi sad nije pri ruci smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehpuknucupuknucupuknucu


Sutra se čitamo u neko vrijeme, na istom mjestu, sa istim pogledom na svijet i dan stariji bangbangzujopjevapjeva
Volim vas sve paa-paawavewavewave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.