15

srijeda

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Klik, klik , klik i eto taj miš učini čuda, mam sam ušla među druge ljude: wave:: wave: S obzirom da ne mogu pazit kako pišem, ima li tu grešaka ili ne kome ne paše nek si ispravlja, meni moj mali zeleni neda da ja to radim, nego samo viče na mene PIŠIII!! PIŠIIII!!! dakle nemojte mi zamjerit jer tog malog zelenog dobite u paketu s tim poklonom koji su vam uvalili NETKO , -iako taj poklon niste željeli, ali eto i njega je netko morao otvoriti.. i tko će nego JA naughtynaughty
Puno informacija mi prođe mojom glavom koje bih htjela prenijeti na ovu vrstu ne papira, naughty ali moj mali gladni zeleni me uvijek zezne i sve da na rezanje i by , by sve što sam htjela reći. Da li ste ikad imali osjećaj tj.(.hm.. to nije osjećaj, to je to sranje koje imaš ili nemaš)da ti je istovremeno vruće a ujedno ti je i zima i onda te to pere svaku noć i želiš si pucati u glavu :bang :bang jer ne možeš iskombinirati taj proces- Eh, pa ja se upucam već četiri mjeseca svaku noć i mogu vam savjetovati ako ne nemate ništa pametnije si priuštiti u životu, onda fakat nemojte ni to .Ali to nije sve ….naughty uz jako zima i jako toplo prolazi vam jeza po cijelom tijelu i curi vam i znoj koji je opasno mokar i opasno hladan i opasno obilat tako da malo još dobivenu kombinaciju malo zakuha . Pitate li možda pa kako spavam ?? naughtynaughty helooouuu ?!!! pa ne spavam smijehsmijeh tj, pokušavam ulovit kaj se da jer se to događa svakih 45 min ili sat i onda to između kaj uloviš sretan si smijehsmijeh umoran i dalje ali sretan jer ti je oko uspjelo zavirit ispod kapka nekaj malo, aloooo, pa nije to samo po noći... aloooo!!!! pa to je tako non-stop i dan i noć samo što po danu to nekako prehodaš, jeza lakše prođe, znoj brišeš ko sumanut jer je to ne viđeno , naročito je super kad te zakači u dućanu pocrveniš i počneš se utapati u svom znoju a ljudi gledaju koji k. ti se događa, nije li to nekaj zarazno jer im po očima vidiš da se to pitaju, ali te i dalje nitko ne pušta ispred jer iako je ružno za vidjet kako se mučiš, ipak ti stoji u redu i sruši se ako baš trebaš, ali možda da nosiš kanticu znojalicu sa sobom kad ideš u dućan?! . Ali ima i super doktora koji vam daju odličan savjet,; najbolje vam je gđo da se ustajete svakih 45 min i tuširate yesyesyes , ma to te ja pitam!!!! dajte mi takvih dr na lopate da napravim finu lomaču jer kaj ti se dizat po noći svakih 45 min i tuširat onako neispavan jer ni po danu ne spavaš jer ne možeš ne zato jer ne želiš nego jednostavno NEMA SPAVANJA i ne znaš gdje ti je dupe a gdje glava. Ja više ne znam kako doći do te dr, tako mi se urezala pod kožu da je NIKAD neću zaboraviti i tako mi je toplo-hladno-mokro kad se nje sjetim u srcu.headbangheadbangheadbang Malo sam pod stresom od već imadosta mjeseci jer me prati svako jutro,noć,dan-STALNO jedna žena po stanu. I ta vam žena dođe samo gdje je ogledalo i onda joj vidim facu i sva se stresem svaki put, jer bogumi je gadna ko lopovica kak bi neki ljudi rekli... Ispočetka je bila tak gadna da sam morala sva ogledala izbjegavat na način saginjanja, pa obilaženja u veeelikom luku blablablabla upale buljave oči, podočnjaci do koljena, sva siva-ćelava bez obrva i trepavica ...koma!! jedva sam taj dio preživjela uz nju...opaki stres mi je to bio doma i stalno se čulo u stanu ; OGLEDALO,OGLEDALCE MOJE.. NAJRUŽNIJI TKO JE!!! pa kaj ko je najružniji?? ta žena je ružna za popizdit, sad je malo manje ružna jer sam uspjela vidjet da joj raste kosa i trepavice i obrve a bogumi se tu i tamo zna našminkat pa ponekad izgleda i simpa ali bog te kad se znala našminkati a bez obrva i trepavica rolleyesrolleyes nije bila bog zna što ni našminkana ali joj nisam rekla smijehsmijeh
Ali to nije razlog da vam ne kažem da imam četvero djece + dvoje gratis koje sam dobila uz muža= 6smijehsmijeh
Kaj?? zar nikad u dućanu niste dobili 2+2 gratis ili tako neku kombinaciju? eto , ja bome jesam i fora vam je to kad vas je toliko, onda je lako igrat sve moguće i ne moguće igre, pa svađe su opake u takvoj gužvi a tek smijeh??? pa klopa na smjenu naughtynaughtysmijehsmijehsmijeh, nemate poima što je život ako se niste našli u nekoj obitelji kojoj nitko sa strane nije potreban da bi imao doma gužvu smijehsmijehsmijeh
Ima tu svakojake dobi … od po NOVOM!!! daaa,daaa!!! po novom od 1 mjeseca pa do 30g i svi su munjeni na isti način kada su zajedno na hrpi, ovisi od teme. Ako je zabavno svi su mali i bedasti a ako je napeto onda su svi ratnici smijehsmijehsmijeh Ovo malo od 1 mjeseca to je unučica cerekcerek kaj? nikad niste čuli za mladu baku?? e pa sad čujete ,u glavnom ona je došla u našu obitelj- dakle samo ću govoriti o strani moje kćer inutnut gdje ima 2 prava ujaka pa jednog od moje sestre- sin, pa jednog polu ujaka od mog muža sin i milion daljnjih ujaka , onda tetkeeee naughtyima jednu pravu,pa jednu polu tetu kćer od mog muža i milion daljnjih tetki. A sad ono pravo naughtynaughty Dvije bake i TRI djeda ,od toga su dva prava baš ,baš djedovi i polu djed- moj sadašnji muž... i tko kaže da ta mala nema sve ??? morat će ići u školu za pamćenje imena svoje fameje kak bi Rabljani rekli smijehsmijehnutnut . EH, to je ta lijepa strana mog života koja se dogodila ove godine, taj poklon je pomogao da ovaj prvi RUŽAN poklon lakše prožvačem..njami a sad idem popit kavu inače bi i od muža mogla dobit poklon preko koljena smijehsmijehsmijeh nastavak slijedi ako ne danas onda sutra mahmah

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.