14

utorak

kolovoz

2018

važno da si živa

Dobar dan...

iako su svi sve već rekli, uvijek postoji nešto što je u zraku i nedovoljno shvaćeno..rolleyes
Nekako svi misle da POD IZREKU "JAKE ŽENE" one očito nemaju strahove nego gutaju i gaze žive ljude i tamo gdje stanu TRAVA NE RASTE... Što znači kad ti netko kaže ; TI SI JAKA ŽENA !!, možeš ti sve! meni prvo prođe glavom da ga munem nogom jer ne znam nikad da li ću nekog pojest ili je to neka vrsta izvrnutog komplimenta .Nažalost, kad se se opako razboliš onda svi krenu kakati uz prijašnje kakanje još dvostruko jače kakanje glupih riječi nut
Po tim nekim skupinama ljudi i mene su uvalili u vrstu JAKIH ŽENA hi hi hi pre,pre smiješno...nisam još nikaj ljudsko pojela do sad, a bome i tam gdje ja stanem trava raste ko luda ha ha ha tako da i ta uzrečica ne pije vodu. Bdw,u stvari tko sam ja ? kaj ja znam... nit sam mlada niti se osjećam starom..., u stvari ne znam gdje bi se smjestila ako postoji takva ljestvica koja određuje koliko smo u stvari mladi ili stari jer ima mladunaca sa 20 g koji su stariji od nas sa 50beljJedino što garantiram je to da sam svoja zujozujo

Svi počinju od nekog početka a ja ću kako mi grah pada, a to je zbrda zdola , a i tako se osjećam momentalno. Bila sam danas na MR-u i bome je ta sprava glasna za popizdit iako ti stave slušalice kao tad ti je fol tiše nono tih više od pola sata? u gaćama i kao nekoj spavačici koja ima naprijed samo jednu vezicu ostalo je luftanje,..ha ha ha osjećaš se kao onaj nastrani tip kaj juri gol u baloneru i pokazuje svog pišu prvom ko naiđe . Ali ajde , bar je ta krpa pamučna ak nikaj drugo yes
moram i stričeka pohvaliti koji vas snima s tim čudom... on je pak nevjerojatno ljubazan, čak bih rekla nadljubazanyes S obzirom da ti šibne i iglu sa smiješkom pa ono kao okrenite glavu... pa ja kažem nemam problema s tim, pa će on ali otkud znate da meni nebude došla trema jer vas moram ubost u venu( tip traži da mu dižem perje) pa ja na to- ma vi ste iskusni, vidi se da to radite samo tako a on će; a ipak se to vidi znači.. pfff haaa haa haaa onda moraš reč; pa naravno da se vidi( moš mislit kak se vidi, vidi se tip koji če ti uvalit iglu pa si ti misli
i moliš boga da strefi sve od prve :headbangheadbang. Moj put krasnog života( kako se to danas moderno zove) počeo je prošle godine u 11 mjesecu, i kaj da velim super mi je , jer ak to ne velim ne pratim onda dovoljno ove trendove a tko danas ne želi biti u trendu?naughtynaughty JOOOOJ!!!!! MORAM CITIRATI madmadblogericu AGLAYU...kaže; AKO VAM SE POSREĆI,OSTAT ĆETE SAMI.SASVIM SAMI ,KADA NIKOGA NE BUDE BLIZU MORAT ĆETE SE OSLANJATI NA ZEMLJU I NA SEBE,AKO VAM SE POSREĆI I BUDE PRAVO VRIJEME, ŽIVOT ĆE UDARITI PO VAMA,KAKO BI VAS RAZBIO KAO ORAH I DOBIO JEZGRO.
Ideš mala, pa ti si meni super..puknucu... dao bog da se tebi posrećilo to i još ostatak koji si napisala nek ti se sve to posreći i takva srečica te pratila.- a meni samo nek bude život bez te takve srećice iako jbg ipak nijerolleyesrolleyes

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.