Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




































































Cursors













...OčEš KeKsIć...?!?!?!

31.01.2006., utorak

.....

cici je car!!!i goja isto da se razumimo...cici dužan si mi vožnju...goja našla san ti blog one ženske o kojoj san ti govorila...reć ću ti ga sutra u školi...kako smo se danas spasili kemiju to je nevjerojatno!!!ali reka mi je Mislav da će počet ispitivat da nam popuni rubriku...zato se ljudi pripremite...sutra nećemo JA MISLIN ništa radit (najvjerojatnije ćemo ponavljat) jer on nezna dokle smo došli...i tako...baš mi je bilo super na brodu...jadva čekan masters!!!cici,goja,pepe,ivana,tame očete li ić???!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:53 - PlEsNi Se (4) - . - #

UBIT ĆU SE............!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOJ DRAGI SE OŠIŠA NA CENAT I UŽASNO MU STOJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!srela san ga jučera u gradu...kad san ga vidila stala san i počela buljit u njega...ajme bruke...otac me počea blido gledat...nije valjda skonta...


Image Hosted by ImageShack.us

UBIT ĆU SE...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GLADNA SAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 20:05 - PlEsNi Se (2) - . - #

30.01.2006., ponedjeljak

PONEDJELJAK...

Ufff...!!!Danas je bia tako NAPORAN dan...ali je bia super.oni koji me znaju znat će zašto...hahahaha...sutra pišen kontrolni iz kemije(neman pojam blage!) ispravljan matišu(aj nešto znan...) i glazbeni moramo naučit svirat pismicu...Ajme meni...!!!!!!!!!!!!eto,mislin da bi to bilo to.da.ovin puten pozdravljan sve moje prije iz razreda,prijatelje i još jednu jako posebnu osobu a tu osobu zanaju samo moje curke...kissich i laku noć...

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:14 - PlEsNi Se (2) - . - #

29.01.2006., nedjelja

DASADNA NEDJELJA...

I tako prolazi još jedna nedjelja...dosadna...kišovita...Sad san došla od babe.bila san na ručku i još san gladna!užasno me boli glava i neznan šta ću.sad bi tribala ić u kazalište...neznam...neda mi se....ali IĆ ĆU!!!boli me briga.iman više šanse da se razbolin tako neću ić u školu.tek je završia drugi tjedan škole a već mi je dosadila!!!više nisan volje ka šta san bila jutros.ja van inače minjan raspoloženja tako da sorry ako san van dosadna.evo upravo san sad vidila da Ivana zvala pa ču ja sad nju.cujemo se.Ciao!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:24 - PlEsNi Se (3) - . - #

HY LJUDI!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Hy!!!danas san neke volje.neznan zašto ali jesan.danas iden u kazalište sa profon iz zemljopisa gledat "Ero s onoga svijeta!.ufff...sad mi se tako neda...ali moran kad san joj rekla da ću doć...ufff...nema veze,barem da malo izađen na svijež zrak.neznan šta da više pišen...aha!!!jučera u mastersa se nije dogodilo ništa posebno.nežalin šta nisan išla.ustvari...žalin malo ali samo zbog plesa...najviše mi je žaj moje male tinte.ona je u kazni zbog "neuredne" sobe.virujmi žaj mi te je...ali bit će sve SUPER!!!vidit ćeš.kao je je uvatilo tvoju mater tako je i mog oca.samo šta ti znaš zašto nesmiš vani a ja ne!!!mislin i meni su rekli zbog "neuredne"sobe ali ...soba totolno uredu...mislin...rekla bi im Zaza -2!!!!!!!!mater mi poludi kad joj to kažen jer misli da joj se rugan a to uopće nije istina...a ča ćemo...nikad nečemo znat šta je u njihovoj glavi...i virujte mi,ni nebi tila znat...IVE ozdravi mi brzo i nauči nestavljat duplu sliku na blog!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pepe,izlasci če se sredit,nebrini se...ja Mami još nisan rekla za asa iz matiše...ŠTA ĆU???!!!UPOMOĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

- 10:42 - PlEsNi Se (1) - . - #

28.01.2006., subota

LUDILO....!!!!!!!!!!

Večeras mi je bilo LUDILO!!!bila san kod ivane doma i stalno smo bile na blogu jer smo stavljale sličke na blogove.jeli mi blog super???!!!nadam se da je...večeras san shvatila da iman dvi prije koje su oduvik stale uz mene ali ja to nisan skontala...nadan se da nije prekasno da im i ja pomognem ka šta su one i meni...

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:56 - PlEsNi Se (0) - . - #

Ajme ludilo!!!!!!

Sad san saznala kako stavljat slike na blog.UŽIVILA SAN SE SAMO TAKO!!!!!!i to sve zahvaljujući mojoj dragoj ivani...fala ti puno ljube...pepe ja ono stvarno mislin jer ne vidin razloga zašto zivit???!!!
ništa mi ne ide kako triba i nemoj mi reć da ce se to popravit jer neće...niko(kranjčar) ne može to popravit...

Image Hosted by ImageShack.us


- 21:02 - PlEsNi Se (2) - . - #

O Č U V A N I ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

ljudi!!!!dasadno mi je!!!!!!pospremila san sobu , očistila WC , šta ću još?!?!?!?!?!?!?!?!?!?tila bi izać u Mastersa!!!!!!već dugo nisan bila a znan da će se večeras puno toga dogodit...ja to znan....ja to osječan...izać će skoro pa svi iz mog razreda!!!!moje curke će bit tamo!!!!JA OČU VANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 16:04 - PlEsNi Se (2) - . - #

S U B O T A...

Digla san se u devet ipo. marendala san i sad pišen.sad ću morat ić očistit WC ako mislin da me večeras puste vani.Nakon WC-a moran ić učit talijanski jer me danas ispituje....brrrrrrrrrrrrr.......................kasnije će mi doć moja Teta na ručak pa ću moć s kim pričat.Ostatak dana mislin provest u svojoj neurednoj sobi.Moran je počistit.nema mi druge ako mislin izać.......

- 10:49 - PlEsNi Se (1) - . - #

27.01.2006., petak

IZLAZAK...

Danas je bia jedan od najgorih izlazaka!!!Po filma nisan pogledala jer su neki debili bacali jakete na pozornicu i skupljali ih.nakon kina smo ja i curke otišle do broda di je bila pijanka.ja san se odma pokupila jar me Mama zvala.sigurno se moja mala Tinta bolje provela.Sigurno!!!

- 21:36 - PlEsNi Se (0) - . - #

JEDVA ČEKAN KINO!!!!

Tako mi je DOSADNO!!!!!!!!!sad bezveze crtan i prisječan se naše ekskurzije...imala san toliko prilika....gotovo je.sad kad san se ovoga sitila u komi san!!!stalno razmišljan o njemu...tako mi fali...šta ću...???previše ga volin...plačen...petra , di si ...šta ću...???nemogu prestat plakat kad ga se sitin...da mi bar pošalje poruku...a znan da neće jer on nije takav...znala san da san mu danas morala nešto reć...u teškoj san depri...nek mi neko pomogne...!!!nadam se če me moje cure razveselit barem malo...jako ih volin...stvarno su mi prirasle k srcu...s njima san najviše...VOLIN VAS PUNO,PUNO,PUNO,PUNO,PUNO,PUNO,PUNO,.................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 17:14 - PlEsNi Se (3) - . - #

D O S A D N O . . . . . . . . . . . . . .IMA LI KOGA???!!!

LJUDI,ŠTA VAN JE???!!!DAJTE ODGOVARAJTE NA MOJE POSTOVE!!!!!!!!!!!!!DOSADNO MI JE!!!MISHOLINA,OTKAD TI PUŠIŠ TRAVU???!!!!IVANA KAKO SI???!!!JAVI MI SE!!!PETRA VRATI MI MOJU ČOKOLADU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAMY....šta radiš?

- 15:25 - PlEsNi Se (2) - . - #

26.01.2006., četvrtak

UŽASSSS....!!!!

Pepe fala ti punooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sad san se uživila...!!!!!neznan šta da napišen!!!neću pisat iOmaji i jopi jer to sigurno cili blog već zna.iden se javit jadnoj ivani pa se mi vidimo sutra.CIAO I JOŠ JEDNOM FALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 19:55 - PlEsNi Se (4) - . - #

...

alo ljudi evo meeeeee...odsad vas i ja pilan.

- 19:51 - PlEsNi Se (0) - . - #

Sljedeći mjesec >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...a ka nešto o meni...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alo ekipaaa...hehe...ugl.,ja san Zazica...dolazin iz najlipšeg grada na svitu-st-a...iden u drugi rzred ježične gimnazije "pitagora"...iman 15 god...navijan za HAJDUK...ne pušin(ni jedno ni drugo)...ne pijen...ne drogiran se...ufff...šta još...nean momka...ali zato iman puuuno prijateljica...a bome i prijatelja (lol)...obožavan jest,spavat,visit na kompu,a pogotovo plesat...od muzike...slušan sve i svašta...osin metala i cajki...izlazin...a nean pojma...svugdi i svagdi...eto...to bi bilo to od mene...ako vas još nešto zanima samo ostavite komentar pa ću van odgovorit...veeejika pussa od Zazice...!!!

ovo van je ekipa iz mog rzrda...strong>

-JoSiPa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ala...ako ste muško...mislin da van je ni nemoran predstavljat...jebate...nisan u životu upoznala
žensku koja zna ovoliko muških...mislin općenito svita...a još više muških...ona van je omiljena tema u muškin krugovima...loool...ma ženska je skroz luda...crni se di god stigne...ali nju to nije briga...sve ti kaže u facu...zajebaje se...sprdaje sve oko sebe...dolazi iz krila...tako da jadna svaki dan putuje...ali...njoj to ne smeta...jer se uvik u busu može nač neki zgodni tip ;) jel tako jope?...hehe...ma ona van je naša kuška...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-AnA-


AnA van je sa hvara...luda mala...igra van nogomet i pleše suvremeni ples...ima momka maturanta iz naše škole...pametna mala...sve do drugog rzrda je prolazila sa 5...a bojin se da ove godine neće...neda joj se učit...a kraljica...ima svoj stan blizu škole...tako da ako neznamo di ćemo uvik idemo do nje na kafu...loool...ono...ka puši...pije...voli plesat...i mlatit muške...loool...i...šta ja znan...ma luda skroz...


-MaRiS-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A moja MaRiS...to van je najveća kraljica koju san ikad upoznala...njoj je samo do zajebancije...ta se ženska smije ono 24 h na dan...ali doslovno...sidi isprid mene...i non-stop se nešto smije...ali non-stop...inače...njena i moja van je tradicija da svaki pon nakon tzk-a idema na slaju u hajduka...mmm...meda...rekla bi van ona sad...voli degustirat...isto ka i ja...voli me razljutit...a pogotovo kad se ekipa okupi pa me zajebaje...onda je ona tu glavna...jedanput je stala skakat nasrid pazara da mi je nešto uletilo u kosu...a ja kakva san fala Bogu počela vrištat...a ona se stala smijat...ajme...maris...ovo ti neću nikad zaboravit...grr...ma sa njon se najviše družin...a priko nje san upoznala svoju rodicu...mislin drugo kolino...ali je rodica...ugl...lolin je puuunooo...

-ToNnYa-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aha...ToNnYa...ona van je glavna luda u rzredu...kad se ona i maris spoje...a Bože sačuvaj...to se nemože prestat smijat...ima prejaku frizuru(kao što i možete vidjeti)...živila je svugdi i svagdi...ono...neke zemlje tipa libija...i to tamo nešto...neznan ni ja sama točno šta...e...ugl...ženska crta...ono...fenomenalno...ima talenta za poludit...samo šta se njoj to neda...lol...e...ocjene su joj...ono...mislin natječe se sa muškima iz rzrda ko će više aseva skupit...lol...ma moš mislit...ma njoj se ono...totalno neda učit...i na kraju se svaki put izvuče...a ženska je prepametna...samo šta se njoj to neda...a mogla bi ono...bez ikakvih problema bit 5.0...ali eto...kad neče...neče...najdraže mi je kad smo nas dvi same pa pričamo...da je vama čut te dubokoumne razgovore...mislili biste da smo retardirane...lool...ma ženske je super!

-KaTjA-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a moa maja KaTe...ona van je iz trogira...i ona ima stan u st-u...grr...ugl...mala je...plava...loool...samo šta je pametna...hehe...brzo se zaljubi...a bome i odljubi...voli tulumarit...plesat...uvik govori da mora na dijetu...a nemaš je šta vidit...ma luda mala...prelipo mi se oblači...cila luda...otkačena...smišna...tako mi je smišna da san je prozvala -beba-...hehe...a kad je...ove se godine uvatila knjige...i bome joj dobro ide...ugl...ma neznan šta ću više o njoj...ma super cura...!!!

-TaMaRa-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hehe...a TaMaRa...ima van dva pirsa...jedan na nosu...a drugi livo na donjoj usni...ima van crnu kosu sa rozin ekstenzijama...preludo!...cila je nekako u svon điru...ima neki svoj stil...to mi je super...naravno...nesmijemo zaboravit na jednu veoma važnu stavku u njenom životu...a to je njezin momak...sa kojin je više od godinu i dva miseca...da...da...non-stop ide do njega u trogir...jel sad vidite koliko ga voli...ma ona je luda za njin...totalno...sluša trance...i ona se isto uvatila knjige k ai mala kate...i bome i njoj to ide...eto...to bi bilo to...