< <

četvrtak, 21.06.2007.

Vicevi (9)

Razgovaraju dva programera:
- Jučer sam u noćnom klubu upoznao prekrasnu plavušu.
- Uh!
- Predložio sam joj da odemo do mene na kavu i ona je pristala.
- Uuh!
- Čim smo ušli u stan zavapila je: "Skini me!
- Uuuuh!
- Skinuo sam sve s nje, na kraju i gaćice i stavio je onako potpuno golu na radni stol, do PC-a!
- A, imaš komp kod kuće? Koji procesor?

Razgovaraju dvije plavuše:
- Jučer sam u noćnom klubu upoznala pravog programera.
- Uh!
- Predložio mi je da odemo do njega na kavu i ja sam pristala.
- Uuh!
- Čim smo usli u stan krenuo me skidati!
- Uuuuh!
- Skinuo je sve s mene, a na kraju i gaćice i stavio me onako potpuno golu na radni stol, do PC-a!
- Ti nosiš gaćice!?


Šeće čovjek pokraj neke bare, kad žaba skoči pred njega i progovori:
- Ako me poljubiš pretvorit ću se u prekrasnu princezu!!!

Čovjek joj priđe uzme je i spremi u džep. Žaba opet progovori:
- Hej, nisi čuo? Ako me poljubiš pretvorit ću se u prekrasnu princezu!!

Čovjek izvadi žabu iz džepa, pogleda je, nasmješi se i spremi je natrag u džep. Sad žaba, već sva očajna, progovori:
- Ako me poljubiš, pretvorit ću se u prekrasnu princezu, biti ću s tobom koliko god ti želiš, i radit ću sve što želiš.

Čovjek opet izvadi žabu, ponovno se nasmješi i vrati je u džep. Žaba će:
- Dobro, pa u čemu je problem? Rekla sam ti da ću se pretvoriti u prekrasnu princezu, biti ću s tobom koliko god to želiš i radit ću sve što poželiš. Zašto me onda nećeš poljubiti??

Čovjek odgovori:
- Gle, ovak, ja sam stručnjak za računala i nemam vremena za cure, ali imati žabu s kojom možeš razgovarati je baš cool!!

Šta radi Cigo na kompjuteru?
Kopa po Smeću!


Dolazi programer na pumpu i zamoli prodavača...
Dajte mi 35 litara XP-a.


Umro haker i otišao u pakao. Poslije nekoliko dana zove đavo Boga i pita ga:
- Dođavola, što ste mi ono poslali umjesto čoveka? Razbio mi je sve kotlove, podavio sve vražiće i evo već treći dan trči po hodnicima i viče: Gdje je prijelaz na sljedeći nivo?

- Tata, reci mi, kako sam se rodio?
- Dobro sine, znao sam da ćeš me jednog dana to pitati. Evo ovako. Tata i mama su napravili jedan copy/paste na jednom chatu na ICQ. Tata je onda dao mami sastanak preko email-a u WC-u u jednom cybercafeu. Onda je mama napravila nekoliko download-a s tatinim memory stick-om. Kad je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nismo stavili firewall. Pošto je bilo kasno za korištenje tipke delete, 9 mjeseci kasnije nam je stigao zajebani virus...

- Moja debela susjeda trenira atletiku.
- Kako?
- Preskače obroke.

Koji je rekord Crne Gore u sprintu na 100 metara?
56 metara.

Mali Ivica dolazi doma poslije vrtića i govori svojoj majci:

- Mama, mama, sada znam kako ćeš dobiti novu bebu!
- Pa kako, Ivice?
- Mama i tata se skinu, onda tatin pišo naraste, onda je on stavi u mamina usta i nakon nekog vremena mama dobije bebu.
- Ma ne, dušo, tako mama ne dobiva novu bebu. To je kako mama dobiva novi auto.

- Profesore, postoji li nešto važnije od znanja? - upita mali Ivica.
- Naravno. Šalabahter.

Pita učiteljica malog Ivicu:

- Ivice, nabroji mi do 10.
- 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
- Sjedi, 1.

Dođe kući mami brojati, pa broji:

- 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
- A gdje ti je jedinica? - upita mama.
- Eno je u dnevniku.

Zakasnio Ivica u školu i učiteljica ga pita koji je razlog njegovog kašnjenja, a Ivica će na to:

- Učiteljice, vi ste nas naučili da moramo poštovati znakove.
- Pa da, ali kakve to veze ima?
- Na jednom je pisalo: uspori, škola.

21:46 | Komentiraj (21) | Isprintaj | #

subota, 09.06.2007.

ŠTAFETA

bok, evo štafete koju sam dobio od Ana Marije, te je prosljeđujem Ivani, Ani, Antoniji, i Hrvoju(zadane su vam riječi film, škola, roditelji, kućni ljubimac(ljubimci) ).
Zadane su mi ove riječi: ljubav, glazba, mobitel, vatra.
LJUBAV: trenutno ništa, slobodan sam

GLAZBA: sve slušam, samo ne slušam punk i opere (to ne podnosim)

MOBITEL: dobro mi dojde, imam Sony Ericsson T630, ali si budem kupil novoga

VATRA: uf, kaj da napišem, aha VUZEMKA (to je za one koji znaju kaj to znači)

Pozzz do sljedećeg puta.

23:58 | Komentiraj (43) | Isprintaj | #

subota, 02.06.2007.

Školska molitva i abeceda

Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljestvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas
I zaboravi jedinice naše
Kako i mi zaboravljamo
Gradivo vaše
I ne izvedi nas pred ploču
Nego ostavi nas na mjestu
AMEN



Evo, bio sam pod prisilom da moram i ja napisati abecedu pa evo:

A - automobil, pogledaj pod slovo c
B - brod, vozil sam se na njemu prošli tjedan
C - Opel Corsa, naš(familija) novi metalni kućni ljubimac
D - Denis, moje ime
E - E-mail, ne koristim ga puno
G - gooooooooool (za hrvatsku)
H - HRVATSKA (nogometna reprezentacija)
J - jabuka, pala mi na pamet
K - komentari, to najviše očekujem
L - lipanj, kraj škole
M - MANCHESTER UNITED!!!
N - nogomet, ne treba nikaj dodati
O - ojoj, preskočit ću ovo
P - ploča, auf wiedersehen
R - Robert, dobar prijatelj
S - Tu reč nem niti napisal
T - T......, meine schwester
U - utakmica (pardon utakmice) , Estonija - Hrvatska ; Hrvatska - Rusija
V - VARTEKS!!!
Z - Zayc, moj nadimak

To bi mogli napisati još:

Tina,
Antonija i
P&P.

23:50 | Komentiraj (33) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Get your own Chat Box! Go Large!