< <

subota, 21.04.2007.

Mujo i Haso

Pita učiteljica Ivicu:
- Ivice, reci mi jednu slučajnost.
- Moji mama i tata su se vjenčali isti dan.


Kaže učiteljica u školi:
- Hajde djeco tko zna jednu dobru rimu dobit će 5.
Javi se mali Ivica i kaže:
- Mali Turčin trči poljem, ja ga lovim da ga koljem.
- Dobro Ivice sjedni, dobio si 4.
- Pa kako samo 4, učiteljice!
- E, da si ga ulovio dobio bi 5!

Vraća se Ivica iz škole i već na vratima viče:
- Tata, tata! Danas me učiteljica po prvi put pohvalila.
- Bravo sine! A kako te to pohvalila?
- Rekla je: djeco, svi ste vi magarci, ali ti si Ivice najveći!

Izlazi mali Ivica na ploču odgovarati. Pita ga profesor:
- Reci mi, koliko je dva plus dva?
Ivica šuti. Poslije nekog vremena, profesor postavlja drugo pitanje:
- Ajde, reci mi koliko je jedan plus jedan.
Ivica ponovo šuti. Profesor je već nervozan, te se pokušava smiriti slijedećim pitanjem:
- Dobro, reci nam onda tko je otkrio Ameriku?
Ivica ni da bekne. Profesor se crveni, nervoza dostiže kulminaciju, te se profesor izdere:
- KRISTOFER KOLUMBOOOOO!!!!!
Ivica mrtav - hladan odlazi na mjesto.
- Heeej, čekaj, stani, gdje ćeš, kuda si krenuo!?? - pita ga uznevjereno profesor.
- Pa, prozvali ste drugoga.

- Kada kažem da sam bila lijepa, to je prošlo vrijeme, a kada kažem da sam lijepa to je, Ivice?
- To je šala učiteljice!


MUJO I HASO - LOGIKA



HASO - TRIPER



SULJO AMERIKANAC



21:08 | Komentiraj (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Get your own Chat Box! Go Large!