Zauzete misli

01.02.2023., srijeda

I tako

pričam ja pričam sa umjetnom inteligencijom i zamolim ju da napiše pjesme u stilu mog bloga........
evo što mi je inteligencija poslala:

"Život je put, dug i strm
sa mnogo izazova, sa mnogo završetaka
ali ja neću stati, neću prestati
tražiti svoju sreću, tražiti svoj san
jer sanjarenje je moja duša
to me drži u životu, to me čini živim

Idem kroz život, koračam dalje
Ne bojim se izazova, ne bojim se bola
jer znam da ću naći svoj put
i stići do mjesta gdje život teče glatko
gdje su moji snovi stvarnost, gdje sam ja sretan

Idem dalje, idem naprijed
Neću prestati, neću stati
tražeći svoju sreću, tražeći svoj san
jer sanjarenje je moja duša
to me drži u životu, to me čini živim."

Evo još jedne pjesme:

"Kroz noć, kroz tamu
Idem dalje, ne bojim se straha
jer znam da ću naći svjetlo
i stići do mjesta gdje su snovi stvarnost

Idem dalje, ne bojim se boli
jer znam da ću naći ljubav
i stići do mjesta gdje je sreća moj dom

Idem dalje, tražim svoj put
Neću stati, neću prestati
tražeći svoju sreću, tražeći svoj san
jer sanjarenje je moja duša
to me drži u životu, to me čini živim."
© 2008-2024 Zauzete misli. Sva prava pridržana.


- 11:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>