srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI dA/nE



by: LuCiJa

Opis bloga

MI SMO BF VEC 10 GODINA...Ovo je blog za uspomenu i pamcenje..citamo se...!!....puffa..kiss

A sati je...



Koliko vas je bilo na nasem blogu....=)


Internet Coupons
Internet Coupons


O nama i linkichi...

O nama...
Sara-MALECKA:

hmm....Ja sam inace sportasicathumbup ili i mali vrazicakburninmad....da ne duljim

Ime: nije bitno.. Zovite me Malecka
Prezime: imam,naravno...=)...
Zivim tek: 14 godina
Treniram: Judo
Slusam: sve kaj mi se svida,ovisi o raspolozenju...
Rodena sam i zivim: U ZGB-U....

volim
-sport(ponajvise nogomet i borilacke vjestine)
-naravno obitelj
-prijatelje
-rizoto s povrcem
-jesti-ugl.
-mlijeko
-plivati opcenito biti u pokretu
-rolati se
-raditi stoj,premete
-slusati mjuzu
-dugooo spavati
-marke
-Thierrya Henrya,Wentworth Millera
-net-msn
-decke
-zivotinje
-iskrenost
-pravdu

ne volim
-alkohol
-cigarete(ja ne pusim,pa me zato ne zanimaju),(probala jesam i no tnx..)
-drogu
-bahatost
-ogovaranje(iako ogovaram)
-klevetanje
-nepravdu
-ljubomoru
-mrznju
-laz
-skolu
-bahate i podle te pokvarene ljude...na to sam alergicna
-ranooo se dizat

Ljubav: looodo zaljubljena...Zagi u srcu!!:..4ever...
....to bi bilo to...

...GABI:

...slazem se sa Saromthumbup...drago mi je sto smo se odlucile napraviti ovaj blog za uspomenu......sada o meni......sportski sam tip cure i volim se zajebavati....volim sport, obitelj, prijatelje, svoju rodbinu, raditi sranjadead, slusati Enriquea Iglesiasa i Tosu Proeskog,marke, gledati telku i filmove sa Antoniom Banderasom i Johnom Stamosom...od sportasa su mi najdrazi Thierry Henry i Istvan Varga...prema njemu mozete vidjeti da jako volim latino americke plesove......mrzim sve stvari kao i Sara...pa necu ih opet nabrajati.....rolleyes..... Rodena sam u Zgb-u gdje i zivim...imam 13 godina i zivim u Srediscu sa svojom sedmeroclanom obitelji:MAMA,TATA,SESTRA,
SESTRA,
BRACO i JA!!!... Sedmi clan obitelji je nas pas CEZAR!!!!....pufa....kisskiss
...LJUBAV...
Gabi:ludo i jako sam zaljubljena u Jurucerek!!!..svida mi se vec 10 mjeseci....volim ga!!...wave

.....Nasi dragi ljudoffi....
..nasi vlastiti blogovi...
Gabi (Java,Grabljica)
Sara (Malecka)

...linkichi nasih ljudoffa...
Vall-nasa BFkiss
Ljukicka
Nja
L.u.c.y
Duva- CAR

Nasi frendovi/frendice....

NASI Best frendovi......
Zuja (Pic ili Joma)rofl-uvijek je tu da nas nasmije,s njom nama nikada nije dosadno...vojimo te...4ever
Vallparty-mala...naime sitna ali dinamitna..s njom smo se zapravo zblizile ove godine,al ovo full...sad joj fkt sve govorimo i o svemu opcenito razgovaramo...nadam se da ce to trajati...vojimo ju
Ketydead-ista stvar ko s Vall...cura je tak zakon,al s njom smo nekak uvijek bile u kontaktu...al sad smo se bas zblizile, i jako nam je drago jer su zakon cure...pa pusek...vojimo i nju...
Vitosmokin-Javin (Gabicin) BF...a loood je on...njegov zivot je zezancija, decko bez kompromisa...pusek...vojim te...
Repecthumbup..Maleckin (Sarin) BF...taj lik mi je tak zakon..super igra sicu i sve mi kaze ko ja njemu...vojim te...
Zagikiss-Maleckin (Sarin) BF...to je prepreprepredobar decko...obozavam ga...uvijek je tu kad mi treba,osjecajan je...u njega sam ja zaljubljena...hehe...fkt je the best...volim teee...4ever


Jedni od boljih frendova...

Lukic-nasa Lukic...zakon cura ...nas 3 zajedno radimo sranja...hehe...sa Maleckom se stalno ceri ...ma odlicna puca...
Nja-predobar stil oblacenja...hehe...EMO GIRL:....super puca...
Sakic- Maleckin bivsi...hmm...super decko...ali beton mu i nije neka strana...hehe...nemoj se ljutiti...
Lara-Javina jedna od boljih cura...stalno se smije...uvijek je sretna...al kad ljubav i nije najbolje...tada je u depri...al vecinom je IN LOVE...
Riznic- Maleckina jedna od boljih frendica....ma ta me cura odusevila.. malo po malo...i fkt smo si super...
Tonka-Javina sestricna...imamo iste gene...hehe..lol...xd...neko vrijeme smo bile nerazdvojne...sada vise ne...ali smo si i dalje super....

to je to...


Malecka: ostali svi znate tko se mi frendovi...hehe...=)...neda mi se pisati...tak dobri si nismo...=)=)

Java: moji super sedmasi...
Franka, Andrea, Dora, Luka, Dodo, Ivona, Pepy, Sakic....mislim da su to fkt frendovi...
Nemojte se ljutiti ako sam nekoga zaboravila...stvarno oprostite.....

To je to...=)


Free Music

Free Music



Free Music




O svemu i svacemu.....=)...PETAK 13. weeeeeeeeeeeeeeee

BOOK!!!...=)...Kak ste ljudi??..Kaj ima kod vas...???...najprije da kazemo: HVALA NA TOLIKIM KOMICIMA S TIM DA SMO TEK OTVORILE BLOG...heh,dakle pozeljne smo!!!...ajde da i mi jednom budemo pozeljne!!!!!!!!!......Posto je vecina trazila post,dobila ga je!!....Ah,nama je jako dosadno,svakim danom sve dosadnije...sta da jos kazemo...hmm....da...Ljukicka sretan ti put!!!...lijepo se provedi....wave..a sad malo o nasim danima:..boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... boring... bangludbangludbangludbangludbanglud......heh....budimo se otprilike oko 11:00....ali Sara je veliki ljubitelj spavanja pa spava cak i do 13:15...luuda ona!!...blago joj...meni(Gabici) vec cijela obitelj kuca na vrata sobe i bude me oko 10:00....covjek ne smije ni pod praznicima duze spavat...pa nek se propucaju ti moji roditelji...bangbang...poslije rucka vecinu vremena provodimo zajedno...zajebavamo se kod Sare na laptopu...heh...sve do pola 19 kada ona ide na judo!!!....i tako.....nama dani prolaze vrlo "zanimljivo" i dosadno.....kako bilo da bilo moramo priznati...puuuuno je bolje kada skola traje!!!....svi frendovi su tada na okupu....tako da mozemo rec da nekim dijelom i jedva cekamo pocetak skole....nut...a drugim ipak i ne!!!....sada za sve znatizeljne...kao sto vidite,blog je tek otvoren pa nismo mogle naci niti jedan prikladan dizajn.... "narucile" smo od Vek da nam ga napravi i sada ga cekamo....btw...HVALA Vek!!!...Pozz i kizzy....i ostavite nam koji kommic!!!....wavewavekisskiss...bar da ih bude vise od 100....see ya....mahmahmahmah
P.S: DANAS JE PETAK 13......WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....KIZZY!!!!!!....
....efo vam nesto....smijesno.....XD....


13.07.2007. u 15:01

| .BaLoOnS. (206) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.