ponedjeljak, 02.10.2006.

ja u ljubav vjerujem...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesvakim danom...rastemo...
svakim danom sve smo vise svjesniji sami sebe...
ja pazljivo biram tko ce doc na ovaj blog...
od vas ... koje sam posjetila znam od prije,i pratim vas...
i veoma mi znaci kada mi dodete i kada mi ostaviite opsezniji komentar...
jer smatram da imate veoma zanimljivo i najtocnije misljenje...
pa HVALA VAM MEDENI MOJI/MOJE ...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge(smatram vas na neki nacin prijateljem)

dansa bi htjela pisati...o blogerima...

zasto netko pise blog...
zasto ima ljudi koji dolaze i vrjedaju...zasto svi moji misle
da je blog mesto dosadno...tj.da je to jadno i za luzere...
naravno-niko nikoga ne prisiljava na pisanje bloga,ali...
opekla sam se jucer na to...pisala sam nesto...
sto nisam htjela da se sazna o meni...a je...
mislim osoba o kojoj sam pisala je to vidjela...

i dat cu vam savjet( AKO NEZNAME)
NEMOJTE PISAT NESTO STO NEEEZELITE DA SE SAZNA..
O nekom do kojeg vam je stalo-a ne zelite da zna...
..........AKO STE NA OVOM BLOGU...........
to znaci da mi je stalo do vaseg misljena i da zahvaljujem nasvakom komentaru:)

to je sve za sada... do iduceg javljanja medeni moji... vasa

- 12:40 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ne zelim priznati DA SAM TO JA...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargepRičaJ mI o tome.....Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ljepo je ljubiti seSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sve smo kuje u dusi:)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

svakako samo s tobom...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sto mislite o tome?
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
govno?

...poze...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sto najvise volimo?Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
kako vam se cini...?Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
mmm
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

najvise volim...SEBE

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeovo mi je jako lijepa fotkaSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeposlje svega lec u krevet i razgovarati...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
pisite mi...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
volim pricat s deckom do kojeg mi je stalo...
o tome...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge