četvrtak, 28.09.2006.

iz dana u dan...volim se sve vise,al...ipak....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesamopouzdanje/...ljudi s samopouzdanjem-umisljeno???dali vjerujete u sebe? dali vjerujem ja sama u sebe...?
zasto iako znam da mogu, zasto sumljam...
postojim...osjecam to...
ali...dali osjecaju drugi...

u Osnovnoj Školi-bila sam skroz u svom svetu...
toliko se puta dogodilo da sam ostala sama,da su me drugi ismijavali...
kada sam isla odgovarat ili čitat pred razred toliko se puta dogodilo da sam se zatvorila
pocela muckat-slova nisam vidjela...izmisljavala sam rjeci(dok sam citala)
gubila zrag... uvjek od kada znam da postojim...
jako puno cjenim ili ne cjenimtuda misljena
ovisna sam o tome STA DRUGI MISLA...

dogadalo se da sam vidjela decka koji mi je bio prezgodan...
i da je moja prijateljica rekla da nije njoj zgodan...
ja bi ga ostavila,ali nebi rekla zasto...
odma bi i meni bio gadan...

ZAŠTO?
kada imam decka-ispitujem misljenje njegovih frendova o mene...
ponekada mi je to vaznije od misljenja svoga decka...

bilo je da su sedam decki doletjeli do mene (vani kada smo bili)
i rekli kako sam prezgodna,simpaticna...itd
i jedan je prosao a da me nije pogledao i pala sam u depru..
nisam vise ni sok pila niti jele (čips itd,)
prijateljica (najbolja potpora)
me pitala sto je...?
i sram me bilo rec...da to tako djeluje na mene...

nemogu biti s bilokojim deckom...nemoze niko...
ali i taj s kojim nikada nebi bila-nesto lose pomisli
GUBIM SEE...

ima toliko cura...koje kada prekinu s deckom...
sutra dan ga se ne sjecaju...
a ja...
bi stalno razgovarala o njemu...
nemogu zaboravit...

bio je jedan s kojim sam bila
tek toliko da ne budem sama...
prevarila sam ga...
nazvo me kada je saznao..
poceo se derat...da kako sam mogla...
ja sam ga ostavila...
i minutu poslje..
pocela plakat ...jako jako...
zasto?


kako da budem pametna? tj. da to drugi vide?
kako da se vise pocnem cjeniti?
mislim ja znam i svjesna sam da sam prezgodna i nema sta..(ne mislim neka manekenka,nego)Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ali mislim da me o. š unistila
imala sam 33 decki-ne veza = nego veza i decka s kojim se ljubis na jednu noc
najmanje 99 odpisala
mislim da sam umisljena,ali ...
jako me se lako povrjedi...
svjesna sam da s mnogo njih nebi bila-a mogu....
izlazim svaki dan(skoro) ... a ne mislim da sam pametna...
mislim da jedan decko(za kojim patim) nije nista posebno,a ja ga nemogu imati:(Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 00:09 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ne zelim priznati DA SAM TO JA...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargepRičaJ mI o tome.....Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ljepo je ljubiti seSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sve smo kuje u dusi:)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

svakako samo s tobom...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sto mislite o tome?
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
govno?

...poze...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sto najvise volimo?Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
kako vam se cini...?Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
mmm
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

najvise volim...SEBE

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeovo mi je jako lijepa fotkaSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeposlje svega lec u krevet i razgovarati...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
pisite mi...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
volim pricat s deckom do kojeg mi je stalo...
o tome...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge