O MENI..

IME: Mihaela..
PREZIME: (nije bitno)
ROĐENA: 5.1.1994.
ŽIVIM U: Remetincu (Novi Marof)
RAZRED: 1. de
SLUŠAM: povremeno mamu i tatu.. naughty
- naj pjesma: Sve još miriše na nju..
- naj grupe: Hladno pivo, Leteći odred, Prljavci i Linkin Park..
ICQ: 447 845 390
MAIL: izgubljenacurica@gmail.com
- ostalo pitajte..

VOLIM:
samu sebe..
chokoladu..
životinje..
izlaske..
svoje društvo..
frendove..
frendice..
proljetnu kišu..
ljeto..
more..
nebo..
zvijezde..
starke..
svoju sobu..
TREE HILL..
net..
cedevitu..
chokolino..

NE VOLIM:
umišljene ljude..
blato..
snijeg..
ljubomoru..
cajke..
hladetinu..
buraza..
školu..
pinky boju..
lovce..
dernjavu..
bahatost..
punit mob..
šišanje..

POZZ:
adriani.. smijeh
andrini.. smijeh
krašovki.. smijeh
endrini.. smijeh
luciji.. smijeh
matei.. smijeh
maloj ani smijeh
vikici.. smijeh

perachu.. smijeh
kuzmiću.. smijeh
vrčeku.. smijeh
denisu.. smijeh
sw!tchu.. smijeh
galicu.. smijeh
alenu.. smijeh
videku.. smijeh
mateju.. smijeh
miceku.. cerek

HMM..

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

OPIS BLOGA..

neam pojam.. dd??


LINKOVI..

štamparica.. smijeh

andrina.. smijeh

puška.. smijeh

widach.. smijeh

josipa.. smijeh

tinek.. smijeh

matej.. smijeh

tena & nika.. smijeh

tecca & klara.. smijeh

marin.. smijeh

anchy.. smijeh

šantek.. smijeh

marija.. smijeh

mare.. smijeh

barbara.. smijeh

karlo.. smijeh

perach.. smijeh

..IRA.. smijeh

iva.. smijeh

mužić.. smijeh

andrina & amy.. smijeh

endrina.. smijeh



nedjelja, 25.05.2008.

par sitnica..

ei..
imam par riječi za reć..
ahmmahmm:
1. isprika mom najdražem frendu Pereku za onaj post - sve 5.. kiss
2. želim da znate da nisam više ona ista..
totalno sam se promijenila..
ne pokazujem to..
al ono koji me fakat znaju..
primijetili su razliku..
jednostavno, razočarala sam se u par ljudi..
i prestala sam tolko vjerovat ljudima..
jer, ja sam osobe shvaćala frendovima iako sam ih znala samo par dana..
i sad mi je to beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed..
uffffffffffffff..
oni kojima sam vjerovala su me izigrali..
pa..
3. postala sam full, full iskrena..
ono šta mislim ću ti reć u lice..
a neću ti srat prek moba, chata, maila, icq-a i sl..

P.S. pozz: Perachu, Wideku, Mateku, Krašovki, Melaniji, CIKU, LOvreku, Heleni, Petri, Štamparici.. i svima drugima..
by..
voli vas Mihaela.. kisscerek



| Just Say SomeThiNg (8) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.