< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Dođi i vidi... pročitaj i komentiraj!!!

Za one koje zanima...
Ja sam Tamara, imam 14 godina, idem u 8a razred...

Možete mi pisati na: missykitty@.net.hr

VOLIM:svoje frendice, spavati, pisati SMS-ove, gledati TV, slušati muziku, internet,... i još nekoga...
NE VOLIM: učenje, rano ustajanje, ispitivanje, testove...ukratko- školu

MySpace Layouts

S. Valentine images



MySpace Layouts

S. Valentine images



Linkovi

Tajči
Jaya
MeŇi
ja&Jaya
Streeter
Andrea
Tajči&ja
Sandra
Moničica
Mony i ja
Tincha

Evo mojih najdražih pjesama...


Friendster images

S. Valentine images


CALL ME WHEN YOU`RE SOBER

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play the victim this time,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.

So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind.



Friendster images

Friendster images







blog layouts

blog layouts




Friendster

S. Valentine images















Click here to get awesome songs for FREE!

utorak, 28.11.2006.

Nemam puno za pisati... na da mi se...
Ej… curke drugi put dok dojdem na palačinke k nekome obavezno provjeravam kaj je unutra… i drugi put mi recite da ste u colu stavile vino, a ne da opet ispadne za mene i Sandru- zima je ddddddddduuuuuuuuuggggggggaaaaaaaaa…partylud
Joj, da ste nas čule… mislim nismo bile pijane, ali nismo bile ni normalne(iako to nikad to nismo ni bile)… joj, jadne vi dok dojdete k mene…ne bude dobro…


Danas smo bile na natjecanju!! Dečki su osvojili PRVO mjesto!!!! To nebi uspjeli da nije bilo nas… prošle godine mi nismo bile i bili su treći…
Baš nam je bilo zakon… yessmijehthumbup
osim malo kad se neki ljepil za mene… fakat je dosadan!! 100 puta sam rekla da mi se ne sviđa, da imam dečka… ali on i dalje…burninmadheadbangmad
Poslije smo išli malo proslaviti, ali sam brzo otišla jer sam bila crknuta! Danas smo se naskakale, naplesale, i vikale bez prestanka… ostala sam bez glasa…

Tajči jesi dobro?! Kaj je tebi bilo???

Ne znam kaj da vam velim…
Idem…
Pusa do sljedećeg puta!



| Reci nešto pametno… (31) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.