Ej - Za sve krive - Blog.hr
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

Blog če bit o svem!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Image and video hosting by TinyPic
ImE:Nikolina
pReZiMe:nije bitno
MjEsTo RoĐeNjA:vinkovci
gOdInE:12
ŠkOlA:OŠ baraća Seljan
rAzReD:nabolji 6.anut
VOLIM:
-svoju simpu
-komp
-svoj mob
-svog zeku
-frendove
-košarku
-muziku
-životinje
NE VOLIM:
-bahate ljude
-umisljene
-bezobrazne
-neke ljude
-školu
-bube
-štakore
-kišu
-snijeg
-zimu
MOJ MSN:
nix456@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Djevojka:"Nemoj tako brzo,smanji!!!!!"
Momak:"Ne bas je ludo..."
Djevojka:"Nije mi ugodno,molim te"
Momak:Kaži da me voliš!"
Djevojka:Znaš da te volim!"
Momak:"Zagrli me"
(djevojka ga zagrli)
Momak:"Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"
Sljedeće jutro u novinama:
Motor imao saobraćajnu nesreću,jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:Da je momak ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,
a to nije htio reći svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi-VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen-ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...

Image and video hosting by TinyPic

sjecanje na tebe bolno je…
vrijeme koje prolazi tuzno je…
zivot bez tebe tezak je…
ali ljubav prema tebi vjecna je…

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Sto da ti kazem,
sto da ti pisem,
kad te volim koliko i disem.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
nedaj nikome da uđe u tvoje srce
daj sve od sebe
za moju ljubav se bori i nauci me kako se voli
moju ljubav zele svi ali je mozes imati samo ti

...Ako me bude tražio,
recite mu da sam umrla…
Ako će tražiti moje tijelo,
recite mu da sam izgorjela…
Ako bude tražio moj grob,
recite mu da je na dnu mora…
A ako kaže da me volio,
nemojte mu vjerovati...
jer on me je ubio…


Htjela sam plakati,suza nije bilo.
Htjela sam te zvati,glas nije htio.
Htjela sam reći "Volim te" ali sam ti rekla:
"Idi molim te".


Suza je na obraz
i na usnu pala,
bila je tako vrela, tako mala.
U njoj se stopila tuga,
u njoj su usnule boli.
Ta je suza dokaz da te
srce zaista voli!



~Da ti poklonim srce ?
Malo je. Da ti poklonim
vjećnost?
Kratka je. Da ti poklonim
ljubav želiš li je ??~

odletjela bi negdje gdje nema tuge,
negdje gdje ljudi misle na druge,
odletjela bi na livadu punu cvijeca,
na romanticnu veceru punu svijeca,
odletjela bi u vrt pun crvenih ruza
pogled moj da se po njemu pruza
odletjela bi pod dugu da dobim priliku
drugu odletjela bi do sunca odletjela bi
do neba jer ljubavi mi treba odletjela bi
negdje gdje ljubav ne vene,gdje si ti
ljubavi kraj meneodjetljela bih kao vila
ali tuga mi je slomila krila

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






























Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ImE:Anja
PrEzImE:////
mJeStO rOđEnJa:klc
ŠkOlA:OŠ baraća Seljan
rAzReD:6.a
VOLIM:
-sunce
-ljeto
-svog psa
-frendove
-muziku
-prićat na mob s nix
-svoj mob
-životinje
NE VOLIM:
-cajke
-kišu
-kolače
-bahatost
-umišljenost
-laž
-bube
MOJ MSN:
anja777@windowslive.com

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


četvrtak, 15.05.2008.

Ej

Morala sam napisat novi post....svašta se novog dogodilo pa da počenem
bili smo na izletu u ugulinu bilo je super pa evo malo da napisem kako je bilo...
u autobusu je bilo malo dosadno...bar kad smo isli u ogulin...cijelim smo se putem
zajebavali bilo smo u autobusu sa 5.b...kme...prvoi smo isli u neki sjebani muzej
ajme kako je bilo dosadno...pa samo isli gledat đulin ponor....i onda na sabljake...
bilo je super tam samo rucali pa evo par slikica od luđaka s kojim sam sjedila

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

i jos je bila anja...na rucku je bilo zajebancije prali smo zlice i vilice u vodi jeli s rukama...
i radili gluposti...hehe...poslje rucka samo se gađali s vodom ja nisam sudjelovala u tom
iako sam dobila sa vodom hh...anja je bila sva mokra hh....i tak i onda smo se morali vratit
kme...a bas je bilo super...tak je proso nas izlet.

Pomirili smo se sa tomasicom i curjakicom i franom jako mi je drago zbog tog
pa evo da vam ih malo opise
TOMSICAl:stvarno super cura,simpaticna,fora...ma sve naj
CURJAKICA:isto ko tomasica stvarno su cure super

Posvađali smo se sad kost i lorom....nisam se htijela ali...one se nisu htijele pomirit
ma nema veze kasnije ce im biti zao mi smo se i nujima trebali ispricavat a maju su rastuzile i nisu joj
se ni ispricale.....duga je to prica

Maji je u subotu rockas jedva cekam...borni je sutra pa mu cestitam malo unaprijed....

Ovaj je post gotov pozdravljamo puno maju,tomasicu,curjakicu,marinu,domija,bornu,tonija,lucy i sve koje sam zaboravila
wavewave



| °~*..sMilee..*~° (37) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.