Za svakoga ponešto https://blog.dnevnik.hr/zasvakogaponesto

petak, 09.06.2006.

Za početak...

Fakat sam mp3 girl! Slušam sve i svašta, od narodnjaka do klasične mjuze. U mom blogu čut ćete uglavnom o mjuzi, ali bit će i drugih tema... uostalom, moj blog je ipak "Za svakoga ponešto!" Frendice od moje sisterice su izmislile nekakvu rock pjesmu, još dok je ona bila niži razred. Moram priznati da je fakat idiotska, ali dobro, reći ću je:

GAĆE DOL!
Rock'n'roll, gaće dol! Puna guza kukuruza! Guza meduza, guza meduza, guza meduza, guza meduza guza meduzaAAAAAA!

Jučer mi je stara s posla donijela nekakav mp3 CD ima najmanje stotinjak pjesama. U tom CD-u ima također svega, od TBF-a pa sve do Slavonskih lola koje moja stara obožava. Moja stara se smijala pjesmi od TBF-a "Guzice i sise". Mislim da ću sve to prebaciti na mp3 player, moju najdražu spravicu na svijetu! Moja sisterica skoro plače na pjesmu "Dođi u Vinkovce" jer ju jako podsjeća na naše dobre stare frendove koje smo upoznali na moru. Meni je glupo plakati uz pjesme. Nikad nisam ni suzu pustila uz pjesmu.

09.06.2006. u 12:57 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog ko i svaki drugi, kaj da napišem?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr