subota, 06.10.2007.

Dnevnik malog petasica

Eto, igrali mi neki dan zeldu (ne znamo kaj je to, al vidjeli da nela ima to pa mora da je fenši) i uhvatila nas nostalgija... pa eto da se prisjetimo 5. razreda

1. dan

Imali smo skolu i bilo je fenši.

2. dan

Prvi sat je bio tehnicki kod legendarnog profesora. Pozvao je pericu u kabinet, nije ih bilo oko pol sata. Perica nakon toga vise nikad nije bio isti...

3. dan

Imali smo glazbeni, a posto smo culi da profa šamara ucenike, svi smo udrili u bijeg po skoli. Ipak nas je ulovila i iskazala svoje umijece - 30 vrsta samara na svakom. Nakon tog smo je zadnji put vidjeli na naslovnici jutarnjeg lista. Baš je izgledala fenši.

4. dan

Sad smo pak imali biologiju. Iako je ivo mozda malo predoslovno shvatio zadacu onog koji smiruje razred - svako ko bi pricao ivo bi mu nagoru gumice u usta, zast sam ja bas moro dobit najvecu...

5. dan

Isli smo u kino, a na nagovor prof piskija osli smo u kino zapad. Prof je svako malo s drugim ucenikom izlazio van...a kad je kaksu uzeo sa sobom van, brzo ga je vratio natrag.

6.dan

Cekamo naseg klijenta da se pojavi u ordinaciji no jos ga uvijek nema...
Hmm danas smo trebali raspravljati o troskovima objavljivanja ove knjige no on se nije pojavio...pitam se zasto...
Jucer je nesto spominjao o obaveznoj dodatnoj iz tehničkog te štipaljkama za nos u privatnim odajama sta god to znacilo.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Prosli tjedan smo se bas ludo proveli, bili smo svugdje. Sam da vam objasnim ovo da zecevima - to smo mi - dali su nam da se prerusimo u zeceve i rekli da se ponasamo kako se inace ponasamo pa koji video:

Rugbi

Yep, probali smo igrat taj famozni sport, sam ocito smo dobili krive protivnike.


Tour de France
Yeah, bili smo i ovdje, samo smo krivo malo procitali pravila...al skoro smo pobjedili!


Leipzig

I na kraju probali mi otic u leipzig na neku konferenciju. Prvo nas nisu pustili, al mi nejde u glavu zast nas nisu u drugokm pokusaju pustili?


Sve za danas, oglas novi dolazi sljedeci put!

UPDATE: nova rubrike dosla pod boxove - naci cete nase vlastite obrade raznih pjesama

| 08:35 | Komentiraj (71) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © HELL YEAH (Harry Potter 8 - misija u WCu) - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Pa onako, eto harry potter osto bez wca papira, pa eto mi se sjetili iskazati čast onom ko ukro wc papir iz javnog wca. Sumnjamo na kakšu, al jos nije utvrđeno.


Huu ar wii
Mi smo 2 cool tipa u 60tima i volimo tulumarit s mladim curicama.:P
Dakle mi u "60tima" volimo svasta od muzike i slobodnih aktivnosti, od UFC-a u wcu do ping ponga u nudistickoj zajednici umirovljenika. SLusamo James blunta de se napalimo a u slobodno vrijeme metal kao svi normalni starceki.
I thompsona kad moramo srat to vam je kao kad trudnice idu porodit djete pa imaju one vjezbe disanja "polago u dahni ...UUUUUUUUUUHHHHHH....." a kod thompsona vam je to "EEEEEEEEHHHEEEEE SERE MI SEEEE JOJ NE STA M,I URADE OVI POKRARENI CEVAPI S BAUSTELE"
I tako da zavrsimo s ovim, lijepo vas pozdravljamo, upravo mi se sere...a sta cu...previse thopmsona danas...
Conter
Ne znam kaj je to, al vidim da svi imaju pa je fenši


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
Pjesme (nase prerade)
Darko Bubamarko: Moj WC


Vrata sam otvorio
Tamo je on srao
Stajao sam, gledo sam ga
Kako se napinje

Nije ni vodu pustio
samo si mi hladno rekao
pustat ću svoje drekece kad ja to ocu
neces mi zapovjedati

Ref.
Moj wc dusu ima
vecu nego ti
tvoji drekeci stide se, i onda kaju se
a tebe je zar ne, bas briga

Sta je tebi wc taj
Kako te samo nije sram
Reko si mi da je samo moj
A sad ga ti koristiš

Nisi ni vodu pustio
samo si mi hladno rekao
pustat ću svoje drekece kad ja to ocu
neces mi zapovjedati

Ref. 2x

Ref. 2x


Ćaća Mali Ćevap: Veselo, veselo v bausteli


Od lepe nase bauštele,
Nigde ni lepšega kraja.
Tam si svaki pojede ćevap, dva,
Dok brenčica vinčeka ma.

Veselo, veselo bauštelci, vesele narave mi smo svi.
Mi se znamo veseliti, Bog nas naj poživi.

Dedeki naši su takvi bili,
Pak su se skupa sastajali.
Pak su si vinčeka popili,
Veselo pjevali i kući se opijali.

Hajde sad baustelci svi,
Di bumo sad gradili,
Pak bumo si skupa zapjevali.
Staru tradiciju čuvali,
Puno let živjeli und viel cevap smeckali.


Mislav Akman: Molitva protiv smradova

Oh Kakšimire!!!
Bože smradova
Spasi nas od tih odurnih likova
Koji imaju mnogo tikova (ko leona)

Spasi nas od njihovog smrada
Kao sto je piski spasio pericu
Kao sto dobri ljudi s baustele spasavaju cevape
Kao sto profesorica glomaz privlaci zemlju!

Oh kaksimire!!!
Spasi nas
Tebi nedorasle ljude!!!